اجرای سقف کاذب در تهران هزینه اجرای کناف در تهران-کناف آوگون

برای محاسبه هزینه نصب نورمخفی در دو طرف باکس کناف، متراژ سقف را در عدد 1.5 ضرب‌‌ قیمت کناف می‌کنند. معمولا هزینه نصب کناف به خرید مصالح و دستمزد متخصص محدود نمی‌شود. گاهی لازم است قبل از نصب کناف، برای رفع نم و رطوبت و ترک‌های دیوار و سقف از متخصصان کمک گرفت.

  • علاوه بر جنس و نوع سقف کاذب، طراحی سقف کاذب می تواند تاثیر بسیاری بر روی قیمت آن ها بگذارد.
  • اما اگر میخواین شیوه قیمت گیری سقف کاذب و فوت کوزه گری رو بدونین، باهامون باشین تا انتهای همین مطلب.
  • سلام ممنونم از تیم بسیارحرفه ای استاده بی نظیرواقعا هرچی بگم…
  • این محصول مقاومت زیادی دارد ولی به وزن کلی ساختمان اضافه نمی‌کند.

جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. اگر ورق کناف غیر اصولی نصب شده باشد، ممکن است باعث سقوط و خرابی قسمت‌هایی از آن شود. برای کنترل بهتر، پیشنهاد میشه یک چک لیست از موارد عنوان شده درست کنین. میزان نفوذ پیچ باید به اندازه ای باشه که سرِ پیچ ، همسطح با پانل بشه و به روکش پانل آسیب نزنه. 2- متوجه میشیم که این پیمانکار ریگی به کفش نداره و قابل اعتماده.

ایجاد طرح های دکوراتیو، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما نیز از مزایای سقفهای کاذب به شمار می رود. آسمان مجازی خود یک زیبایی خاصی دارد که نمیتوان منکر آن شد ولیکن هنگامی که با کناف ترکیب می شود و به جا و طراحی شده استفاده شود میتواند بسیار عالی خود را نشان دهد. معمولا آسمان مجازی وقتی به تنهایی کار میشود دارای پروفیل هایی است که مشابه همان کناف است بنابر این شما با اتخاب این ترکیب نصبی سریع راحت و آسان را در پیش رو خواهید داشت. اگر قصد دارید که یک کار ساده انجام دهید با اینکه یک کار دکوراتیو مد نظر شما باشد، در قیمت کار تفاوت بسیاری ایجاد می‌کند. قطعا کارهای دکوراتیو با جزئیات بالا، هزینه بالاتری نسبت به کارهای ساده خواهند داشت. همچنین هزینه کار در محلی که زاویه بیشتری دارد با کارهای منحنی تفاوت خواهد داشت.

لیست قیمت تایل گچی

این قیمت پایه رو در نهایت مواردی مثل هزینه حمل و اضافه‌کاری‌ها و … افزایش میده. ما پاسخگوی سوالات و نکات شما در مورد قیمت سقف کاذب و تمامی نکات مربوط به اجرای سقف کاذب هستیم. فقط کافیه در بخش نظرات، سوال و نکات خودتون رو برای ما مطرح کنین. معمولا وقتی به ما میگن سقف کاذب، اکثرا چند نوع محدود از اون ها مثل سقف کاذب کناف و سقف رابیتس به ذهن ما میاد. درحالیکه سقف کاذب انواع زیادی داره که هر کدوم قیمت خاص خودشون رو دارن. قیمت نهایی هر نوع سقف کاذب بر اساس دوتا فاکتور اصلی نوع متریال و دستمزد مجری سقف تعیین میشه.

کناف کاری چیست؟

کنافی که امروزه نام آن را می‌شنویم، نوعی صفحه روکش‌دار گچی است. کناف یا روکش‌های کاغذی، برای ایجاد دیوارهای و سقف کاذب، و ایجاد دکور روی سقف یا دیوار استفاده می‌شود. در این روش دیگه نیاز به محاسبه متراژ کار نیست و پیمانکار بر اساس وضع موجود و با در نظر گرفتن هزینه مصالح و هزینه‌های جانبی، قیمت مقطوع اعلام می کنه. معمولاً در ساختمان بخش‌هایی وجود داره که به صورت اضطراری یا موردی باید بازدید بشه.

اجرای سقف کاذب در تهران هزینه اجرای کناف در تهران-کناف آوگون

توسط cdyhqw

احسان باربر