دستگاه تصفیه آب , قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

این فیلترها معمولاً در دستگاه تصفیه آب بسیار پرمصرف هستند و اصطلاح انگلیسی آن گرانول است به معنی پودری. این فیلترها نیز نوع فیلترهای کربن فعال می باشند که در بالا به طور کامل توضیح داده شد. معمولاً این فیلترها نیاز به تعویض ندارند و تا زمانی که لامپ آن روشن باشد قابلاستفاده است. دو نوع رایج آن سنگهای سیلیس و سنگهای بال است. قطعاً کیفیت مینرال بال بسیار از مینرال سیلیس بیشتر است. همانطور که شد تنوع کیفی فیلترهای قلیایی بسیار زیاد است. همانطور که عنوان شد بهترین فیلترهای مینرال، فیلتر مینرال های بال هستند که برند زینود هم از همین نوع مینرال استفاده میکند. عملکرد این فیلتر همانطور که عنوان شد جداسازی آب خالص از آب ناخالص است.

نوع دیگر فیلتر دستگاه تصفیه آب ،فیلتر یووی است.

دسترسی به آب سالم و تمیز بسیار مهم است بویژه در عصری که ما در آن زندگی می کنیم. بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در این مطلب نام برده شده و همچنین اشاراتی هم به قیمت، مزایا و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی شده است. پس باید دست به دامان یک دستگاه تصفیه آب خانگی شد که علاوه بر نیترات، نیتریت و آرسنیک، کلر آب رو هم از بین ببره! اما کلر با وجود سموم مختلفی مثل نیترات، نیتریت و آرسنیک توی آب مبارزه نمیکنه. خب کاملا مشخص هست که صدها نوع مختلف دستگاه تصفیه آب داخل بازار وجود دارن و این مساله وقتی که قصد خرید پیدا کنین، شما را به دردسر میاندازه. برای روشن شدن این لامپ، ترانس دستگاه تصفیه آب کافی نیست به همین دلیل، در پک فیلتر ماورای بنفش، ترانس جداگانهای وجود دارد.

یکی از کاربردهای مهم کربن در دستگاه تصفیه آب، حذف کلر و منشقات کلر است. نوع اتصالات دستگاه نیز مهم است. چون این فیلتر، معمولاً آخرین فیلتر در دستگاههای تصفیه آب است و اگر کیفیتش خوب نباشد برای انسان مضر میشود. این فیلتر در همهی دستگاههای تصفیه آب استفاده نمیشود و معمولاً این فیلتر دستگاه تصفیه آب ،در برخی از دستگاهها، برای افزایش ph مورداستفاده قرار میگیرد. این شرکت به طور روزانه قیمت دستگاه ها ی تصفیه آب را در سایت خود قرار می دهد. برای خرید انواع فیلتر تصفیه آب صنعتی می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه کرده و بدون واسطه اقدام به خریدی بصرفه نمود. برای اطمینان با آنها تماس بگیرید و بخواهید که تاییده را ارائه دهند یا سایت مرجعی را معرفی کنند . بعد از آن، انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما معرفی میکنیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی

در هر دو این موارد عملکرد دستگاه تصفیه آب تفاوتی نکرده و صرفا در مدل های خانگی ما شاهد افزایش نسبی دقت و راندمان دستگاه نسبت به سایر مدل ها هستیم. امروزه از هر دو مکانیسم اسمز معکوس و فیلتراسیون برای تصفیه آب خانگی و تصفیه آب صنعتی استفاده می شود. مینروا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که از بهترین و جدید ترین روش تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. در فیلتر پست کربنها و فیلتر اینلاینی زینود از کربن نارگیل تولید شرکت جاکوبی 2000 در سوئد، استفاده میشود که بهترین کیفیت را دارد. که همان کربن صنعتی است که از سنگهای صنعتی تولید میشود.

بهترین دستگاه تصفیه آب

البته مسئله مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که نمایندگی انحصاری مینروا، شرکت تصفیه آسا، عرضه هر تصفیه کننده آب آشامیدنی تقلبی به اسم برند مینروا Minerva را پیگیری قانونی میکند و اجازه فعالیت با این نام را نخواهد داد. 2. شیر یک طرفه زانویی شماره 10 خراب است. اگر در محلی که قرار است آبسردکن قرار بگیرد دسترسی به شیر آب شهری ساده است می توانید از مدل های بدون مخزن استفاده نمائید. افزایش کیفیت آب مصرفی اهمیت بسیار زیادی دارد و در تمام شهرها سعی بر آن است که همه ی افراد به آبی سالم دسترسی داشته باشند. تهیه آب آشامیدنی سالم یکی از موارد مهمی است که بسیاری از افراد به آن توجه دارند. اما تا چه حد این ادعا صحیح است؟ توی این مقاله قصد داریم تا در درجه اول به شما نشان بدیم که چقدر به دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز دارین.

