بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-خرید بک لینک گلدلینک

قصد من از جمع آوری همه چیز در این پست ، در اصل انتقال مفهوم بک لینک است . چرا بک لینک ها برای سئو مهم اند ، هدف آنها چیست ؟ ، چقدر بک لینک نیاز دارید ؟ و درباره ی کیفیت لینک ها اینجا مطالعه خواهید کرد . بدون بک لینک ها شما هیچ شانسی برای رقابت بین صفحات پیدا شده در جستجوی گوگل نخواهید داشت .

بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-خرید بک لینک گلدلینک بسیاری در پاسخ به سوال چطور لینک بگیریم؟ روش PBN را پیشنهاد می کنند. بک لینک PBN یک مزرعه بک لینک خصوصی است که با هدف ساخت بک لینک برای یک سایت، ساخته می شود. در واقع در این روش تعدادی وبلاگ به منظور تولید محتوا ساخته می شوند. سپس از طریق همان محتواها برای سایت مورد نظر لینک گرفته می شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که هنوز این روش را یک روش مطمئن و درست نمی دانند. بسیاری از افراد این کار را کرده اند و نتیجه خوبی گرفته اند و برخی نیز یک فاجعه را به بار آورده اند.

صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی داشته باشند معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. بعنوان مثال صفحاتی که در منوی اصلی سایت هستند معمولا معتبرترین صفحات آن دامنه خواهند بود. هر لینک به صورت پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شده باشد. زمانی که ربات گوگل یک بک لینک نوفالو را مشاهده میکند ارزش و اعتباری به صفحه هدف منتقل نمیکند. تا اینجای مقاله بیشتر در مورد تکنیک های کلاه خاکستری لینک سازی با شما صحبت کردم اما خب شاید بهتر باشد کمی هم در مورد استراتژی های کلاه سفید حرف بزنم.

با توجه به گسترده بودن بحث سئو هر اطلاعاتی نیاز داشتید حتماً در صفحۀ آموزش سئوی آکادمی نوین پیدا می‌کنید. قبل از هرچیزی باید مطمئن شوید وبسایت شما در گوگل به خوبی ایندکس شده و صفحات آن در نتایج جستجو دیده می‌شود. همین که در نتایج باشد یعنی گوگل صفحات آن را ایندکس کرده است. در ادامه می‌خواهیم مراحل ساخت بک‌لینک را مختصر و مفید آموزش دهیم.

همان طور که دیدید نه‌تنها به دست آوردن بک لینک از سایت‌های معتبر به راحتی مقدور نیست بلکه به دست آوردن نوع باکیفیت آن از این سایت‌ها کار سخت‌تری است. در واقع شاید بتوان گفت هرچه به دست آوردن یک لینک ساده‌تر باشد، ارزش آن هم کمتر خواهد بود. بک لینک‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند ورودی یا خروجی باشند، یک دسته‌بندی دیگر هم دارند و آن دو نوع بک لینک فالو و نوفالو است. بنابراین، زمانی که پست میهمان را برای سایت‌هایی با کیفیت انجام دهید، بک‌لینک‌های مناسبی را هم دریافت خواهید کرد.

به همین دلیل، در این مطلب یاد می‌گیریم که بک لینک سایت چیست و راه‌های دریافت بک‌لینک سایت را بررسی می‌کنیم. یکی دیگر از روش ها برای پاسخ به سوال چگونه بک لینک ایجاد کنیم، خرید رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی متنی است که به منظور معرفی محصول یا خدمات در سایت دیگری منتشر می شود. برای انتشار رپورتاژ آگهی وب سایت هایی را انتخاب کنید که، بازدید بیشتری داشته و تا حدی به حوزه کاری شما نزدیک هستند.

خیر، این دست لینک ها برای گوگل قابل دسترسی نبوده و از وجود آنها مطلع نمیشود در نتیجه تاثیری بر اعتبار دامنه و سئو سایت شما نخواهد داشت. هر متن یا تصویری که با کلیک بر روی آن به صفحه دیگری منتقل میشویم لینک نامیده میشود. اگر سایت یا دامنه اینترنتی دیگری به یکی از صفحات شما لینک داده باشد اصطلاحا به آن بک لینک می گوییم. ممکن است لینک شما در محتوای یک مقاله، سایدبار و یا حتی فوتر قرار گرفته باشد. لینک هایی که در محتوای صفحه هستند ارزش بیشتری در مقایسه با لینک های موجود در سایدبار و فوتر خواهند داشت.

این مورد نشان می‌دهد که گوگل ارزش بیشتری برای برخی از لینک‌های «nofollow» حاصل از صفحات قدرتمند قائل است. به هنگام بررسی این موضوع که بک لینک سایت چیست باید ترافیک سایت را نیز در نظر بگیریم. بک‌لینک از سایت‌هایی که ترافیک بالایی دارند، به طور طبیعی «ترافیک بازگشتی» یا ترافیک ارجاعی بیشتری را به سایت شما هدایت می‌کنند. البته این مورد به طور واضح مشخص است اما سوال اصلی اینجاست که آیا بک لینک سایت از صفحات پرترافیک رتبه بهتری را نسبت به سایر صفحات بدست می‌دهد یا خیر.

منظور از ترافیک ارگانیک همان ترافیک ناشی از کلیک روی لینک یک سایت در نتایج سرچ گوگل است. با این وجود، بک‌لینک‌هایی که از یک سایت معتبر گرفته می‌شوند، لزوما همواره اعتبار بیشتری به ارمغان نمی‌آورند. این پکیج شامل بیش از 250سایت بسیار قوی و با کیفیت میباشد و همچنین شامل تمامی سایت های پکیج های پیشین میباشد . برای کلمات رقابتی این پکیج بهترین گزینه ممکن میباشد سایت بهترین بک لینک برای مدت چنین سال با همین پکیج در نتایج گوگل بالا میباشد. با استفاده از این روش شما میتوانید تعداد بسیار زیادی بک لینک در کلمات کلیدی مختلف و مرتبط به صفحات سایت خود با قیمت بسیار ارزان تهیه نمایید. که شما میتوانید بر اساس موضوع مورد نظر سایت و صفحاتی که قصد خرید بک لینک دارید را مشخص نمایید .

حتی در بعضی از سایت‌ها بخشی به این موضوع اختصاص داده شده است. اما اگر بتوانید از کاربران بخواهید که در بلاگ‌های خود، صفحات شبکه‌های مجازی و پلتفرم‌هایی که در اختیار دارند، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت به سایت شما لینک بدهند، اتفاق فوق العاده‌ای خواهد بود . مطمئن باشید اگر مشتریان از خدمات شما راضی باشند، این کار را برای شما خواهند کرد. به علاوه اینکه روابط عمومی دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا لینک‌هایی مرتبط از بهترین انتشاردهندگان محتوا در صنعت خود بگیرید. این لینک‌ها می‌توانند موقعیت شما را به عنوان یک حرفه ای معرفی کنند و ترافیک ارگانیک خوبی کسی از سایت گلد لینک بک لینک خریده؟ (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) هم ایجاد نمایند.

، چقدر بک لینک نیاز دارید ؟

توسط cdyhqw

احسان باربر