آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین به همراه کد تخفیف صرافی Kucoin

به ایمیل خود رفته و کدی که صرافی کوکوین KuCoin برایم ارسال کرده را کپی میکنم. پس از تکمیل ثبت نام در کوکوین، پنجره ای را روی صفحه اصلی رابط کاربری صرافی مشاهده خواهید نمود. در این پنجره اعلام چند پاداش وجود دارد که می توانید با انتخاب هر یک پاداش عضویت در صرافی را دریافت نمایید.

کوکوین از بزرگترین صرافی‌های متمرکز دنیا و بسیار معتبر است. به همین دلیل طبق قوانین سیشل می‌تواند به کاربران همه دنیا خدمات ارائه دهد. اکثر کاربرانی که در گذشته از خدمات صرافی بایننس استفاده کرده‌اند، مایلند بدانند که خدمات کوکوین با خدمات صرافی بایننس چه تفاوتی دارند. در جدول زیر بصورت خلاصه این دو صرافی را مقایسه کرده‌ایم. منابع آموزشی برای انجام معاملات ارز دیجیتال در این صرافی محدود است. سپس کافی است روی گزینه‌ی مارکت کلیک کرده تا بهترین قیمت TRX را پیدا کرده و اقدام به خرید کنید.

برداشت ارز دیجیتال از صرافی Kucoin

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین به همراه کد تخفیف صرافی Kucoin در صفحه بعد، یک بارکد برای شما نمایش داده می شود که با نرم افزار Google Authenticator که بر روی گوشی نصب می‌شوند باید آن را دانلود کنید. در حال حاضر اکانت شما ساخته شد و مراحل ثبت‌نام به پایان رسید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. حالا وارد صفحه دیگری می شویم که QR code و یک کد چند رقمی نشان داده می شود که باید از آن پشتیبان گیری کنیم. تنظیم کد شناسایی گوگل، اگر بخواهید از روش تایید گوگل استفاده کنید روی Google Authenticator کلیک کنید.

با وجود این، همیشه بهتر است چه در این صرافی و چه صرافی‌های دیگر نکات امنیتی را رعایت کنید. متأسفانه تا این لحظه امکان استیک کردن ارز سولانا در صرافی کوکوین وجود ندارد. با درنظرگرفتن محبوبیت این ارز که هر روز در حال افزایش است، تنها مسئله زمان مطرح است که چه زمانی این قابلیت اضافه می‌شود. با وجود این، تا این لحظه ارز سولانا در لیست ارزهایی که قابل استیک کردن در کوکوین هستند قرار ندارد. در این روش استیک کردن در کوکوین هیچ زمانی برای قفل شدن، بازشدن و هیچ دردسری وجود ندارد. این قابلیت باتوجه‌به ماهیت نوسان کردن مداوم ارزهای دیجیتال یک گزینه بسیار مناسب است.

حالا کافی است یک ترید فیوچرز (با هر حجمی) در کوکوین انجام دهید تا شانس برنده‌شدن داشته باشید. هر چقدر که حجم معامله تریدهای شما بیشتر باشد، در صورت پیروزی تیم، رقم جایزه شما هم افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که برنامه گوگل آتنتیکیتور را روی گوشی همراه‌تان ندارید، این برنامه را نصب کنید. سپس بارکد روی صفحه را اسکن و کد تأیید ارسالی را در کادر دوم وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل در کادر اول، روی گزینه Send code بزنید تا کد تأیید برای شما ارسال شود. در مرحله‌ی بعد آدرس و شبکه‌ی ارز انتخاب شده را انتخاب کنید و تایید را بزنید.

سلام من یه پوزیشن باز کردم بدون اینکه مارت بزنم کوکوین نقطه لیک من رو دستکاری کرد..و بدون اینکه به نقطه لیک برسم پوزیشن رو بست و لیکم کرد..من این صرافی رو خیلی دوست داشتم ولی دیگه چشمم ترسید.. از بین گزینه‌های Limit، Market، Stop Limit و Stop Market نوع ثبت سفارش مد نظر خود را انتخاب کنید. به این ترتیب خروجی تاریخچه واریزها و برداشت‌ها به صورت یک فایل با فرمت CSV در اختیار شما قرار می‌گیرد. پیدا نشدن شناسه تراکنش واریز در بلاکچین، می‌تواند نشانه ناموفق بودن انتقال باشد. توصیه می‌شود برای بررسی وضعیت تراکنش خود با پلتفرم ارتباط برقرار کنید.

شبکه های اجتماعی

توسط cdyhqw

احسان باربر