بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست

لپ تاپ HP – EF2126WM – E یکی از محصولات نسبتاً مقرون به صرفه‌ی کمپانی HP است که از سخت افزاری قابل قبول بهره می‌برد. این لپ تاپ به پردازنده‌ی AMD Ryzen U با فرکانس بوست 4.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Radeon Vega 7 مجهز است و در نتیجه می‌تواند اکثر نیازهای روزمره و دانشجویی کاربران را به This Web page راحتی برطرف کند. در نظر داشته باشید حضور این پردازنده در محصولات این محدوده قیمت، بسیار نادر است. در همین زمینه لپ تاپ Modern 15 A11MU یکی از لپ تاپ‌های محبوب و مناسب از سری محصولات Modern شرکت ام اس ای است که کم‌وزن و سبک بوده و همچنین نسبتاً اقتصادی است.

این لپ تاپ یکی از سبک‌ترین جایگزین‌های کامپیوتر رومیزی موجود در بازار است و به‌علاوه شما می‌توانید یک صفحه نمایش خیره کننده 4K نیز دشته باشید که ارزش قیمت آن را توجیه پذیر می‌کند. صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه قرمز و به کارگیری این رنگ در اجزای مختلف بدنه روی تم اصلی مشکی، طراحی بسیار زیبا و جذابی را پدید آورده است. سیستم خنک کننده حرفه ای برای دفع سریع حرارت تولید شده توسط سخت افزار قدرتمند سبب شده تا دمای کلی لپ تاپ در محدوده بسیار مناسبی قرار گیرد.

بیشتر لپتاپ‌های گیمینگ از برند لنوو هستند اما وقتی پای کیفیت در میان باشد، ایسوس نیز از آن دسته برندهایی است که حرفی برای گفتن دارد. لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس Asus مدل Strix G15 یکی دیگر از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده بالا (تا ۶۰ میلیون تومان) بسیار بهتر از لنوو عمل می‌کند. لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 هم یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 شناخته می‌شود. اگر به دلیل مشغله یا هر چیز دیگری دائماً مجبور هستید لپ‌تاپ خود را به مکان‌های مختلف برده و با خود حمل کنید، لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus G14 گزینه مناسبی برای شما به نظر می‌رسد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران

یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به‌صورت همزمان، امکان نصب چندین بازی بزرگ را داشته باشید. این حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD بوده و بالاترین سرعت را در اجرا برای بازی‌های شما فراهم می‌کند. البته این کار کمک چندانی به بهبود نرخ فریم نمی‌کند، اما تجربه جالبی خواهد بود که در صورت دلخواه می‌توانید به سراغش بروید. فراموش نکنید که در هیچ حالتی فن‌ها سایلنت نخواهند بود و بالاخره صدای آن‌ها هنگام بازی به گوش شما می‌رسد. این برند یکی از بزرگترین فروشنده‌های رایانه‌های شخصی در جهان است، امروزه لنوو توانسته به یکی از بهترین شرکت‌های برتر در تولید لپ تاپ تبدیل شود و به شهرت جهانی برسد. اگر تصور می‌کنید راهنمای خرید ما، پاسخگوی نیاز شما نبوده یا در مورد محصولاتی که در بالا معرفی کردیم، ابهامی دارید، حتما از بخش نظرات، پرسش خود را مطرح کنید.

  • انتخاب دوم در این بازه نماینده خوش نام شرکت ایسر و از خانواده Predator می‌باشد که بجز در بخش پردازنده و رم، قدرت بیشتری را نسبت به لپ تاپ لنوو در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • اما، قدرتمندترین لپ تاپ این شرکت، مک بوک پرو 16 اینچی، هنوز به سیلیکون اپل آپدیت نشده است.
  • این نمونه تضاد خوبی با بسیاری از نمونه‌های مشابه خود در بازار دارد و برای بسیاری از گیمرهایی که انتظار یک عملکرد متوسط دارند، مناسب خواهد بود.
  • نیازی به نگرانی از بابت خالی شدن باتری نخواهید داشت و کاملا می‌توانید این کار را بارها و بارها قبل از اینکه نیاز به پریز پیدا کنید، تکرار کنید.
  • این کارت توان پردازشی بسیار بالاتری را نسبت به کارت‌های ۳۰۵۰ در اختیار دارد و در کنار صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ۱۴۴ هرتز از نوع IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، برای اجرای بازی‌ها با فریم بالا و کیفیت عالی بسیار مناسب است.

پیشنهاد می‌شود پیش از خرید لپ‌تاپ گیمینگ MSI، حتماً مقاله‌ی «بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Raider GE66 12UGS مدل 2022» را در زومیت بخوانید. همان‌طور که ابتدای راهنمای خرید لپ‌تاپ گیمینگ گفتیم، لپ‌تاپ ROG Zephyrus G15 ایسوس در ظاهر یک محصول جمع و جور و سبک اما پرقدرت محسوب می‌شود. نمی‌شود حرف از راهنمای خرید لپ‌تاپ گیمینگ باشد و مدلی از برند ام‌اس‌آی در ان حاضر نباشد. این لپ‌تاپ دستگاهی است که بدون مشکل بازی‌های نسل آینده را با بهترین کیفیت و نرخ فریم 81FPS اجرا می‌کند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست این مدل به توجه به سیستم‌عامل و سخت‌افزاری که داره، خیلی خوب و راحت میتونه بازی‌های حرفه‌ای رو اجرا کنه. اولین دستگاهی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون بهتون معرفی کنم، مدل Legion 5 Pro لنوو هست. سلام خدمت شما کاربر گرامی سایت رایااستور، من محمد ترکاشوند هستم و امروز توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون رو معرفی کنم.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا قیمتی 70 میلیون به بالا

توسط cdyhqw

احسان باربر