اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست | allescape

اتاق فرار سرقت از بانک در دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. تجربه یک اتاق فرار ترسناک با دکور خاص و طراحی متفاوت را در اتاق فرار اسم من سیدنی است تجربه کنید. این اتاق فرار دقیقا از روی این فلیم طراحی شده و اگر شما فیلم را دیده باشید دقیقا صحنه‌هایی از این مجموعه در این محیط برای شما تداعی می‌شود.

اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست | allescape

به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است. تمامی نکات ذکرشده برای تاسیس اتاق‌های فرار لازم است و با رعایت قوانین فوق شما می‌توانید مجوز تاسیس یک اتاق فرار جذاب را داشته باشید. اتاق فرار نیز مانند سایر حرفه‌هایی که می‌شناسید، استاندارد‌های خاص خود را دارد که اگر شما قصد تاسیس‌ آن را داشته باشید، باید آن‌ها را رعایت کنید تا در این حرفه دچار مشکل نشوید.

اتاق فرار طلوع سرخ

اما بازی از این قرار است که شما در یک خانه متروکه و قدیمی دست‌وپابسته در یک گوشه ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا جان خود را نجات دهید. این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارت‌ است از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶. معمولا اتاق فرارهای ترسناک، طرفداران بیشتری دارد و به همین خاطر، فهرستی از این موارد را در این مطلب برای شما آماده کردیم.

اتاق فرار بحران (Crisis)

معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد. این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند.

مجموعه اسکیپ ترور

در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام طراح سایت اتاق فرار می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند.

  • در نتیجه در زمان انتخای اتاق فرار پیشنهاد می شود که به سناریو بازی توجه کنید و در صورتی که دوست دارید وارد همچنین فضایی بشود آن اتاق فرار را رزرو کنید.
  • در این بازی مهیج باید با حل کردن معماهای مختلف پسر پیتزا فروش را از کشته شدن توسط قاتل دیوانه نجات دهید.
  • محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است.
  • بدون شک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران اتاق فرار است که در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد.

توسط cdyhqw

احسان باربر