فرانت سوئيچ کنترلر ویدئو وال HDMI 4K ٢ ورودی و 9 خروجی با قابليت تصویر در تصویر فرانت | asilight

این نوع نمایشگرها دارای قاب یا بزل بسیار باریکی هستند (از 3 میلی‌متر تا کمتر از 1 میلی‌متر). نمایشگرهای ویدئو وال با توجه به ساختار صنعتی پنل‌ها، امکان استفاده و کارکرد طولانی مدت و بصورت ۲۴ ساعته را دارا می باشند. از دیگر ویژگی‌های این پنل‌های ویدئووال، جلوگیری از جا ماندگی تصویر یا Screen Burn-in است، به این صورت که با جابجایی پیکسل تصاویر ثابت، اجازه جا ماندگی تصاویر را نمی‌دهد. مشخصه‌ی دیگر این نوع ویدئو‌ وال‌ها، شدت نور تصاویر است که بر اساس واحد cd/m2 (کندل بر متر مربع) یا همان واحد نیت اعلام می‌شود. نیت ویدئو وال ها معمولا در بازه‌ی ۴۵۰ تا ۲۰۰۰ است، که انتخاب عدد مناسب بر اساس محل قرارگیری ویدئووال در فضاهای داخلی یا فضاهای مسقف خارجی با تابش نور خورشید انجام می‌گیرد. با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد.

انواع مختلف ویدئووال

فرانت سوئيچ کنترلر ویدئو وال HDMI 4K ٢ ورودی و 9 خروجی با قابليت تصویر در تصویر فرانت | asilight

در ویدیو وال‌های LEDیا تلویزیون شهری هیچ‌گونه Bezel‌ی به‌‌کار گرفته نشده و میشه این مورد رو از نقاط قوت ویدئو وال اونها ذکر کنیم. Video Wall یا دیوار ویدیویی به مجموعه‌ای از نمایشگرها گفته میشه که به‌طور منظم در کنار همدیگه قرار میگیرن و به‌صورت یکپارچه تصاویر موردنظر رو در یک صفحه نمایش بزرگتر به نمایش در میارن. این صفحه نمایش ممکنه به‌صورت تکی یا به‌صورت مولتی (تعداد بیشتر) اتفاق بیفته. در ویدیو وال‌های LED هیچ‌گونه Bezel‌ی به‌‌کار گرفته نشده و می‌تونیم این مورد رو هم از نقاط قوت اون ذکر کنیم.

  • پردازنده ها که کنترل کننده نیز نامیده می‌شوند، تجهیزاتی هستند که یک تصویر واحد را ایجاد می‌کند که به طور یکپارچه از طریق صفحات متعدد یک وال ویدئویی نمایش داده می شود.
  • Video wall نسبت به مانیتورهای معمول حساسیت کمتری نسبت به فشار و ضربه دارد.
  • آنها در دفاتر شرکت‌ها، مدارس، ادارات دولتی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مساجد نصب می‌شوند.

بوسیله تعیین IP آدرس و یا از طریق ورودی های فیزیکی، پردازشگر تصاویر را از تمامی منابع همچون دوربین ها، کامپیوترها و … دریافت کرده و آنها را بر روی یک رابط کاربری قابل دسترس و مشاهده می نماید. ۲- سالنهای کنفرانس ،ویدئو کنفرانس ،نمایشگاههای بین المللی،لابی سینماها و تئاترها،سالنهای آمفی تئاتر ،همایش و اجتماعات و.. ویدیو وال برای استفاده طولانی مدت طراحی شده و اقدامات ویژه ای برای دوام آنها طراحی شده که بتواند بهینه عمل کند. پنل های استفاده شده در این نمایشگرها دارای یک حاشیه باریک هستند که فاصله بین پنل هارا به حداقل می رساند که روی هم رفته این حاشیه ها کمتر شده و به حداقل میرسد. بیمارستانها، مراکز درمانی، مراکز پزشکی، آزمایشگاهها، رادیولوژیها، داروخانه ها، ایستگاههای پرستاری (اطلاع رسانی و نوبت دهی) و … سالنهای کنفرانس، ویدئو کنفرانس، نمایشگاههای بین المللی، لابی سینماها و تئاترها، سالنهای آمفی تئاتر، همایش و اجتماعات و …

امروزه کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر می‌باشند . در این راستا اطلاع‌ رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در کشورهای پیشرفته ، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه می‌شوند و سیستم‌های اطلاع‌ رسانی دیجیتال جایگزین سیستم‌های سنتی (پوسترها ، بروشورها و اعلامیه‌های چاپ شده و …) شده‌اند . با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال ، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی ، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد .

قیمت انواع مانیتور صنعتی و ویدیو وال

در صورتی که هر گونه سوالی در مورد ویدیو وال دارید، برای ما کامنت بگذارید، من و همکارانم در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ میدیم. در واقع باید گفت که هرچه فاصله‌ی بین لامپ‌های LED در ساخت این نمایشگر کمتر باشه، کیفیت تصویر بالاتر میره. درگاه ورودی ویدئو وال شامل HDMI, DVI, VGA, Display Port و CVDS می‌باشد. ویدئو وال در برابر نور مستقیم، گرد و غبار، گرما و حرارت تا ۶۰ درجه سانتی گراد مقاوم است. استفاده از مطالب این وبسایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

توسط cdyhqw

احسان باربر