آموزش صرافی کوینکس + نحوه کار و ثبت نام در Coinex دلفین وست

آموزش صرافی کوینکس + نحوه کار و ثبت نام در Coinex دلفین وست

کاربرانی که به عضویت در صرافی coinex می‌پردازند دارای کیف پول اختصاصی خواهند بود که می‌توانند از آن برای ذخیره، انتقال و دریافت ارزهای دیجیتال خود بپردازند. این کیف پول از درصد زیادی از ارزهای دیجیتال که درحال‌حاضر در بازار وجود دارد پشتیبانی خواهد کرد بنابراین کاربران می‌توانند به سادگی به مبادله بپردازند. امنیت کیف پول صرافی کوینکس در حد بسیار بالایی قرار گرفته است به‌طوری‌که کاربران می‌توانند به راحتی به آن اعتماد کنند. بهتر است قبل از طی کردن مراحل فوق، یک فیلترشکن با آی‌پی‌ ثابت خریداری نمایید. گفتیم که کوینکس کاربران ایرانی را محدود نکرده است؛ اما برای احتیاط بیشتر، بهتر است در کار کردن با هر پلتفرم معاملاتی بین‌المللی،‌ از آی‌پی یک کشور مجاز اروپایی یا آمریکایی استفاده کنید.

کافی است که اطلاعات خود را وارد کرده و سپس کد تخفیف کوینکس را ثبت نموده و نهایتا برروی دکمه Sign Up کلیک نمایید. بعد از این مرحله، یک کد به ایمیل شما ارسال شده که باید آن را در برنامه وارد کنید تا فرآیند ثبت نام تکمیل شود. صفحه تریدینگ صرافی بای بیت نیز مانند سایر صرافی‌های رمزنگاری شده از قسمت‌های مختلفی نظیر اردر بوک، نمودار قیمت، باکس خرید و فروش، انتخاب جفت ارز و… تشکیل شده است. خب حالا برای اتصال اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور به حساب کوینکس شما، به صفحه ی اول وب سایت صرافی کوینکس بروید.

پس از ورود به قسمت فیوچرز به عنوان اولین ورود شما به فیوچرز coinex یک کارت تعهد مانند نشون میده که هشدار ریسک هست و شما این متن رو مطالعه کنید و بر روی شرایط را میپذیرم کلیک کنید. قسمت فیوچرز کوینکس خیلی شبیه به قسمت اسپات هست اما تفاوت این دو در عکس زیر مشخص خواهد شد. حداقل واریز تتر 1 تتر و بیت کوین 0.001 هست که این موارد رو باید در قسمت مورد توجه ای یا همون attention مطالعه کنید و پس از اون واریزتون رو انجام بدید. مسلما هر صرافی ارزدیجیتالی بخش های مختلفی رو داره و در این بخش از مقاله صرافی ارزدیجیتال کوینکس چیست؟ میخوایم به مزایا و معایب coinex بپردازیم. در انتخاب صرافی باید به مزایا و معایبش دقت کرد که پس از ثبت نام و خرید به مشکل برنخوریم. ۲- صرافی کوینکس با ارائه سیستم های معاماتی اختصاصی یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد.

دیدگاه در “آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت (Bybit)”

در بخش فیوچرز بایستی وارد قسمت ترانسفر شویم تا بتوانیم ارزهای مورد نظر خود را از قسمت Spot صرافی به قسمت Perpetual یا همان فیوچرز انتقال دهیم. در پنجره ترانسفر ارزهایی که برای انتقال نشان می دهد همان ارزهایی هستند که در قسمت Spot هم وجود دارد. هنگام ترید معاملات آتی بیت کوین، یک سری هزینه‌های پنهان وجود دارد. اساسی‌ترین این هزینه‌ها، میزان بودجه است که به همه‌ی قرادادهای فیوچرز Perpetual یا به عبارتی دائمی تعلق می‌گیرد. این ابزار همچنین به عنوان ابزاری برای معامله‌ها‌ی‌ دائمی شناخته می‌شود و چنین هزینه‌هایی در هر صرافی اعمال می‌شود. شما مستقیم از صرافی های ایرانی می تونید به کوینکس ارز دریافت و برداشت بفرمایید.

خاص ترین مدرسه ایران، جهانی شد

بعد از این کار پنجره ای برای شما باز می شود که می‌توانید اهرم حساب خودتان را انتخاب کنید به طور مثال اگر x ۴ را انتخاب کنید پول شما در معامله ای که وارد می شود ۴ برابر بیشتر حساب میشود و سود و ضرر شما هم همینطور. بعد از آن پنجره برای شما باز خواهد شد که در قسمت امانت amount میتوانید مقدار دلاری را که می خواهید از حساب اصلی خود به حساب فیوچرز انتقال دهید را مشخص کنید و گزینه سابمیت submit حذف اکانت کوینکس را بزنید. برای برداشت ارز نیز مثل واریز کردن باید همان مراحل را که آموزش داده ایم را انجام بدهید فقط به جای انتخاب گزینه واریز گزینه برداشت withdraw را انتخاب کنید در تصویر زیر نشان داده شده. در پایین این قسمت باید اطلاعات پاسپورت خود را وارد نمایید و عکس روی پاسپورت را گرفته و برای سایت ارسال نمایید. را بزنید و کد ارسال شده به موبایلتان را در کادر مربوطه وارد نمایید.

هم اکنون ثبت نام کوینکس با گوشی با موفقیت انجام شده است. در ادامه می توانید با کلیک بر روی آدمک موجود در گوشه صفحه وارد بخش مدیریت حساب کاربری خود شوید و همانند تصویر زیر را مشاهده کنید. در سمت چپ بالای صفحه، می‌توانید از کادر Search جفت ارز معاملاتی مدنظر خود را انتخاب کنید. در زیر این بخش، فهرست معاملاتی که روی جفت ارز معاملاتی انتخاب‌شده در کوینکس انجام‌ شده است، به ترتیب زمان به نمایش درمی‌آید. ، می‌توانید از تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات خود در صرافی کوینکس بهره‌مند شوید.

جورچین موجود در این پنجره را به‌درستی کامل کنید تا مرحله اول آموزش ثبت‌نام در کوینکس پایان یابد. همانطور که می بینید گزینه ای به نام تخفیف CET دارد که به طور عادی چراغ آن خاموش است. شما باید مثل تصویر زیر روی آن کلیک کنید تا چراغ آن روشن شود. سپس صفحه ای به شما نشان داده می شود که گفته اطلاعات مدرک شما در دست بررسی است و نتیجه احراز هویت طی 1 تا 3 روز کاری به ایمیل شما ارسال می شود.

سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم. فهرستی از ارزهای دیجیتال موجود در حساب کاربری به نمایش درمی‌آیند. پس از تأیید واریز باید منتظر بمانید تا ارز دیجیتال به حساب اسپات شما در صرافی کوینکس واریز شود. این فرایند بسته به نوع ارز دیجیتال و شبکه بلاک چین آن ممکن است کمی طول بکشد. آدرس ایمیل شما به حساب CoinEx شما متصل است، بنابراین لطفاً از امنیت حساب ایمیل ثبت شده اطمینان حاصل کنید و یک رمز عبور پیچیده و قوی تنظیم کنید که شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نشانه باشد. رمزهای ورود به سیستم حساب ایمیل ثبت شده و CoinEx را به خاطر بسپارید و آنها را با دقت نگهداری کنید.

آموزش فیوچرز کوینکس

توسط cdyhqw

احسان باربر