رزرو بازی اتاق فرار ترسناک همراه با تصاویر و ویدیو | allescape

اتاق فرار های معمایی برای سالیان محبوب ترین اسکیپ روم ها بین مردم بودند تا اینکه سر و کله اتاق فرار های ترسناک پیدا شد و امروزه میبینیم نه تنها در ایران بلکه در همه کشورهای جهان اسکیپ روم های ترسناک محبوب ترین هستند. این سبک از اتاق فرار های ترسناک همان فیلم های جنایی و ترسناکی هستند مانند فیلم جیغ که معمولاً شما باید از دست یک قاتل یا گروهی از قاتلان فرار کنید. در این نوع از اسکیپ روم ها، قاتل در یک راهرو هست و از پایین، پای شرکت کننده را میگیرد تا طرف نتواند فرار کند یا دست شرکت کننده را میگیرد و با داخل اتاقی می برد تا او را بکشد. معمولاً هم از ابزارهایی مانند اره برقی، تبر، چاقو و غیره استفاده می شود. تمامی اکتورهای اتاق فرار های ترسناک، کاملاً حرفه ای هستند و به هیچ عنوان به شرکت کنندگان آسیبی وارد نمی شود ولی باید یک نکته را در نظر بگیرید. برخلاف اسکیپ روم ترسناک جنی و روحی، عمده ترس در اتاق فرار های ترسناک اسلشری بر اساس لمس کردن است.

  • البته افرادی که به مبتلا به بیماری آسم هستند توجه داشته باشند که پیش از انجام بازی بازیگردان را در جریان بگذارند.
  • یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص اسکیپ روم ها باید بدانید سیستمی هینت دهی است.
  • دکوراسیون اتاق شبح بازارچه بسیار خلاقانه و همخوان با فضای داستان است.
  • همچنین احتمال زیادی وجود دارد که تیم شما در مقطعی از هم جدا شود.
  • در نتیجه اگر افراد حاضر در بازی با دید سرگرمی به اسکیپ روم نگاه کنند، می‌توانند ضمن کنترل بیشتر احساسات خود، تجربه‌ای خاطره‌انگیز را در کنار سایر هم تیمی‌های خود به دست آورند.
اکتورها بخصوص آن هایی که در اسکیپ روم های ترسناک چه اسلشری چه جنی و روحی حضور دارند کاملاً به کار خود مسلط هستند و شما نیازی نیست از این بترسید که مبادا به شما آسیبی وارد شود البته در صورتیکه قوانین را رعایت کنید. اگر شما نیز، عاشق اتاف فرار هستید و میخواهید لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار در تهران را مشاهده کنید، در این مقاله همراه ما باشید. سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالا روند بازی برای شما جذاب‌تر هم می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود. اسکیپ‌باکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربه‌ی هیجان‌انگیز اسکیپ‌روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند.

مجموعه اسکیپ دی

درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است. این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند. استفاده از اتاق فرار با طراحی اسکیپ روم دات آی آر، یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است. فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت.

رزرو بازی اتاق فرار ترسناک همراه با تصاویر و ویدیو | allescape

همچنین در هر شعبه فضای انتظار مناسب و امکان ارایه نوشیدنی قبل و پس از بازی فراهم شده. اتاق فرار یا Escape Room در واقع مکانی است برای انجام یک بازی هیجان‌انگیز گروهی. در بازی اتاق فرار مشارکت‌کنندگان در بازی، یک بازی گروهی و معمایی را انجام می‌دهند. در بازی اتاق فرار، در یک فضای از پیش آماده شده قرار می‌گیرید و از شما خواسته می‌شود که به هدفی که از قبل مشخص شده برسید. در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت، آدرس و تلفن شماری از اتاق‌های فرار شهر تهران را به همراه معرفی اجمالی بازی‌های هر کدام معرفی کردیم.

اتاق فرار دالون

سناریوی این بازی، الهامی از یک داستان واقعی کلاه‌برداری در سال ۲۰۰۶ میلادی اسکیپ روم وحشتناک در آمریکا است. شما بایستی نقش پلیس را ایفا کرده و به صحنه تصادف بروید تا با چالش‌های عجیبی مواجه شوید. هر اتاق فرار مدرن همیشه باید به بازیکنان اجازه دهد تا در مواقع اضطراری خود را آزاد کنند. اگر به یک شرکت اتاق فرار مراجعه کردید و آنها اصرار داشتند که شما را بدون خروج اضطراری قفل کنند، باید درخواست بازپرداخت و ترک کنید.

سرزمین افسانه ها برج میلاد تهران کجاست؟ معرفی کامل و قیمت بلیط

توسط cdyhqw

احسان باربر