بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

استراتژی لینک بیلدینگ به سیاست کلی وب سایت شما بستگی داره، اما پیشنهاد من اینکه بیشتر بر روی صفحات خاص و پرمحتوای سایت تون مانور بدید. پس راه چاره این است که موضوعاتی که هنوز در ویکی‌پیا صفحه ندارند را پیدا کنید، بعد محتوایی دست اول و قابل استناد در وبسایت خود منتشر کنید. در این مرحله می‌توانید خودتان صفحه‌ای در ویکی‌پدیا با کمک محتوای خود ایجاد کنید یا از ویکی‌نویس‌ها برای این کار کمک بگیرید. از کلمات کلیدی دقیق استفاده شده باشدبا این سه نکته، گوگل می‌فهمد که سایت لینک شده چه محتوایی دارد و برای چه کلمه کلیدی باید رتبه‌بندی شود. با این که وبسایت به تنهایی در کیفیت بک‌لینک تاثیرگذار است، اما خیلی وقت‌ها دیده می‌شود بک‌لینک صفحه‌ای از یک وبسایت نه چندان مشهور و مهم خیلی قوی‌تر تاثیر گذاشته است. دلیل این تاثیرگذاری بیشتر رتبۀ صفحه در کلیدواژه یا همان رنک صفحه است.

سون بک لینک به ارائه خدمات تولید محتوا فوق العاده با کیفیت نیز می پردازد. گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. این روش هم از طرف گوگل قابل شناسایی هست ولی درک آن به طور حتم دشوارتر است. نکته مهم این است که این لینک ها را در چه فضایی از صفحه سایت های قرار دهید. بعنوان مثال لینکی که در سایدبار سایت و در همه صفحات قرار داده شود احتمال جریمه شدن شما را تا حد زیادی بالا خواهد برد.

  • گوگل و سایر موتورهای جستجو به بک لینک های حاصل از تبادل لینک بسیار حساس هستند.
  • مثلا دیجی کالا چند بار در صفحات مختلف سایتش، اقدام به انتشار گزارش فعالیت سالانه، آمار فروش و… اش کرد.
  • بنابراین شما مزیت خود در سئو را نسبت به آنها از دست میدهید.
  • اگر بخواهیم در قالب یک مثال ارزش لینک های خارجی را به شما نشان دهیم ، فرض کنید قصد سفر به ترکیه را افزایش رتبه با بک لینک دارید.
  • امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما در درک مفهوم بک لینک و اهمیت آن در سئو مفید باشد.

سایت هایی که نمره اسپم آنها بالاتر از 7 باشد خطرناک هستند. 1- لینک های نمایش داده شده در پنل گوگل وبمستر خیلی کند به روزرسانی میشوند و آمار الکسا در این زمینه دقیق تر است. بله، اطلاعات مربوط به دوره های آموزشی وبسیما در سایت آکادمی وبسیما دنبال کنید.

روش های ساخت بک لینک برای سئو

همان کاری که من برای پیدا کردن رستوران‌های خوب انجام می‌دهم. من به نگاه می‌کنم دوستانم و دیگران درباره رستوران‌ها چه می‌گویند و هر رستورانی که بیشتر تایید شد را انتخاب می‌کنم. در ادامه این مقاله می فهمیم که چگونه می توانیم برای خودمان بک لینک بگیریم و همچنان قوانین گوگل را رعایت کنیم وسئو سایترا با مشکل پنالتی تهدید نکنیم. با این حال اگر گوگل و بینگ متوجه شوند که پیوند سایت شما در ازای پرداخت پول ایجاد شده است ، رتبه سایت شما را به حدی کاهش می دهند که کاربر حتی به ان صفحه از نتایج گوگل هم نخواهد رفت. این نوع از لینک ها را می توانید در فیس بوک ، شبکه های اجتماعی و پروفایل ها مشاهده کنید ، زیرا قرار نیست این وبسایت ها ارزشی به سایت شما منتقل کنند.

لینک‌ های شبکه‌های اجتماعی

Backlink Watch با آنکه یکی از بهترین ابزارهای آنالیز بک لینک رقبا است اما کاملا رایگان می باشد. اما برخی از آن ها ارزشمند هستند.از آنجا که لینک های دریافتی از دایرکتوری ها فالو و مرتبط هستند و دریافت بک لینک هایی با این کیفیت کار دشواری است، این بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند. خزنده های گوگل از بک لینک ها برای یافتن صفحات جدید در وب استفاده می کند.

به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است. سایت های فراوانی هستند که بدون هیچ گونه استفاده از سئو داخلی و فقط با خريد بك لينك و سئو خارجی به صفحه نخست گوگل آمده اند؛اما عکس آن تاکنون بسیار کمتر مشاهده شده است. تصویر محصول شما احتمالا از نظر گوگل جدید و برای کاربر جذاب بوده است در نتیجه در بخش تصاویر نمایش داده میشود. در این شرایط آمار گوگل سرچ کنسول شما فریبنده بوده و تصور میکنید که در این عبارت جایگاه مناسبی داشتید. در حال حاضر راهی برای عدم نمایش این رتبه در سرچ کنسول نیست و این اتفاق (یعنی نمایش تصویر شما) یک مشکل محسوب نمیشود. به بیان ساده تر تجربه کاربری یعنی راحتی کاربر هنگام استفاده از سایت و درک سریع محتوای موجود در آن به شرطی که به سئو سایت آسیبی نزند.

توسط cdyhqw

احسان باربر