ثبت نام نیروگاه‌ خورشیدی خانگی فروش برق خورشیدی به شبکه توزیع و کسب درآمد | nnqenergy

بر اساس این طرح هر خانوار ایرانی اگر پنل خورشیدی در خانه خود قرار بدهد و به شبکه برق وصل کند، دولت برق آن را به مدت 20 سال با قرارداد تضمینی و با قیمت شگفت انگیزِ کیلووات ساعتی 1040 تومان خریداری میکند. این رقم تقریبا 10 برابر نرخی است که دولت برق را به مشترکین می‌فروشد. طبق قانون جدید ( مصوبه 20 مهر 98 ) در هر خانه تا دو برابر سقف انشعاب امکان احداث نیروگاه وجود دارد.

  • به طور مثال برای احداث یک نیروگاه خورشیدی خانگی 10 کیلووات به انشعاب برق با حداقل ظرفیت 5 کیلووات (معادل یک انشعاب برق تکفاز 25 آمپر) نیاز می‌باشد.
  • بسیاری از سیستم‌های فتوولتاییک مسکونی، مخصوصاً در کشورهای پیشرفته با بازارهای بزرگ، در هر کجا که موجود باشند به شبکه برق سراسری متصل می‌شوند.[۱۶] در این سیستم‌های فتوولتاییک متصل به شبکه، استفاده از ذخیره انرژی اختیاری است.
  • اگر قصد راه اندازی نیروگاه خورشیدی مگاواتی را دارید پیشنهاد بهتری برای شما داریم؛ فرض کنید سازوکاری تدوین شود که با حذف واسطه برای خرید تجهیزات، قیمت تمام شده آن، بهتر شود.
  • بازدید کارشناسی شامل بررسی های مکانیکی (سازه) ، بررسی فنی (شرایط الکتریکال) و امکانسنجی فنی (بررسی شرایط اتصال نیروگاه به شبکه برق) خواهد بود.

سپس طبق مشاوره بخش فنی هورآیش اقدامات لازم جهت اخذ مجوز را گام به گام انجام میدهید. پس از دریافت وام از بانک مربوطه، الباقی وجه را پرداخت میکنید و نیروگاه شما به شبکه برق متصل میشود و میتوانید تا 20 سال برق خورشیدی به شبکه توزیع بفروشید. در این راستا، یکی از پروژه‌های قابل توجه در فهرست توسعه 10 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر مرتبط با نیروگاه خورشیدی دامغان است که فرآیند اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده تزریق انرژی به شبکه برق کشور است. به پدیده ای که در اثر تابش نور بدون استفاده از مکانیزم های محرک، الکتریسیته تولید کند پدیده فتوولتائیک و به هر سیستمی که از این پدیده استفاده کند سیستم فتوولتائیک گویند. از سری و موازی کردن سلول های خورشیدی می توان به جریان و ولتاژ قابل سازنده نیروگاه خورشیدی4 قبولی دست یافت.

نورسان در اینستاگرام

نیروگاه های خورشیدی بدلایل فنی و نداشتن استهلاک زیاد دارای عمر طولانی می باشند، در حالی که حداکثر عمر نیروگاه های فسیلی بین ۱۵ تا ۳۰ سال محاسبه شده است. این کار که به مقداری پشتکار و مصمم بودن شما نیاز دارد، چندین حسن دارد؛ یکی این که نیاز نیست شما قیمت محصول را با در نظر گرفتن حق دلالی که جنس را وارد می کند و معمولا ۱۵ درصد افزایش قیمت را در پی دارد، خریداری کنید. از طرفی شرکت مجری پنل را برای فروش وارد می کند پس تعرفه گمرکی را باید تمام و کمال بپردازد، همچنین باید مالیات بر ارزش افزوده را هم بپردازد.

برآورد قیمت احداث نیروگاه برق خورشیدی خانگی متصل به شبکه

اتصال نیروگاه به طرف ثانویه پست توزیع (در صورت وجود) از طریق کابلکشی زمینی سه فاز برای نیروگاه‌های خورشیدی از 20 کیلووات تا 100 کیلووات. نیروگاه سیکل ترکیبی خورشیدی یزد هشتمین نیروگاه بزرگ خورشیدی جهان در سال ۲۰۱۰ و اولین نیروگاه با به‌کارگیری انرژی خورشیدی و گاز طبیعی در جهان است. شرکت نورسان انرژی با بهره گیری از متخصصان توانمند فنی و علمی و با در اختیار داشتن ابزار های اندازه گیری دقیق، قادر به ارائه خدمات مختلف در زمینه انجام ممیزی انرژی با آگاهی از جدید ترین و کم هزینه ترین روش های بهینه سازی مصرف انرژی می باشد.

کسب درآمد از طریق راه اندازی نیروگاه خورشیدی

همچنین باید زاویه و جهت سقف در حالت بهینه باشد تا انرژی خورشید هدر نرود. باید اطمینان حاصل نمود تا درختان یا ساختمان­های اطراف روی سیستم سایه نیندازند و جلوی عبور هوا را نمی­گیرند. در دماهای بسیار بالا ممکن است به منظور حذف خطر گرم شدن بیش از حد نیاز به اجزای خاصی باشد. چنین کلکتورهایی برای مناطق با دمای متوسط کارامدتر هستند مگر اینکه به منظور خاصی نیاز به دماهای بالا باشد. از مزایای دیگر این نوع کلکتور عمود بودن سطح جاذب بر مسیر پرتوهای خورشید است. فناوری استفاده شده برای تولید کلکتورهای لوله خلا مشابه نیروگاه خورشیدی با کلکتورهای سهموی خطی است.

ثبت نام نیروگاه‌ خورشیدی خانگی فروش برق خورشیدی به شبکه توزیع و کسب درآمد | nnqenergy

توسط cdyhqw

احسان باربر