خرید و فروش تتر از صرافی معتبر ایرانی ارز اکس-تترفا

کمی بعد در ماه نوامبر، USDT توسط شرکت ای به نام فینکس ، که مالک اصلی تشکیلات تتر و همچنین صاحب صرافی بیت فینکس است، دوباره پایه‌گذاری شد و نام آن به تتر تغییر یافت. رمز ارز تتر یک ارز دیجیتال باثبات یا همان استیبل‌کوین است که بهای هر واحد از آن با یک دلار آمریکا برابری می‌کند. بهای ارزهای دیجیتال دیگر با توجه به عرضه و تقاضای آن ارز تغییر می‌کند. تتر را می‌توانیم از صرافی‌های نامتمرکز و یا متمرکز داخلی و یا خارجی خریداری کنیم.

آشنایی مقدماتی با تتر USDT

خرید و فروش تتر از صرافی معتبر ایرانی ارز اکس-تترفا

طبق گفته تتر، تا اکتبر ۲۰۲۲، بیش از ۶۸.۴۵ میلیارد توکن USDT در گردش است که با ۶۸.۴۵ میلیارد دلار دارایی پشتیبانی می‌شود. این عرضه ممکن است با توجه به تقاضا و نقدینگی فعلی بازار افزایش یا کاهش یابد. توکن‌های USDT را می‌توان در بازار ثانویه یا صرافی‌ها خریداری کرد. الگوریتم اثبات کار، نوعی الگوریتم اجماع در تکنولوژی بلاکچین است که توافق میان مدیران شبکه بلاکچین را ممکن می‌کند..

تترهای موجود بر بستر اومنی، آدرسهایی مانند بیت کوین دارند و 34 کاراکتری می باشند و این آدرسها با عبارت bc1 ، یا اعداد 1 و یا 3 شروع می شوند. پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، ابتدا در بخش پروفایل کاربری، کارت های بانکی خود را ثبت کنید سپس در بخش کیف پول، آدرس کیف پول تتر خود را ثبت کنید. پس از ثبت کارت بانکی و آدرس کیف پول تتر به صفحه اصلی برگردید و با تعیین مقدار خرید خود بر روی درخواست خرید کلیک کنید. پس از خرید تتر احراز هویت انجام می‌شود این را در نظر داشته باشید که احراز هویت تنها یک بار انجام می‌شود و در خرید های بعدی نیاز به احراز هویت نیست. علاوه بر امکان خرید Tether در بیت برگ بیش از 300 ارز دیگر قابلیت خرید دارند که با مراجعه به صفحه اصلی می‌توانید آنها را مشاهده کنید. به دلیل کمتر بودن کارمزد شبکه بلاک چین TRC-20 نسبت به اتریوم ERC-20 بیشتر افراد در صورتی که مشکلی برای انتقالشان پیش نیاید، از شبکه ترون یا همان TRC-20 استفاده می‌کنند.

در فرایند خرید کیف آدرس کیف پولمو دادن و زمانی که خریدم تکمیل شد چند لحظه بعد به کیف پولم واریز شد. توجهتوکن باز صرافی نیست و تنها سرویس مقایسه و بررسی صرافی های ارزهای دیجیتال داخل کشور است. استفاده‌ی شما از خدمات این وب سایت به منزله‌ی قبول قوانین و مقررات این بخش است. نمودار قیمت تتر به تومان، دقیقا مانند نمودار قیمت دلار به تومان است. چرا که قیمت تتر با یک دلار آمریکا برابر است و نوسانات آن به تومان، دقیقا مانند نوسانات دلار به تومان شکل می‌گیرد. این در حالی است که هزینه انتقال رمزارز تتر بین دو کیف پول نسبتا پایین است.

فروش و خرید تتر در بازار آنلاین نوبیتکس

شبهات زیادی در مورد پشتوانه تتر ایجاد شده بود؛ برخی منتقدین عقیده داشتند که شرکت تتر به اندازه توکن های تتری که ایجاد می‌کند دلار در حساب خود ندارد. اما شرکت تتر توانست خلاف این ادعا را ثابت کند و نشان دهد این شرکت توانایی پشتیانی از تک تکتوکن‌های تترخود را دارد. برای خرید از صرافی‌های ایرانی، می‌توانید به وبسایت اصلی این صرافی‌ها مراجعه و در آنها ثبت نام کنید. هرچند تقریباً قوانین همه این سایت‌ها مشابه یکدیگر است، اما تفاوت‌هایی در سیاست‌های کلی آنها وجود دارد که شما را ملزم به مطالعه دقیق قوانین هر صرافی می‌کند.

برای استفاده از این صرافی‌ها باید از VPN‌هایی با آی پی ثابت یا VPS‌ها استفاده کنید که هزینه‌هایی برای شما به همراه خواهد خرید و فروش تتر داشت. علاوه بر این، تتر برنامه‌های صدور خود را زودتر از موعد فاش نمی‌کند. در عوض، آن‌ها در گزارش‌های شفافیت روزانه کل میزان ذخایر و بدهی‌های دارایی‌هایشان را فهرست می‌کنند، که دومی مربوط به مقدار USDT در گردش است. توجه نمایید در این نوع فروش، تایید درخواست بسیار سریع و خودکار انجام می شود. در این قسمت، آدرسی برای ما تعلق می‏گیرد که با استفاده از آن می‏توانید تتر را از افراد دیگر دریافت نماییم. همچنین در این قسمت، بار کدی وجود دارد که می‏توانید آن را در اختیار افراد دیگر قرار دهید و آن‏ها با اسکن نمودن آن، می‏توانند آدرس حساب شما را بدست آورند و بدین صورت، اقدام به ارسال تتر نمایند.

  • اگر به دنبال مشاهده قیمت خرید تتر از طریق سایت‌های بین‌الملی هستید می‌توانید به سایت‌هایی مثل «Coinmarketcap» و «coingecko» مراجعه کنید..
  • همچنین به دلیل ماهیت دارای پشتوانه آن، Tether قابل استخراج نیست.
  • صرافی هایی که به این امکان را می‌دهند با وام دادن به Tether سود کسب کرد، عبارتند از Celsius و KuCoin.
  • در تاپ کنز احراز هویت فوری انجام میشه و شما میتونید با بررسی قیمت لحظه ای تتر به راحتی ارز دیجیتال تتر خرید و فروش کنید.

توسط cdyhqw

احسان باربر