جوشکاری فورجینگ ؛ انواع و مزایای آن فـولادکاران | brassonline

شما عزیزان با اطمینان خاطر می توانید این مقاطع تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. عملیات جوشکاری فورجینگ بسیار سخت می باشد و به تخصص بالا نیاز دارد؛ در نتیجه برای انجام این روش مهارت مناسب مورد نیاز است. این شرکت توانایی تولید تن قطعات ریخته چدنی از 100 گرم تا 10 تن از آلیاژهای مختلف چدن از قبیل چدن خاکستری، چدن نشکن، چدن نای رزیست، چدن نای‌هارد و چدن ضدسایش و قطعات فورج تا مقدار 250 تن از 200 گرم تا 200 کیلوگرم را به روش چکش کاری در قالب فورج و آزاد دارد.

کوره القایی ذوب فولاد ۱۵۰kg

جوشکاری فورجینگ ؛ انواع و مزایای آن فـولادکاران | brassonline

… تیرآهن کارخانه ناب تبریز سایز ۱۴، ۱۶ و ۱۸ تحویل درب کارخانه … قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان. قابلیت جوش‌پذیری فولاد از جمله میلگرد به عناصر سازنده آنها بستگی دارد. بین همه عناصری که در فولاد وجود دارند کربن نقش بسیار مهمی در این خصوص ایفا می‌کند. اگر مقدار کربن موجود در میلگرد از 0.51 کمتر باشد می‌توان آن را جوش داد. در غیر این صورت هرگونه جوشکاری روی آنها موجب سبب شکسته شدن میلگرد یا آرماتور شده و سبب می‌شود سازه مورد نظر فرو بپاشد. بنابراین هنگام خرید میلگرد برای ساخت و ساز و پروژه خود باید توجه داشته باشید که کدام نوع میلگرد انتخاب مناسب‌تری است.

  • میلگرد سطح ظاهری آن ها می باشدو در میلگردهای ساده سطح آن ها صاف است اما در میلگرد های آجدار شیارهایی در سطح میلگردها بهره مند بازرگانی متالوژی و صنایع وابسته شوید.
  • آلوده یا کثیف بودن قطعه فلزی هم باعث افزایش دمای ذوب خواهد شد.
  • در جوش فورجینگ میلگرد، باید سر هر دو میلگرد به دمای خمیری شدن (۱۲۵۰ درجه سانتی‌گراد) برسد.
  • از دیگر معایب جوش فورجینگ، عدم امکان کنترل میزان حرارت در حین انجام فرآیند است.

جایگزین مناسبی برای کوره های سنتی محسوب می گردد،کوره های القائی دارای مزایای فراوانی نسبت به سایر کوره ها می باشند که مهمترین آنها راندمان بالا و سرعت گرمایش بسیار بالا و تکرار پذیری و نیز عدم آلودگی محیط زیست می باشد. کوره های القایی باعث آلودگی آلیاژ تولید شده نمی گردد و نگهداری و بهره برداری از آن بسیار ساده و ارزان می باشد. شیشه کابین انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی بدلیل محیط کار در معادن و پروژه های راهسازی و سد سازی و ساختمانی همیشه در معرض شکستن و ضربه خوردن بوسیله … میلگرد سطح ظاهری آن ها می باشدو در میلگردهای ساده سطح آن ها صاف است اما در میلگرد های آجدار شیارهایی در سطح میلگردها بهره مند شوید. تهیه و توزیع میلگرد ساده ck45 و آهن بصورت شاخه و برش خورده ( ارسال به تمامی نقاط ) موجود در بازارآهن شادآباد تهران جهت اطلاعات بیشتر وارد سایت “پرگاس فلز” شوید … از دیگر معایب فورجینگ میلگرد این است که در زمان کار مراقب باشید؛ اشعه های غیرعادی نور در کار اختلال ایجاد نکند.

در تست کشش، دو طرف میلگرد به دستگاه کشش متصل شده و با سرعتی ثابت کشیده می شود تا در نهایت گسیختگی در میلگرد به وقوع بپیوندد. هرچه این گسیختگی دیر تر اتفاق افتد، نشان دهنده استحکام بالاتر میلگرد است. در اینجا باید توجه شود که این گسیختگی به هیچ عنوان نباید در محلی که میلگرد جوش داده شده است، اتفاق افتد که در این صورت، جوش فورجینگ میلگرد به اصطلاح ریجکت یا رد می شود. قدیمی ترین روش جوشکاری، جوشکاری فورجینگ است که از زمان های بسیار قدیم مورد استفاده قرار گرفته است. برای اجرای روش جوش فورجینگ کارشناسان ماهر و نمایندگی های متعددی وجود دارد.

تصمیمات مهمی برای کارخانه ذوب مس اتخاذ شد – دولت

جوشکاری فورجینگ در اصل قدیمی‌ترین روش برای اتصال دو قطعه فلز به یکدیگر است. برخی محققان معتقد هستند که تقریباً 4000 سال است که این روش وجود دارد. درست از زمانی که مردم یاد گرفتند که آهن را از سنگ آهن به دست آورند. بازرسی چشمی عبارتست از بررسی قطعات بدون انجام هیچ گونه تست مخرب یا غیر مخرب و مشخص کردن عیوب موجود در قطعه تنها با استفاده از چشم. در بازرسی چشمی جوش فورجینگ میلگرد، باید قطر قسمت جوشکاری شده که بیشترین قطر نسبت به نواحی اطراف محل جوش است، شیب ملایمی از نواحی اطراف خود داشته باشد. ایمن سازی ساختمان در برابر زلزله به دلیل استحکام بالا در نقطه اتصال از دیگر مزایای این روش است.

توسط cdyhqw

احسان باربر