دوره آموزش دوربین مدار بسته تعمیر و نصب دوربین مدار بسته ب-امن باش

آیا می‌دانید فیوز مینیاتوری چیست؟ فیوز مینیاتوری یا کلید محافظ جان که اختصارا MCB نامیده می‌شود از عبارت Miniature Circuit Breaker گرفته شده و یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد الکتریکی محسوب می‌شود. این کلید در برابر جریانات اضافی حساس بوده و در صورت تحمیل جریان غیر عادی، برای پیش‌گیری از اتصال کوتاه فورا مدار را قطع می‌کند و باعث جلوگیری از آسیب دیدن سایر اجزای مدار خواهد شد. برای جلوگیری از ایجاد این ایرادها و خطر آتش سوزی، ضروری است با استفاده از دوره آموزش برق کار ساختمان مهارت و تخصص خود را افزایش دهید. در این جلسه با نصب و اه اندازی دوربین های تحت شبکه ، نحوه سوکت زدن و تست کابل های شبکه ، معرفی استاندارد ها در سوکت زدن ، نحوه تغییر آی پی دوربین ها و تنظیمات دستگاه NVR آشنا می شویم. در این جلسه با مفاهیم شبکه در منوی شبکه دستگاه ضبط آشنا می شویم و تنظیمات لازم مودم برای انتقال تصویر آی پی استاتیک را انجام می دهیم.

دوره 0 تا 100 آموزش آنلاین نصب دوربین مداربسته

اگر قصد دارید کابل اترنت خود را برای دوربین های مداربسته تحت شبکه IP سوکت بزنید، باید از کدگذاری رنگ خاصی از جفت های پیچ خورده پیروی کنید. این تضمین می کند که می توان از سیگنالینگ دیجیتالی با سرعت بالا استفاده کرد. این استاندارد 568B نام دارد و باید در هر دو انتهای کابل اترنت استفاده شود.

اما درآینده نزدیک حتما ویدیو های آموزشی هم برای سایت دیجیرانو تهیه میکنیم. 2.پس از نصب وارد برنامه شده و نام کاربری و رمز عبور برای آن تعیین کنید. برای ضبط تصاویر نیز به بخش ضبط رفته و هارد را فرمت کنید تا آماده ضبط شود. برای تنظیم IP دوربین ها میتوانید از قسمت شبکه یا از طریق مرورگر وب رایانه انجام دهید. دستگاه را روشن کرده و تنظیمات اولیه آن از جمله ایجاد رمز و تنظیم تاریخ و زمان را انجام دهید. کابل های Power و SATA را به NVR و هارد دیسک وصل کنید که به ترتیب یکی منبع تغذیه و دیگری داده را ارائه می دهد.

3.برای اضافه کردن دوربین ها میتونید دستگاه های موردنظر را انتخاب کرده سپس گزینه Add کلیک کنید. بعد از تنظیم اولیه، به قسمت تنظیمات بخش دوربین ها رفته و دوربین های موردنظر را به NVR اضافه کنید. با استفاده از یک پیچ گوشتی و چهار پیچ و دو کابل هارد دیسک که به همراه NVR شما ارائه می شود هارد را نصب کنید (یکی از کابل ها ممکن است داخل کیس باشد). اگر بعد از نصب با مشکلات اتصال روبرو هستید، ممکن است لازم باشد اتصالات RJ45 را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید این کار را به درستی انجام دادید. اگر همچنان مشکلاتی وجود دارد و دوربین را روی نیمکت آزمایش کردید.

سرفصل‌های دوره نصب دوربین مداربسته

دیگری برای اتصال به دستگاه ضبط و انتقال داده است که از نظر ظاهری و نوع کانکتور در دوربین IP و آنالوگ تفاوت وجود دارد. یونیت دوربین را در محل مورد نظر قرار دهید، تا بتوانید جای پیچ ها را علامت بزنید. محل های مشخص شده را رول پلاک کنید و دوربین را در جای خود محکم پیچ کنید. یک سمت آداپتور را به کابل دوربین متصل کرده و دو شاخه آن را به پریز برق بزنید.

آموزش جامع نصب دوربین مدار بسته

در صورتی که مشتری بخواهد هزینه کمتری برای نصب دوربین بپردازد، بهترین پیشنهاد نصب دوربین در http://amnbash.ir فضای باز است. برای تهدیدات احتمالی در این حالت می توانید یک دوربین مخفی و همچنین یک دوربین قابل مشاهده نصب کنید. در نگاه اول، دوربین مخفی در فضای باز ممکن است بهتر باشد، اما اگر یک سارق یا مجرم احتمالی دوربین را به وضوح ببیند، ممکن است حتی جرات نزدیک شدن به خانه را نداشته باشد.

  • تامین توان الکتریکی یعنی وصل کردن دستگاه مورد نظر به یک منبع تغذیه یا آداپتور جهت روشن شدن و ارائه خدمات.
  • هدف از برگزاری دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته پرورش دادن نیروهای متخصص و خلاق در نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته و ورود آنها به بازار کار می باشد.
  • یک فرد متخصص و حرفه ای در زمینه آموزش نصب دوربین مداربسته میتواند درآمد قابل توجهی از این حوزه به دست آورد.

اما امروزه با حذف این Joy stick، دسترسی به منو دوربین از طریق منو دستگاه صورت می‌گیرد. برای آشنایی با نحوه دسترسی به OSD دوربین‌های برایتون، مطلب زیر را حتما بخوانید. برای آشنایی با جزئیات بیشتری از کدک های مختلف تصویری و فرمت های فرده سازی به مقاله”فرمت فشرده سازی” در وبسایت داتیس مراجعه کنید. با توجه به وجود کدک‌های مختلف، چالش اصلی آینده در این حوزه، کار بر روی کدکی است که به تکنولوژی کدگذاری خاصی متکی نباشد. به عنوان بسته‌ی کدکی عمل کند که شامل روش‌های مختلف کدگذاری در یک بسته باشد. فرمت فشرده سازی H.264 تا 50% فشرده سازی بیشتری نسبت به فرمت‌های قبل از خود انجام می‌دهد.

ضمن اینکه این روش ها معمولاً فقط به صورت سطحی نصب دوربین مدار بسته را بررسی می کنند و در مورد نحوه نصب آن صحبت می کنند، از طرفی دیگر با این روش آموزش نصب دوربین مدار بسته نمی توانید تمرین و کار عملی انجام دهید. در نظر داشته باشید که نصب دوربین مدار بسته یکی از پردرآمدترین مشاغل موجود در بازار کار است و اگر بتوانید هزینه کلاس نصب دوربین مدار بسته را بپردازید، چندین برابر هزینه آموزش نصب دوربین مدار بسته در مدت زمان کوتاهی به شما باز خواهد گشت. چرا؟ چون تمامی دوربین های موجود در بازار که استفاده میشود در کارگاه مهیا شده و از روشهای ساده سیم کشی تا موارد تخصصی انتقال تصویر خود شما انجام میدهید.

دوره آموزش دوربین مدار بسته تعمیر و نصب دوربین مدار بسته ب-امن باش

توسط cdyhqw

احسان باربر