مشخصات و قیمت غذاساز بوش مدل MC812M865 لوازم خانگی بوش | سناپویان

آب مرکبات گیری هم به جز در مدل MC812M865 در دیگر مدل‌ها به چشم می‌خورد. برخورداری از این متریال موجب میشود این قطعه در برابر ضربه ناشی از برخورد مواد غذایی سخت همچون یخ مقاوم باشد و شکسته نشود. در این پارچ می‌توان از سردترین نوشیدنی­‌ها مثل اسموتی و میلک شیک تا گرم‌­ترین مواد غذایی مثل سوپ و سس داغ را ترکیب و تهیه کرد.

غذاساز براون مدل Braun Fp 3131 …

مشخصات و قیمت غذاساز بوش مدل MC812M865 لوازم خانگی بوش | سناپویان و چهار پایه ی بادکش در زیر بدنه قرار دار تا از لرزش و لغزش دستگاه جلوگیری بکند. با استفاده از غذا ساز بوش، شما می توانید به راحتی ، انواع مواد غذایی را رنده نمایید. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی غذا ساز بوش، رنده کردن انواع مواد غذایی است.

  • و با استفاده از غذا ساز بوش، در کمترین زمان ممکن و به راحتی، می توانید انواع بستنی و اسموتی خانگی را تهیه نموده و نوش جان کنید.
  • کره و خامه، دو ماده بسیار اساسی و طعم دهنده در اکثر غذا ها است.
  • امروزه استفاده از ادویه ها برای پخت مواد غذایی به دلیل طعم و عطر بسیار مطبوع آنها بسیار مهم و رایج شده است.
  • یکی از مهمترین کاربرد های غذا ساز بوش، آسیاب کردن انواع مواد غذایی و خوراکی است.
  • جنس پارچ مخلوط کن این دستگاه همانند خرد کن آن از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است و ظرفیت برابر 1 لیتر دارد.
غذاساز چندکاره بوش مدل MC812S844 دارای بالاترین سری غذاساز در بین غذاسازهای بوش است. این غذاساز با داشتن توان ۱۲۵۰ در کمترین زمان هر چیزی را برای شما خرد، پوره و له می‌کند. به دلیل داشتن بدنه‌ای از جنس استیل ضد رنگ-پلاستیک در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است. یعنی هنگامی که محفظه ها به درستی روی بدنه قرار نگیرند، دستگاه روشن نمیشود. همچنین پایه های مکشی نیز امنیت استفاده از این وسیله ی پر کاربرد را افزایش میدهند.

غذاساز بوش مدل BOSCH MCM3PM386

یکی دیگر از اقلام همراه غذاساز بوش BOSCH MC812W620 میباشد، سری خمیرزن است. سری خمیرزن قطعه‌ای کاملا مناسب برای تهیه ی خمیرهای سنگین مثل خمیر پیتزا، شیرینی، نان و همچنین تهیه یک وعده و میان وعده است. و به لطف کاسه ی سایز XXL این غذاساز، امکان تهیه ی 1/5 کیلوگرم خمیر در یکبار استفاده، مهیا است. با کمک غذا ساز می توانید انواع مواد غذایی را فقط در چند ثانیه و به بهترین شکل ممکن مخلوط نمایید. بدنه این غذاساز در سه رنگ مشکی نقره‌ای، سفید نقره‌ای و خاکستری نقره‌ای به فروش می‌رسد. به دلیل داشتن ۴ عملکرد سرعت هر ماده‌ی غذایی را بسته به نیاز شما خرد می‌کند.

همزن همراه دستگاه مناسب برای خمیرزدن انواع نان، شیرینی و کیک است. این غذاساز دارای سری آب مرکبات گیر می‌باشد و شما می‌توانید با آن آب پرتقال و آبلیمو را به راحتی بگیرید. غذا ساز بوش، با کمک چند تیغه مخصوص برای چرخ کردن گوشت، می تواند گوشت را به راحتی و در زمان کوتاهی چرخ نماید.

غذاساز بوش با قیمت عالی + گارانتی معتبر + 20 مدل

توسط cdyhqw

احسان باربر