پله مدرن دوبلکس اجرا و طراحی پله دوبلکس مدرن | elitarchgroup

پیشنهاد می کنم مطلبموکت و تاثیر شگفت انگیز آن در دکوراسیون داخلیرا حتما مطالعه کنید. طراحی این پله به گونه ای است که منحصرا برای محیط های تجاری و مسکونی پله های معلق مناسب می باشد. مکانیزیم این پله به گونه ای است که توسط یک شاسی آهنی به دیوار متصل میشود و توسط چوب کاور میگردد.این پله ها زیبایی خاص و منحصر به فردی به محیط شما میدهد، و به گونه ای نصب شده اند که گویا معلق هستند. فرفوژه یا در اصطلاح دیگر گل آهن، یکی از انواع فلزاتی است که قابل شکل‌پذیری بوده و با استفاده از قرار دادن آن در دمای بالا، در اشکال زیبا و هنرمندانه‌ای طراحی می‌شود.

اجرای‌ ایده‌های جذاب در طراحی پله مدرن

پله گرد با توجه به فضای در دسترس، نوع استفاده، جنس و فرم می تواند به اشکال مختلف طراحی و ساخته شود. در این مدل، پله ها به صورت مدور و به حالت چرخشی حول یک محور مرکزی قرار می گیرند و جهت قرارگیری هر پله نسبت به پله قبلی کمی تغییر پیدا می کند. پله گرد فضای کمتری اشغال می کند و مناسب همه نوع ساختمان، حتی خانه های کوچک است. همچنین شما می توانید انواع پله های مدرن مانندپله گرد چوبی را نیز به صورت مارپیچ طراحی و سفارش دهید.

پله چوبی معلق حسی از شناور بودن در هوا را بر روی پنل های مستطیلی شکل چوبی به انسان نورپردازی القا می کند. گویی شما بر روی سازه ای فضایی از چوب معلق هستید که این بسیار جالب و متفاوت است. شاسی اصلی از آهن است که در داخل دیوار کار گذاشته می شود و بر روی آن پنل های چوبی نصب می شود.

متریال مورد استفاده برای ساخت پله گرد – انواع متریال پله گرد

راه پله ها می توانند فضای نسبتاً بزرگی را در خانه اشغال کنند اما از طریق برخی از طراحی های خلاقانه ، در صورت لزوم داشتن هزینه بالا ، می توان این محدودیت را به میزان قابل توجهی کاهش داد. انتخاب هر مدل از این محصول به دلایل مختلف متفاوت است ، دو مورد از مهمترین آنها جذابیت بصری و در نظر گرفتن محدودیت فضا است. 7.نورپردازی راه پله علاوه بر این که فضای آن را تبدیل به فضایی گیرا می کند، باعث می شود که شما با اعتماد و اطمینان بیشتری قدم بردارید. این راه پله هم به واسطه نور مخفی هایی که در زیر کف پله ها قرار گرفته است، تبدیل به یک راه پله اعجاب انگیز شده است.

  • بنابراین به کارگیری ریسه‌های نوری در بخش‌های نرده، فضای زیرین و حاشیه پله بسیار متداول بوده و‌ ایده جذابی محسوب می‌شود.
  • برای تزیین پلکان از گلدان هایی استفاده کنید که با ضربه پاهای عابران به سادگی سقوط نکرده و آسیب نیز نبیند.
  • در گلدان واقع در راه پله مجاور آشپزخانه، در یک منزل مسکونی کوچک با نورگیری کم، نمی توانید همان گیاهی را پرورش دهید که در یک گلدان بزرگ در کنار راه پله تراس قرار گرفته است.
  • در هر پله دو تیرک عمودی نصب می شود که هرچه بالاتر برویم ارتفاع تیرک ها کمتری شود.
  • میزان استاندارد برای شیب راه پله فلزی مدرن را به طور کلی و با توجه به مطالبی که پیش‌تر بیان شد می‌توان برای پله‌های داخلی 30 درجه درنظر داشت.
  • ایمنی راه پله، به موارد متعددی از قبیل طراحی نرده های استاندارد، تزیینات ایمن و شیب استاندارد (برای هر کاربری ممکن است کمی متفاوت باشد) باز می گردد.
پله مدرن دوبلکس اجرا و طراحی پله دوبلکس مدرن | elitarchgroup

توسط cdyhqw

احسان باربر