دکوراسیون بی نظیر 3 آپارتمان کوچک + تصاویر

اگر می خواهید تغییر اساسی در منزل و یا دفتر کار خود ایجاد کنید، پس باید به بهترین شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی در کشور مراجعه کرده و از نمونه کارهای آنان دیدن فرمائید. این اقدام از طریق پنجره های بزرگ و نورگیر سقفی که توسط لوورها محاصره شدند اجرا شد که سایه اندازی فوق العاده ای هم ایجاد می کنند. در گذشته، کوزه های سفالی کوچک و بزرگ برای حفظ آب سرد استفاده می شد. وقتی صحبت از شیک ترین خانه های مشهد می شود، بی برو و برگرد به یاد خانه زیبا و ژورنالی فرزانه و سعید می افتیم. حالا دوست دارید اصول طراحی داخلی یک لابی لوکس و کلاسیک را یاد بگیرید؟ چون به نظر من معماری مدرن را نمی توان نادیده گرفت و در عین حال معماری قدیم هم ارزشمند هست و نمی توان آن را از یاد برد. سحر و یاسر در رابطه با طراحی دکوراسیون خانه شان برایمان گفتند که ابتدا ترکیب رنگ آبی و سفید را برای کابینت ها در نظر داشتیم، ولی بعد تصمیم گرفتیم از این رنگ سبز فعلی استفاده کنیم چون در ترکیب با سفید و بافت چوب هارمونی دلنشین تری دارد و این رنگ بندی هم محیط را گرم و دلنشین و هم در کنار رنگ طوسی دیوار حالت سرد و خنثی را به ما منتقل می کند.

هنگامی برای لابی یک کانتر طراحی کنید، لابیمن یا نگهبان برج میتواند لوازم، مدارک و کامپیوتر را پشت کانتر بچیند و دور از چشم مهمانها، امور مهم لابی را پیگیری کند. کسی که در لابی به اوضاع مهمانها رسیدگی میکند باید پشت یک پیشخوان ساکن شود و یک کانتر یا پیشخوان برایش در نظر بگیرید. شما می توانید برای دیزاین بهتر از یک مشاور معماری داخلی کمک بگیرید و طراحی شیکی را ایجاد کنید.. برای اینکه یک ساختمان کلاسیک یونیک را داشته باشید؛ بد نیست مانند تصویر زیر از هنر مجسمهسازهای باتجربه برای زیباسازی محیط لابی بهره بگیرید. وقتی یک مجموعه شیک و مجلل را طراحی میکنید؛ اصلا جالب نیست که با یک میز، در ورودی لابی از مهمانها پذیرایی کنید. وقتی لابی ساختمانهای کلاسیک را میبینید؛ تصور نکنید لابی از قدیم در فرهنگ و معماری خانههای اشرافی ما وجود نداشته است.

اگر از انواع پارکت چه مرغوب چه نامرغوب چه لمینتهای طرح پارکت برای کف لابی ساختمانهای کلاسیک به کار برید؛ نه تنها به سیک دکوراسیون داخلی آن نمیخورد بلکه خیلی زود خراب میشود و در اثر تردد و حمل بار و اسباب کشی خش دکوراسیون داخلی خانه ی دوبلکس میافتد. البته عمر کاغذ دیواری به نسبت دیگر دیوار پوشها کمتر است و بهترین پیشنهاد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اگومان استفاده از سنگهای مرغوب است که قیمت بالاتری هم دارند. اگر سبک ساختمان کلاسیک انتخاب شده مانند تصویر زیر از طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اگومان نقاشیها هم باید کلاسیک باشند. چوب از انواع متریال های پرکاربرد در ساختمان سازی به شمار می رود و از این متریال در طراحی داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. در کنار آن رنگ زنده و هیجان انگیز مانند قرمز نیز در دکوراسیون خانه دیده می شود.

قصد داشتیم در عین مدرن بودن، حس گرمای یک خانه به ما منتقل شود تا بعد از یک روز کاری بتوانیم در خانه مان به آرامش برسیم. مژگان کریمی و همسرش از دیگر ساکنان مشهد بودند که در تور خانه گردی با ما همراهی کردند. البته باید توجه داشته باشید که بر خلاف منازل مسکونی، نیاز نیست حتما همه قسمتهای ویلا از وسایل و لوازم پر شده باشد. زمین های کوچیک رو هم میشه دوبلکس و زیبا ساخت و لزوما نیاز به مساحت خیلی زیاد نیست. دیدگاه شما در مورد طراحی خانه دوبلکس چیست؟ پس از کامل کردن اطلاعات برنامه فیزیکی، باید آن را بر روی پلان و یا نقشه مورد نظر لکه گذاری نمایید. در مورد اتاق ناهارخوری و آشپزخانه شما راحتتر میتوانید الگوهای خود را انتخاب کنید زیرا شما محدودیت خاصی ندارید. طراحی داخلی خانه مدرن به شما امکان می دهد یک فضای داخلی برای هر سلیقه ایجاد کنید. خانه عالمه و رحمان را نیز می توانیم در لیست شیک ترین خانه های مشهد جای دهیم. خانه نیکی و محمدجواد را نیز می توان یکی دیگر از شیک ترین خانه های مشهد دانست. پس از گذر از آشپزخانه وارد سالن چند منظوره این خانه می شویم که هم اتاق خواب است هم سالن پذیرایی و البته نشیمن.

