بررسی کوکوین KuCoin برای کاربران ایرانی و دور زدن تحریم این سایت- سرورجت

بعد از ورود به حساب کاربری خود، برای این منظور باید وارد بخش Assets شوید. حال که با صرافی kucoin آشنا شدید، اگر تصمیم دارید با این صرافی خارجی کار کنید، ادامه این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه، آموزش صفر تا صد صرافی کوکوین را مفصل بررسی کرده‌ایم. آنچه قبل از هر چیز اهمیت دارد، یادگیری نحوه ثبت‌نام و احراز هویت در این صرافی است که ابتدا به آن می‌پردازیم.

در صفحه نمایش داده شده، روی گزینه view transaction کلیک کنید تا جزئیات تراکنش خود را در مرورگر بلاک‌چینی آن مشاهده کنید. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید. تجربه کاربران ثابت کرده است که این صرافی برای معامله‌گران مبتدی مناسب نیست. © کپی رایت2022, اینجا کلیه حقوق برای بازار معاملاتی پینگی محفوظ است.

آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی

بدون نیاز به vpn و vps در صرافی کوکوین وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید. فرمول محاسبه لوریج در صرافی کوکوین مستقیما به pnl پوزیشن شما وابستگی دارد برای همین با تغییر مقدار سود یا ضرر پوزیشن لوریج هم تغییر می‌کند. با بالا رفتن مقدار سود پوزیشن شما ( یعنی pnl مثبت) مقدار لوریج به صورت خودکار کم می‌شود، و با بالا رفتن ضرر معامله (یعنی pnl منفی) لوریج معامله شما بالاتر می رود و افزایش پیدا می‌کند. بعد از ورود به صفحه معاملات فیوچرز، لازم است حساب خود را فعال کنید، لازم به ذکر است این فعالسازی را فقط یک بار انجام میدهید. به همین منظور روی گزینه Enable Futures Trading کلیک کنید تا حساب قسمت فیوچرز شما فعال شود.

سوالات متداول در مورد اسپات صرافی کوکوین

صرافی کوکوین برای ایرانیان از گزینه های عالی به دلیل احراز هویت آسان است. اما این مسئله را نباید فراموش کرد بنابر هر دلیلی که مشخص شود کاربر ایرانی است حساب کاربری آن‌ها مسدود خواهد شد و برای انجام عملیات بازیابی با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. افرادی که تمایل دارند از صرافی‌های ارز دیجیتال غیر ایرانی استفاده کنند بهتر است از سیستم‌هایی استفاده کنند که به کاربران آی پی ثابت ارائه می‌دهند. میزان سود در صرافی کوکوین، همانند سایر صرافی ها تابع متغیر های مختلفی است. پس از وارد کردن کد در کارد مخصوص، پسورد خود را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که رمز عبور باید شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد، سپس روی گزینه SIGN UP کلیک نمایید. انتخاب گزینه Transferدر ادامه رمز ارز مورد نظر خود را برای انتقال انتخاب کنید.

پیدا نشدن شناسه تراکنش واریز در بلاکچین، می‌تواند نشانه ناموفق بودن انتقال باشد. توصیه می‌شود برای بررسی وضعیت تراکنش خود با پلتفرم ارتباط برقرار کنید. با توجه به ماهیت بلاک چین، یک توکن ممکن است روی شبکه‌های بلاکچین مختلف وجود داشته باشد. برای مثال، USDT در چندین شبکه مانند اتریوم، ترون و بلاک چین EOS صادر می‌شود. برای واریز موفقیت‌آمیز توکن‌ها، باید شبکه مدنظرتان را برای انتقال انتخاب کنید. در ادامه، برایواریز وجه به حساب خود، روی گزینه Deposit در منوی بالا سمت راست کلیک کنید.

  • توجه داشته باشید از آنجایی که سفارش بازار در لحظه نهایی می‌شود، پس از ثبت سفارش امکان ملغا کردن سفارش وجود ندارد.
  • صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ توکن بومی به نام KCS را به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم منتشر کرد.
  • همچنین در این صرافی یک دپارتمان داخلی ریسک وجود دارد که وظیفه آن اطمینان حاصل کردن از در امان بودن سرمایه کاربران است.
  • آموزش کار با تریدینگ باتسپس در این صفحه با انتخاب مربعی که در پایین صفحه می بینید، قوانین را پذیرفته و گزینه Create Robot را لمس کنید.

توسط cdyhqw

احسان باربر