دانستنی های جالب و اموزنده

یونانیان باستان معتقد بودند که زندگی یک فرد در کبد متمرکز است و نه در قلب. دزدان دریایی و صلح طلبان نمی خواستند زیر بار این قانون بروند. مردانی که گوشواره به گوش داشتند به دماغه هورن یکی از خطرناک ترین مکان های روی زمین تبعید می شدند، مکانی که همیشه بارانی است و توسط کوه های یخی احاطه شده است. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

کپشن خاص در مورد مسافرت برای اینستاگرام

ـ در خط استوا ، دمای هوا در تمام فصول سال تقریبا یکسان است. ـ ظروف پلاستیکی تقریبا ۵۰ هزار سال در برابر تجزیه وفساد مقاومند. ـ خرس کوالا هر گز آب نمی‌نوشد و آب مورد نیاز خود را با خوردن برگ گیاهان تامین می‌کند. ـ حس بویایی خرس تقریبا ۱۰۰ برابرقوی تر از انسان است. ـ در بین انواع خرس ، خرس پاندا بزرگترین جمجمه را دارد.

دانستنیها پزشکی

نکات جالب درباره موبایل می توانید بسیار گسترده بوده و در بخش های مختلفی این نکات را بررسی کرد. در این مقاله قصد داریم تا برخی از مهم ترین و جالب ترین این نکات را با هم مرور کنیم. احتمالا شنیدن و اطلاع از این نکات برای شما نیز جذاب خواهد بود.

ـ بیشترین حرف مورد استفاده در انگلیسی E و کمترین آن Q است.A را کشف کردوآن را برای چشم مفید دانست. ـ ۲۰ درصد آب شیرین جهان میان آمریکا و کانادا قرار دارد. ـ اختاپوس دارای بزرگترین چشمان است که گاهی به ۲۵ سانتیمتر یعنی اندازه یک توپ والیبال میرسد. ـ‌ از بین رنگها رنگ سفید برای زنبور عسل آرامش دهنده و رنگ قهوه ای ناراحت کننده است. ـ عمیق ترین دریاچه جهان دریا چه بایکال در روسیه است که ۱۹۴۰ متر عمق دارد.

  • تعداد افرادی که در اثر گزندگی زنبور میمیرند بیش از افرادی است که در اثر مار گزندگی میمیرند.
  • آن ها می توانند زمین لرزه را از فاصله ی 75 مایلی (120 کیلومتری) و پنج روز قبل از وقوع آن حس کنند.
  • ـ رعد و برقی به طول ۶/۱ کیلومتر دارای الکتریسیته کافی برای روشن کردن یک میلیون لامپ است.
  • ـ در سال 1980 بوتان تنها کشور جهان بود که تلفن نداشت.
  • هر چند در حال حاضر میزان فروش موبایل این برند از برخی برندها پایین تر آمده است اما اپلی ها همیشه و همه جا هستند.

دانستنی های جالب و اموزنده

استفاده از موبایل های هوشمند همیشه از جمله دغدغه های اصلی و مهم کاربران بوده دانستنیهای عجیب است. استفاده از اطلاعات این مقاله می تواند تا حد زیادی شما را به این اطلاعات نزدیک نماید. ترفندهای جالب با گوشی در مقاله های گذشته به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین اسمارت فون های دنیا مانند موبایل هانر 9A شرکت هواوی پرداختیم و مزیت های بسیار مهمی را نیز درباره آن ها بازگو نمودیم. در این مقاله اما قصد داریم شما را با دانستنی های جالب درباره موبایل آشنا نموده و مطالب جالب در مورد موبایل را با هم مرور کنیم.

ـ قدرت سیب در تحریک دستگاه عصبی از کافئین بیشتر است.

ـ مغز فیزیکدان نابغه، آلبرت اینشتین ۱۵ درصد از حجم مغز انسان عادی بزرگتر بود. ـ رعد و برقی به طول ۶/۱ کیلومتر دارای الکتریسیته کافی برای روشن کردن یک میلیون لامپ است. کوتاه ترین جنگ در تاریخ جهان جنگی ست که بین بریتانیا و کشور آفریقایی زنگبار روی داد. حدود 4 گرم آهن در بدن انسان وجود دارد که این میزان برای رشد ناخن به اندازه ی 7.6 سانتی متر کافی است. روش استفاده از سنجاق سر– صدای ” مومو ” گاو ها در کشورهای مختلف جهان با هم متفاوت است، آنها لهجه های خاص خود را دارند درست مثل انسان. 32.آیا می دانید تمام رگ های خونی بدن 97 هزار کیلومتر است.

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. جملات پند آموز کوتاه از انواع متن های پرطرفدار و جالب هستند و شما می توانید این متن هاب پرمحتوی را در شبکه های اجتماعی پرمخاطب نظیر تلگرام و …. گلچینی از اس ام اس های آموزنده و کوتاه را در سایت سماتک برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم در ادامه جزئیات بیشتراس ام اس های آموزنده و کوتاه را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همره باشید. گزیده ای از جملات و سخنان تامل برانگیز جین وبستر بانوی رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی که آثار برجسته‌ای چون بابا لنگ دراز (۱۹۱۲) و دشمن عزیز (۱۹۱۵) را به‌رشته تحریر درآورده‌است.

24.آیا می دانید زبان مقاوم ترین ماهیچه در بدن است. 17.آیا می دانید کوتاهترین جمله کامل در زبان انگلیسی جمله I am است. 8.آیا می دانید که سنگ بکار رفته در هرم خئوپوس در مصر به قدری است که با آن می توان دیواری آجری به ارتفاع 50 سانتی متر دور دنیا ساخت. آیا میدانید…طولانی ترین رکورد پرواز یک مرغ 13 ثانیه است.

معرفی سایت های کسب درآمد

24- از شمع هایتان استفاده کنید، خوشگل ترین ملافه تان را کنار نگذارید، برای روز مبادا و یا روزی خاص نگه شان ندارید، امروز همان روز بخصوص است. 18- زندگی چندان عادلانه به نظر نمی رسد، با این حال زیباست. 15- این را فهم کنید که زندگی یک مدرسه است و شما اینجائید تا بیاموزید، تا همه امتحانهایتان را بگذرانید. مشکلات تنها بخشی از این دوره آموزشی اند که درست مثل کلاس درس جبر می آیند و می روند، منتها درسهائی که از این کلاس فراگرفته می شود عمری با شما باقی خواهد ماند. 13- از خانه گرفته تا داخل ماشین و روی میز کار همه را مرتب و تمیز کنید، بگذارید انرژی تازه ای وارد زندگیتان شود.

ـ نازکترین پوست بدن ، پوست پلک وکلفت‌ترین پوست بدن را کف پا دارد. ـ پژوهشها ثابت کرده است که پشه بیشتر به سراغ کودکان وافراد بور میرود. ـ قدرت سیب در تحریک دستگاه عصبی از کافئین بیشتر است. ـ زرافه همواره ایستاده وضع حمل می‌کند و نوزادش از فاصله ۱۸۰ سانتیمتری به زمین میافتد. ـ اگر همه یخهای قطب جنوب آب شود بر سطح آب اقیانوسها ۷۰ متر اضافه می شود و در این صورت یک چهارم خشکیها زیر آب میرود. ـ هر قفل شماره‌دار ممکن است یک میلیون رمز داشته باشد.

توسط cdyhqw

احسان باربر