خرید کتاب کمک درسی پنجم دبستان​ | ketabko

خرید کتاب کمک درسی پنجم دبستان​ | ketabko

کتاب جامع IQ پنجم گاج با هدف آمادگی دانش‌آموزان در سطحی فراتر از کتاب درسی و ایجاد آمادگی برای شرکت در امتحانات ورودی مدارس برتر مانند تیزهوشان و نمونه‌ دولتی منتشر شده است. به همین دلیل، تمرکز سری کتاب های IQ (آی کیو) گاج کاملا روی سوالات تستی بوده و درسنامه و سوالات تشریحی ندارد. این دو در واقع با جامع‌ترین بانک سوال تستی ممکن به همراه پاسخنامه‌های تشریحی کامل و نکته‌دار جایگزین شدند تا بهترین نتیجه را برای دانش آموز رقم بزنند. کتابریاضی پنجم دبستان سیر تا پیاز را می توان جزو بهترین کتاب از انتشارات گاج معرفی کرد. ممنون که تا انتها همراه ما بودید امیدواریم مطالب این بخش در انتخاب بهترین کتاب کمک درسی پنجم به شما کمک کرده باشد.

  • برای هر یک از درس های بالا کتاب های کمک آموزشی زیادی توسط انتشارات مختلف به چاپ رسیده است که در مقالات پایین به آن ها به طور مفصل پرداخته ایم.
  • بعد از واژه‌نامه درسنامه آمده است که نکات آموزشی خوبی را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد و بعد از آن تمرین‌های خوب و جذابی آمده است که به ثبیت نکات درسی در ذهن دانش آموز کمک بسیاری می‌کند.
  • برای خرید کتاب کمک درسی ریاضی پنجم دبستان، به فروشگاه پایتخت کتاب مراجعه و آن را با تخفیف ویژه خریداری کنید.
  • کتاب های پنجم ابتدایی، دارای مفاهیم آموزشی متعدد و مثال‌های مختلف اما محدودی هستند.
  • چراکه منابع رسمی اعلام‌شده توسط آموزش‌وپرورش نیاز به یک مرجع تمرینی جامع برای تقویت مهارت‌های آموزشی دانش آموزان دارند.

اگر به دنبال یک کتاب کمک درسی برای فهم بهتر کتاب درسی هستید، کتاب های گام به گام همان چیزی هستند که دنبالشان کتاب کمک درسی پنجم دبستان می‌گردید. بودجه‌بندی سؤالات نیز بر اساس صفحات کتاب درسی صورت گرفته و دانش‌آموزان بر اساس محتوای درسی به خوبی می‌توانند به حل سؤالات بخش مربوطه بپردازند. همچنین حجم مطالب نیز به گونه‌ای تنظیم شده که دانش‌آموزان دچار خستگی نشوند. جدول همسال‌سنجی و همچنین نظر توصیفی معلمان نیز از دیگر بخش‌هایی است که در کتاب پیک آدینه پنجم دبستان پویش برای ارزیابی در نظرگرفته شده است. کتب کمک‌درسی، بهترین مکمل در کنار کتاب درسی مقطع ابتدایی محسوب می‌شوند. کتاب گام به گام پنجم شاه کلید کلاغ سپید توسط گروه مولفان انتشارات کلاغ سپید گاج گردآوری شده است.

کتاب شاهکار ریاضی پنجم دبستان کلاغ سپید

کتاب پیک هفتگی پنجم خیلی سبز یک گزینه عالی برای تمرین روزهای پنجشنبه و جمعه است. دانش‌آموزان با استفاده از این کتاب کمک درسی به راحتی می‌توانند تمامی مباحث پنج درس ریاضی، علوم، فارسی، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمان را که در طول هفته فرا گرفتند، مرور کرده و اشکالات خود را برطرف نمایند. در ادامه به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی پنجم دبستان انتشارات مختلف می‌پردازیم. کتاب‌های درسی پایه پنجم دبستان هم البته از این حرف استثنا نیستند. کتاب رشادت علوم پنجم ابتدایی مبتکران از جمله آثار کمک آموزشی مناسب برای استفاده دانش‌آموزان و ملعمان است.

ریاضی پنجم دبستان

از ویژگی‌های این کتاب کمک آموزشی می‌توان به مثال‌های فراوان و کاربردی، سوالات چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده و سوالات و تمرین‌های متنوع اشاره کرد. دانش‌آموزان پس از مطالعه این کتاب، بر مفاهیم و نکات درسی مسلط می‌شوند و می‌توانند در آزمون‌های کلاسی و پایان ترم به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. مجموعه کتاب های تیزهوشان پنجم خیلی سبز همانطور که از اسمشان برمی‌آید، با هدف آموزش دانش آموز در سطحی بالاتر از کتاب درسی و ایجاد آمادگی برای شرکت در امتحانات ورودی مدارس برتر مانند تیزهوشان منتشر شدند. کتاب تیزهوشان پنجم دبستان برای درس‌های علوم، ریاضی، فارسی، هدیه‌های آسمان و مطالعات اجتماعی منتشر شده و همچنین نسخه‌ای تحت عنوان کتاب جامع تیزهوشان پنجم دبستان هم دارد. سوالات طرح شده در سری کتاب های تیزهوشان خیلی سبز به صورت تستی بوده و درس‌های ریاضی، علوم و فارسی دارای پاسخنامه تشریحی هم هستند. کتاب ماجراهای من و درسام جامع پنجم دبستان خیلی سبز یک کتاب جامع پنج کاره است!

انواع سؤالات چهارگزینه‌ای، صحیح و غلط، جای خالی و مسئله از جمله نمونه پرسش‌هایی است که در این کتاب مطرح می‌شود. برای موفقیت دانش آموزان در امتحانات پایان ترم بهترین منبع کتاب‌های کمک درسی بنی هاشمی است. کتاب ریاضی پنجم ابتدایی بنی هاشم ابتدا مفاهیم کتاب را به صورت خلاصه بیان کرده و تمرین‌های زیادی از هر مبحث ارائه داده است. این کتاب کم‌تر از ۸۰ صفحه است و دانش آموزان به راحتی می‌توانند بر آن مسلط شده و در امتحانات پایان ترم موفق شوند. کتاب دروس طلایی پنجمانتشارات کاگویک کتاب جامع از کلیه دروس پایه پنجم دبستان است. ارائه سؤالات مختلف و نمونه پرسش‌های امتحانی پایان ترم از موضوعاتی است که برای تمامی دروس مورد توجه قرار گرفته است.

توسط cdyhqw

احسان باربر