لوازم جانبیش هم کاملا در دسترس هست و لازم نیست که نگران اون باشید. فیلتر مرحله اول چون املاح خاص و موادی ندارد اصول خاصی هم برای تعویض فیلتر ندارد و میتوانید شیرهایی که بسته بودید را باز نموده تا دستگاه شما شروع به کار کند اما توجه کنید که از حوزینگ نشتی نداشته باشد و تمام موارد امن را در طی این فرآیند رعایت کنید . فیلترهای الیافی بسته به نوع و میزان مصرف و آلودگی آب تعویض میشوند حداکثر عمر این فیلتر 6 ماه است. کربنهایی که باید در دستگاه تصفیه آب مورداستفاده قرار بگیرد همین کربن گیاهی است. در فیلترهای کارتریجی و بعضاً اینلاینی، که معمولاً فیلتر شماره 3 دستگاه است از کربن بلاک یا همان فشرده استفاده میشود.

انواع فیلتر تصفیه آب

در این مرحله تمام آلاینده های خطرناک شیمیایی و بیولوژیکی و محلول مانند انواع سموم مختلف و … استفاده از آب تصفیه شده همچنین باعث می شود که انواع سموم از بدن شما دفع شده و زیبایی و شادابی چهره شما را به حد چشمگیری افزایش می دهد. فیلتر یووی با اشعهی ماورای بنفش، آب مجاور خود را در معرض نور خود قرار داده و باعث پسیو شدن میکروارگانیسمهای داخل آب میگردد. کربنهای مورداستفاده در دستگاه تصفیه آب در 2 نوع کیفیت مورداستفاده قرار میگیرد. آب تصفیهشده و خالص با عبور از سنگهای معدنی داخل این فیلتر، میتواند مواد مفیدی مثل کلسیم، پتاسیم و منیزیم را جذب کند و به نوع تنظیم ph آب هم صورت میگیرد.

انواع دستگاه تصفیه آب املاح مفیدی که اضافه می کند، شامل منیزیوم، کلسیم، سدیم، روی و.. این آلاینده های ممکن است شامل مواد جامد محلول، مواد معلق و مواد آلی مانند آفن، مس، سیلیس، کلسیم، منیزیم، آلومینیوم، سختی و گاز های محلول باشند. البته پیشنهاد ما استفاده از فیلترهای قلیایی وارداتی یا تایوانی و یا ویتنامی است. به این صورت که پس از اولین نصب، اطلاعات کامل و تاریخ نصب دستگاه تصفیه آب و فیلترهای آب شیرین کن در سیستم ثبت میگردد و کارشناسان ما زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب را، در تاریخ معین به اطلاع شما عزیزان میرسانند. جهت اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان آب پاک سازان ارتباط برقرار فرمایید.

این فیلتر بهصورت یک هوزینگ فلزی و استیل است که داخل آن لامپ یو وی قرار میگیرد. این غشاها بهصورت رول شده مورداستفاده قرار میگیرند که معمولاً داخل هوزینگ مربوط به خود که همان هوزینگ ممبران است نصب میشوند. نوع دیگر فیلتر دستگاه تصفیه آب ،فیلتر یووی است. این فیلتر برعکس دیگر فیلتر دستگاه تصفیه آب، کار حذف و یا جداسازی را انجام نمیدهد. چون برخی از دستگاه ها برای تولیدهایی که از مواد شیمیایی استفاده می کنند به آب مقطر نیاز دارند و برخی از دستگاه ها هم به آب با آنالیز خاصی نیاز دارند ، به عنوان مثال آب باید اسیدی باشد تا کمترین ضرر به دستگاه برسد خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب یا برعکس . دلایل مختلفی برای این موضوع وجود داره اما هنوز هم بسیاری از افراد تصور میکنن که دستگاه تصفیه آب اصلا نیازی نیست و بدون اون هم میشه سالم موند.

لیست فیلتر های تصفیه آب

تیم مهندسی شرکت تصفیه مارکت همواره آماده به اشتراک گذاری تجارب و انتقال اطلاعات به شما عزیزان میباشد خوشحال می شویم با راهنمایی نکات و انتقادات سازنده ،ما را در پیشبرد اهدافمان یاری رسانید. بنابراین توصیه می شود ابتدا یک دستگاه با کیفیت و مناسب را انتخاب کنید و بعد به دنبال مناسب ترین قیمت آن در بازار باشید. به همین دلیل اگر قصد خرید تصفیه آب اسمز معکوس را دارید توصیه می کنیم نوع ۷ مرحله ای آن که قلیایی کننده است را تهیه نمایید. از مهم ترین آن ریفلاکس معده یا ترشح بیش از اندازه اسید معده است.

خرید فیلتر تصفیه آب

توسط cdyhqw

احسان باربر