بروکر های فارکس آکادمی سرمایه-بروکر آمارکتس

به عنوان مثال بروکر ایکس ام که یکی از بروکر های بسیار معتبر بازار فارکس محسوب می‌شود تا همین چند سال پیش خدمات خود را در اختیار کاربران ایرانی قرار داده بود. از این گذشته امنیت معاملات در بازار فارکس برای کاربران ایرانی معنی‌های دیگری هم دارد. تحریم‌ها یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها برای کاربران ایرانی هستند که هر لحظه این خطر می‌تواند حساب کاربری آنها را تهدید کند.

  • از این رو تعداد بروکرهای تقلبی در این بازار بسیار زیاد شده است.
  • پس بهتر است که بروکر بتواند اخبار و مقالاتی درباره رویدادهای سیاسی و اقتصادی موثر بر بازار را به شما ارائه دهد.
  • همچنین بروکرهای معتبر و شناخته شده برای اینکه کاربران بیشتری را ترغیب استفاده از خدمات خود نمایند، با ارائه ابزارهای حرفه‌ای‌تر و چه تمایزی میان خود و بروکر های معمولی ایجاد کرده‌اند‌.
  • برای این منظور باید در انتخاب بروکر فارکس دقت لازم را داشته باشید تا دچار مشکل در کار با این بروکرهای نشوید.
  • البته دقت کنید که تأمین کنندگان نقدینگی نیز تأثیر بسیار زیادی روی میزان حجم معاملات در بروکر ها دارند که در هنگام این انتخاب می‌توانید با بررسی تأمین کنندگان نقدینگی از این نظر نیز بروکر خود را ارزیابی نمایید.

امکان فعال کردن حساب اسلامی فارکس در پنل معاملاتی موجود و حتی برای حساب‌هایی که از قبل ایجاد شده‌اند نیز قابلیت اعمال دارد. با توجه به این که همه بروکرها حساب اسلامی ندارند، چنانچه به دنبال فعالیت فری سواپ هستید، باید پشتیبانی از حساب اسلامی را نیز در چک لیست انتخاب بروکر قرار دهید. جالب است بدانید که تعداد افراد مسلمان فعال در بازار فارکس کم نیست و به همین دلیل روز به روز بروکرهای بیشتری نسبت به ارائه امکانات حساب اسلامی فارکس اقدام می‌کنند. روزانه حجم بسیار زیادی از مبالغ در این بازار توسط معامله‌گرانی با ملیت‌های گوناگون جا به جا می‌شود. بنابراین ریسک برخورد با افراد کلاهبردار یا ترفندهای سودجویانه کم نیست. به همین دلیل به عنوان معامله‌گر بازار مالی فارکس باید بروکر معتبری را انتخاب کنید که بتوانید با خیالی آسوده سرمایه خود را به آن بسپارید.

لیست تمام بروکرها در فارکس

شاید در اولین نگاه بروکری با کارمزد معاملات کمتر را برای معاملات خود انتخاب کنید. کم بودن کارمزد لزوما دلیلی برای انتخاب صرافی آنلاین فارکس نیست. به همین دلیل بهتر است کارمزد کمتر را در کنار دیگر ویژگی‌های بروکر خوب در نظر بگیرید تا انتخابی معتبر داشته باشید. کارگزاران می توانند اطلاعات بازار و داده های کاملی از بازار را ارائه دهند.

بررسی بهترین بروکر فارکس از لحاظ ثبت نام در وب سایت

بروکر های فارکس آکادمی سرمایه-بروکر آمارکتس

از دیگر نکاتی که حتما باید هنگام انتخاب بروکر به آن توجه کنید، نظرات کاربرانِ یک بروکر است. سابقه طولانی به تنهایی دلیل محکم و قابل استنادی برای انتخاب یک بروکر نیست. زیرا هر زمان ممکن است یک بروکر دیگر نخواهد در بازار فارکس فعالیت کند. این بروکر دارای 5 نوع حساب معاملاتی است که حداقل میزان برای واریز وجه ا مارکت 1 دلار می‌باشد. بروکرها برای اینکه بتوانند به ایرانیان سرویس ارائه دهند باید توسط سازمانی رگوله شده باشند تا سرمایه‌گذران بتواند با خیالی راحت معاملات خود را ثبت کنند.

یه سایت کاملا جدیده که بالا اومده ، هرکسی میتونه پشتش باشه ، من بودم پول بیزبونم رو اونجا نمی گذاشتم. شما پیشنهادی ندارین یا کسی رو میشناسین که یک حساب مطمئن وریفای کنه که لو نره؟ممنون میشم کمکم کنین. قوانین چند جزیره کوچولو که مهد بی قانونی و فرار مالیاتی و پول شویی هست. امروز باهاشون صحبت کردم ، خودشون میگفتن نمی دونیم چرا سایت فیلتر شده و در حال بررسی هست. نه متاسفانه تجربه ای باهاش نداشتم ولی یه بررسیش میکنم ، ببنیم چطوریه.

بروکر FxPro:

توسط cdyhqw

احسان باربر