دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید قیمت دریچه بازدید

بیشترین کاربرد دریچه بازدید، استفاده از آنها در محل قرارگیری دریچه ، موتور آسانسور و مواردی از این قبیل می باشد. دریچه بازدید تاسیسات را می توان بصورتِ شیاردار تولید نمود تا هم امکانِ ترددِ هوا از بیرون به داخل و بالعکس امکانپذیر نماید. دریچه بازدید آلومینیومی با پوشش رنگ کوره ای به هر ابعاد بصورت سفارشی قابل ساخت و تولید می باشد. دریچه های بازدید تاسیسات با قرارگیری در محل های نصب شیر آلات و نیز بخش هایی از رایزرهای ساختمان موجب سهولت دسترسی به سیستم های انتقال و تاسیسات در زمانهای تعمیر، سرویس و یا بازدید می شوند. اولین موردی که بر قیمت دریچه زیر فن کویل تاثیر می گذارد؛ جنس آن است. گران ترین نوع این دریچه ها، آن دسته از دریچه های زیر فن کویل هستند که از جنس چوب ام دی اف و مناسب برای محیط های لوکس می باشند.

لازم به ذکر است که پانل گچی MR استفاده شده در دریچه بازدید کناف در همه ابعاد دارای ضخامت 12.5 میلیمتر است. همانطور که از اسم دریچه بازدید کاملا مشخص است دریچه ای است برای بازدید در مکان‌هایی که تجهیزات تاسیساتی در آن قرار گرفته است. این نوع دریچه ها بسته به مکان و محل قرار گیری ابعاد و اندازه های متفاوتی دارد. دریچه های بازدید یکی از پرمصرف ترین نوع دریچه ها در دسترسی به تاسیسات می باشد. به عنوان مثال در محل نصب شیرهای اصلی ساختمان که کنترل کننده لوله کشی کل ساختمان هستند از دریچه بازدید استفاده می شود. بدین صورت که در دریچه‌های آبگیری و تخلیه استخر از دریچه بازدید با جنس پلاستیک، آهن، برنج و مسی استفاده می‌کنند.

فروش دریچه کامپوزیت – دریچه آب و فاضلاب

به عنوان مثال، افرادی که آب و هوای کوهپایه ای را می پسندند، لازم است بدانند که اغلب زمین های موجود در دامنه کوه دارای یک ضریب شیب می باشند. براساس استاندارد‌های وضع شده دریچه بازدید باید حداقل 45 سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشد. این فضا جهت استقرار افراد در محیط به منظور بازدید سیستم فاضلاب و رفع مشکلات احتمالی در نظر گرفته شده است. یکی از ساده‌ترین و متداول‌ترین دریچه‌های بازدید، مدل پایه کوتاه این محصول است. به گونه‌ای که افراد روزانه با آن سر و کار دارند، اما با مفهوم دریچه بازدید آشنایی چندانی ندارند.

کاربردهای دریچه های بازدید فن کویل

دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید قیمت دریچه بازدید

از این رو جهت کسب اطلاعات مشاوره‌ای لازم جهت خرید، نصب و استعلام قیمت دریچه بازدید می‌توانید با شماره …. شرکت تهویه نظری با بیش از 20 سال سابقه تهیه و تولید تجهیزات تهویه هوا قیمت درب شرکت و خط تولید را به شما اعلام خواهد کرد. بدون حضور تعداد بی‌شماری اشخاص دلال و واسطه شاهد کاهش قیمت خرید خواهید بود.

دریچه بازدید چیست؟ + سیر تا پیاز انواع دریچه بازدید و محل نصب

قرار است که چارچوب آزادسازی سهام عدالت (شامل چه بازه زمانی و با چه درصدی) در شورای عالی بورس تصویب شده و اعلام گردد. لازم به ذکر است که پیش از این دارندگان سهام‌عدالت در سه مرحله سود سهام خود را دریافت دریچه بازدید کرده‌اند. سود مرحله اول برای هر سهم یک میلیونی ۱۵۰ هزار تومان، در مرحله دوم ۱۷۵ هزار تومان و مرحله سوم ۲۰۵ هزار تومان بود. سومین مرحله واریز سود سهام عدالت در اسفند ماه سال گذشته صورت گرفته است.

  • همانطور که در بالا اشاره کردیم ، محل مورد نصب دریچه بازدید باید صفر به صفر سایز شود و هنگام اندازه گیری بادخور لحاظ نشود .
  • فنکویل مشبک را هم می توان بصورتِ پیچ از رو و هم پیچ از داخل(بصورت مخفی) در محل مورد نظر تعبیه و نصب نمود.
  • پیش از هرچیز باید گفت که دریچه های فن کویل برای انواع فن کویل های مورد استفاده در محیط های اداری یا محیط های تجاری و مسکونی مناسب می باشند.
  • دریچه های خروجی که روی لوله های تخت نصب میشود و در آبیاری سطحی کاربرد دارد.
  • امروزه در ساختمان‌های جدید برای اینکه شیرفلکه‌ها، لوله‌ها و رایزرهای فاضلاب محصور شوند از دریچه بازرسی استفاده می‌کنند.

توسط cdyhqw

احسان باربر