لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

برای این دستگاه از پنل مناسب IPS LCD استفاده شده که از رزولوشن FHD یا 1080×1920 پیکسل پشتیبانی بهترین لپ تاپ های دانشجویی می‌کند. همچنین، پنل نمایشگر لمسی است و به راحتی می‌تواند همراهی برای کارهای خلاقانه شما باشد. اصیل بخرید برای بررسی و معرفی بهترین کالاهای بازار در کنار شما خواهد بود. در دنیای امروز به دلیل وجود کالاهای با تنوع زیاد انتخاب درست کالاهای با اصالت نیازمند گذاشتن وقت بسیاری است. ما با بررسی منابع مختلف ازجمله انجمن‌های تخصصی، دیدگاه‌های افراد متخصص و همچنین خریداران محصولات می‌خواهیم تا شمارا در انتخاب کالای مناسب و باکیفیت یاری نماییم.

  • البته برای ادیت ویدئو اگر رم ارتقا پیدا کنه کارایی بهتری هم خواهد داشت.
  • اکثر افراد قبل از خرید لپ تاپ زمان زیادی را جهت تحقیق و بررسی مدل مناسب با بودجه و نوع نیازشان صرف می‌کنند.
  • سرفیس لپ تاپ ۲ همانند نسل اولیه خود با همان طراحی ویژه مایکروسافت تولید شده است.
  • پس از مقدار هزینه‌ی مد نظر، دومین مورد از نکات پیش از خرید لپ تاپ کاربرد شما از لپ تاپ یا همانطور که پرسیده شد، دلیل شما برای خرید لپ تاپ است.
  • پیام های مثبت شما به ما انگیزه میده تا با انرژی بیشتری کارمون رو ادامه بدیم.

به همین دلیل این لپ تاپ ها در تمام بخش‌ها به شکل متعادلی قوی هستند و ارزش خرید بالایی دارند. برخورداری از ویندوز 11 به صورت پیش فرض، باتری سه سلولی 45 وات ساعت، پشتیبانی از درگاه‌های ورودی متنوع، بلندگوهای استریو و 8 مگابایت حافظه کش پردازنده مرکزی از دیگر ویژگی‌های مهم این لپ تاپ گیمینگ هستند. اگر واقعا به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ با قیمت نسبتا مناسب می‌گردید، این محصول می‌تواند انتخاب اول شما باشد. از نظر توان پردازشی هم نگران چیزی نباشید، این محصول از پس همه کار بر می‌آید.

در مقاله لپ تاپ مناسب مهندسی برق با کاربرد اتوکد و دیگر نرم افزارهای این رشته آشنا شدیم که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. اجرای روان و بی مکث نرم افزار به سخت افزار نسبتا قدرتمند نیاز دارد که می‌توانیم آن را در بازه قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان خریداری کنیم. امروز که این مقاله را می‌خوانید تلفن هوشمند شما از لپ تاپ‌های چند سال گذشته قدرت بیش‌تری دارند. حالا با خرید لپ تاپ‌ تا ۳۰ میلیون تومان می‌توانیم برادر بزرگ خانواده اینتل و کارت گرافیک مستقل RTX 3050 را تجربه کنیم.

یک انتخاب عالی دیگر با قیمت کمی پایین‌تر

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

از ویژگی‌های جالب توجه این لپ‌تاپ می‌توانیم به برخورداری از استاندارد نظامی MIL-STD-810G اشاره کنیم. این استاندارد باعث شده که لپ‌تاپ مورد نظر ما در برابر شوک الکتریکی مقاوم باشد. همچنین این استاندارد باعث می‌شود که دستگاه در برابر گرما هم از خود مقاومت بیشتری نشان دهد. عملکرد باتری این لپ‌تاپ هم در حالی که با یک محصول مخصوص بازی سروکار داریم جالب توجه است. بر اساس آزمایش‌هایی که روی باتری این محصول انجام شده، باتری می‌تواند ۱۲ ساعت و سی دقیقه ویدئو پخش کند. البته در شرایطی که به اینترنت متصل نباشید و کار دیگری هم با لپ‌تاپ انجام ندهید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 – JA

توسط cdyhqw

احسان باربر