بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند-آل اسکیپ

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند-آل اسکیپ

هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. تاریخچه اتاق فرار در افسانه‌های یونانی، دخمه‌ی هزارتوی پرپیچ و خم برای به دام انداختن مینیوتور(هیولایی با سر گاو و بدن انسان) و ارواح شیطانی ساخته میشد. فرمانروا و حامی شهر آتن، تسئوس، وظیفه داشت وارد این راه هزارتو شده، مینیوتور را بکشد، و موفق شود از هزارتو خارج شود تا خود را به واقعیت بازگرداند. قبل از شروع بازی سعی کنید در انتخاب تیم خود دقت نموده و افرادی را به بازی دعوت کنید که اهل چالش و ریسک‌پذیر بوده و توانایی‌های متفاوتی داشته باشند تا بتوانید تقسیم کار درستی بین اعضای تیم انجام دهید. چرا که گروهی بازی کردن به شیوه‌ی درست در اسکیپ روم، همان چیزی است که باعث می‌شود به شما و هم تیمی‌های‌تان خوش بگذرد.

  • تاکائو کاتو به عنوان اولین ارائه کننده بازی اتاق فرار واقعی و به سبک امروزی شناخته می‌شه.
  • ایده‌ی اتاق‌فرار در ذهن اون وقتی دوستش در حال بازی آنلاین اتاق‌فرار بود شکل گرفت.
  • تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است.
  • در ادامه می‌توانید اطلاعات کلی اتاق فرار راز از میزان سختی و هزینه گرفته تا لوکیشن و آدرس دقیق آن را مشاهده کنید.

دکوراسیون اتاق و فضاسازی به لطف موسیقی مناسب و در بهترین حالت است چرا که از همان ثانیه اول تا لحظه آخر احساس می‌کنید کارشناسانی هستید که می‌خواهید از راز خانواده فتحی پرده بردارید. هیچ اتفاقی خارج از سناریو اتفاق نمی‌افتد و حتی برای گرفتن راهنمایی نیز، همان خبرنگار معروف یعنی برزو اختیاری با همین نام برایتان اس‌ام اس می‌فرستد. آشنایی با کلمات و اصطلاحات در بازی اتاق فرار بسیار مهم است. در این قسمت به بررسی اصطلاحات اصلی این بازی خواهیم پرداخت.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود

مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است.

مجموعه اتاق فرار ورکانا

در حال حاضر بسیاری از شرکت های بازی سازی وجود دارند که شعبه های زیادی در شهرهای مختلف ایجاد کرده اند. در این سبک اتاق فرار ( اسکیپ روم ) وظیفه شرکت کننده اغلب چالش شناسایی قاتل سریالی، حل معمای قتل و غیره است. سبک جنایی، دارای قابلیت تنوعی بالا؜تری نسبت به دیگر سبک؜ ها است. نقطه اشتراک تمامی این اسکیپ روم ها در داشتن فضایی جذاب، دکورسازی حرفه‌ای و البته متناسب با داستان آن‌هاست. هر چه فضای بازی بزرگ‌تر باشد، دکورها و فضاهای متنوع‌تر و جذاب‌تری خواهید داشت و تعداد بازیکنان هم بیش‌تر خواهد شد. ولی تعداد بازیکنان اتاق فرار به طور معمول بین ۴ تا ۶ نفر است.

مجموعه اتاق فرار قضاوت

حال بازیکنان موظف هستند که در عرض یک ساعت سرنخ های جدیدی از این خانه به دست آورند و از نقشه تروریست ها سر در آورند و شهر را نجات دهند. این بازی مناسب رده های سنی 16 سال به بالا می باشد و مخاطب آن خانم ها و آقایان هستند. تعداد شرکت کنندگان در این بازی و در واقع اعضای یک تیم بین 4 الی 6 نفر است. اولین نکته برای موفقیت در اتاق فرار اسکیپ روم، پیدا کردن علامت؜ ها است.

اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. برای تجربه این اتاق باید تیمی بین ۴ تا ۱۰ نفر تشکیل دهید اما پیشنهاد ما تیمی ۵ الی ۶ نفره است تا بهترین تجربه را کسب کنید. محل اتاق فرار دسترسی نسبتا خوبی با وسایل حمل و نقل عمومی دارد و می‌توانید خودرو شخصی را نیز در پارکینگ اختصاصی اسکیپ روم ترسناک تهران مجموعه پارک کنید. راز مانند بیشتر اتاق فرارها سناریو و داستان جذاب و البته متقاوتی دارد.

توسط cdyhqw

احسان باربر