خدمات کارواش انواع خودرو در کارواش نانو بخار نوین با 50% تخفیف در تهران نت برگ | fanbaz

برخی از محصولات نانو ، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش را ارائه می دهند که به نفع اتومبیل شماست زیرا در برابر آسیب های ناشی از اشعه ماورا بنفش از خورشید محافظت می کند. هاب کار اولین شرکت ارائه دهنده کارواش آنلاین در تهران می باشد که علاوه بر کارواش ماشین سرامیک بدنه و پولیش بدنه ماشین همچنین سرویس های دوره ای مربوط به خودرو اعم از تعویض روغن، تعویض فیلتر هوا، دیاگ را نیز انجام میدهد. این شرکت اپلیکیشن هاب کار را نیز طراحی نموده است که میتوانید مکان خود را در اپلیکیشن معرفی کنید سپس مدل ماشین و زمان مورد نظر را تعیین نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارواش سیار در محل هاب کار میتوانید وارد سایت شرکت هاب کار شوید.

قیمت کارواش اب ماشین هاچ بک (نظافت داخل و شستشوی بدنه ماشین به همراه جارو)

همچنین در این مجموعه فروشگاه لوازم لوکس خودرویی با ارائه لوازم انواع خودرو سایت شرکت فن باز احداث شده است. این مجموعه، بخش مجزای سالن انتظار و پذیرایی رایگان را برای رفاه حال مشتریان خود تدارک دیده است. نرخ کارواش خودروهای سواری ۲۰ هزار تومان، کارواش خودروهای نیمه شاسی ۲۵ هزار تومان و خودروهای شاسی بلند ۳۰ هزار تومان است و هیچ کارواشی اجازه گرفتن مبلغ بیشتر ندارد. برای شستشوی صحیح خودرو باید از دو سطل، یکی آب و شوینده و دیگری آب خالص استفاده کرد تا اسفنج کثیف را بتوان در سطل آب تمیز به خوبی آبکشی کرد. شستن خودر در منزل کار چندان سخت و دشواری نیست، فقط کافی است تا اصول شستشو خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن را یاد بگیرید.

  • برای رفتن به کارواش سنتی باید مسافت طولانی و گاهی پر ترافیک را طی کنید تا به کارواش برسید.
  • بسیاری از برنامه های کاربردی برای اثر نیلوفر آبی پیدا شد – به ویژه در صنعت خودرو.
  • در این خدمات، ماشینها بر اساس هاچ بک، نیمه شاسی و شاسی دسته بندی می شوند و به همان اندازه قیمت کارواش افزایش می یابد.
خدمات کارواش انواع خودرو در کارواش نانو بخار نوین با 50% تخفیف در تهران نت برگ | fanbaz

در صفرشویی خودرو همچنین کلیه خط و خش روی بدنه ماشین به طور کامل بررسی و رفع می‌شود. در کنار رینگ ها، لاستیک ها نیز در هنگام شستشوی بدنه یا روشویی، شسته و تمیز می شوند. اگر چنین خدماتی برایتان انجام نشد، باید درخواست دهید تا این کار را برایتان انجام دهند. مسلما کارواش ها به دلیل داشتن تجهیزات بیشتر، بهتر می توانند خودروی شما را شسته و یک وسیله تمیز را به شما تحویل دهند. در کشور ما در هر استان کارواش های مختلفی فعالیت دارند که هر یک از کیفیت کار متفاوتی برخوردار هستند و در نتیجه انتخاب برای مشتریان کمی مشکل خواهد شد. اما ما به شما توصیه می کنیم که برای تمیز کردن خودروی خود از خدمات کارواش پارسا استفاده کنید و دلیل این پیشنهاد را در ادامه بیان خواهیم کرد.

امروزه با ورود تکنولوژی و ابزار های هوشمند در زمینه کارواش، سرویسهای جدید کارواش در ایران نیز بیش از پیش رونق پیدا کرده است. اکثر ما وقتی اسم کارواش را می‌شنویم، ابتدا به یاد انعام‌های اجباری می‌افتیم و بعد از کلنجار رفتن با خاطرات بد ناشی از آن، اسپری پرفشار آب و کف را به یاد می‌آوریم. آنها می توانند براحتی در زمان شستشوی خودروی خود لباسهای خود را نیز تمیز نموده و اتوکشی نمایند. مسلما تعداد زیادی از مشتریان برای اینکه شما با آوردن خشکشوئی در کنار کارواش امکان صرفه ‌جویی در وقت و هزینه را برای آنها بوجود آورده اید از شما قدردانی خواهند کرد.

هزینه مشخص:

توسط cdyhqw

احسان باربر