در خانه من رنگ آبی و سیاه به عنوان رنگ های پس زمینه حضور دارند. اما به دلیل مجبوبیت این شاخه از هنر در بین تمامی افراد و قشرهای مختلف جامعه، مراکزی شکل گرفتند تا دوره های آموزش طراحی داخلی را، به طور مستقل و جدا از دانشگاه ها برگزار شده و همه افراد بتوانند از آموزش های علمی در این زمینه بهره ببرند. رنگ های غالب را می توان با ترکیبی از رنگ های پس زمینه به کار برد. بنابراین پس از مطالعات کافی در این خصوص و با توجه به سلیقه کارفرما عملیات طراحی یک ویلا آغاز میشود. استفاده از گرمای وصف نشدنی کرسی در سرمای زمستان یک ایده عالی محسوب میشود. در تصویر پروژه دقت کنید. بسته به فضایی که دارید دقت کنید که انواع میزهای عسلی جلو مبلی، شزلون و هر مبل کلاسیکی که شکوه فضای لابی ساختمانهای کلاسیک را بیشتر میکند را در طراحی داخلی لابی به کار ببرید. حتی اگر میز و گلدان هم نبود؛ سرسرا یا لابی ساختمانهای کلاسیک، از در ورودی شروع میشد و در انتهای به پلههای طیقات میرسید و در دو دیوار کناریاش چند در به تالارهای بغلی بود؛ شبیه خانه بزرگ آقا در سریال شهرزاد. جایی که معمولا یک میز بزرگ گرد بود و روی آن یک گلدان بزرگ.

همچنین از چوب در بخش های مختلف ساختمان به جای کاشی و سرامیک یا حتی پی وی سی استفاده میکنند. افرادی که وارد لابی برج شما میشوند، الزاما سریع به طبقات مختلف نمیروند و ممکن است لازم باشد، مدتی در فضای لابی منتظر باشند؛ در این صورت باید یک یا چند ست مبلمان مناسب برای مهمانهای ساختمان در نظر بگیرید. علم طراحی و چیدمان داخلی منزل به ما این امکان را میدهد تا تمام وسایل در دکوراسیون داخلی را در بهترین جای ممکن استفاده کنیم و فضاها را به بهترین شکل ممکن تزئین نماییم. این زوج در رابطه با خانه شان و طراحی که برای آن داشتند برایمان گفتند که فضای خانه ما بسیار تیره بود. در کل استفاده از هندسه ساده برای معماری و مبلمان، استفاده از کمترین عناصر ممکن، کمترین تنوع متریالی، استفاده از کمترین رنگها و غالبا حضور رنگ های خنثی، استفاده از آهن بدون پوشش، استفاده از چوب های طبیعی، استفاده از سطوحی به رنگ بتن، استفاده از آجر و استفاده از بافتهای حصیری در دکوراسیون داخلی ما را به سبک تلفیقی که مد نظرمان بود بسیار نزدیک کرد. پس در این مطلب از تور خانه گردی چیدانه با ما همراه باشید تا با شیک ترین خانههای مشهد آشنا شویم.

از یک متخصص طراحی فضای سبز بخواهید گیاهان مناسب برای داخل لابی و راهروها را برایتان معرفی کند که با تابش غیر مستقیم نور هم بتوانند رشد کنند. ما سعی کردیم از نور طبیعی و بازی نورها در هر دو سمت ساختمان استفاده کنیم. در چیدمان داخلی منزل با ترفندهایی مواجهیم که استایل منزل ما را دگرگون میکنند اما این ترفندهای چیدمان از کجا و چگونه وارد خانه ما شدند؟ یکی دیگر از نکاتی که در اصول طراحی ویلا اهمیت دارد، طراحی اتاق خواب است. البته شما جدا از سطح سرمایه ای که برای خرید ویلا شمال در نظر گرفته اید باید سلیقه خودتان و خانوده تان را نیز در انتخاب نوع ساخت ویلا در نظر بگیرید تا بهترین سبک ساخت ویلا را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. لوسترها را از میان انواع کریستالی، برنزی یا انواع مشابه انتخاب کنید و از کوسن های بزرگ و طرح دار برای زیباتر کردن مبل ها کمک بگیرید.

فر و ماکروویو باید در نزدیکترین حالت به میز کار تعبیه شده در آشپزخانه قرار بگیرد. محسن و سعیده نیز از آن دسته زوج هایی هستند که برای طراحی دکوراسیون منزل خود تمام تلاش و سلیقه شان را به کار گرفته اند، به همین دلیل هم جا دارد که خانه لوکس این زوج جوان را نیز در میان فهرست شیک ترین خانه های مشهد جای دهیم. ادامه دادن کابینت های بالایی تا سقف ، علاوه بر ایجاد نظم فضایی در یک منزل کوچک، فضای بیشتری را برای چیدمان ظروف و لوازم در اختیار زوج جوان قرار می دهد. همانطور که مشاهده می کنید زوج جوان هم دیوار آبی رنگ را برای اتاق نشیمن و به اصطلاح تی وی روم انتخاب کرده اند. برج پارامیس برجی زیباست که دارای 13 طبقه و پنت هاوس 540 متری می باشد که از امکانات رفاهی مناسبی برای یک زندگی مرفه برخوردار است. یکی از سادهترین و رایج ترین روشها در دکوراسیون ایرانی برای ایجاد دو ناحیهی متفاوت در یک آپارتمان کوچک، چیدمان صحیح مبلمان میباشد که مطمئنا شما در دکوراسیونهای داخلی زیاد آن را مشاهده کردهاید. میتواند دکوراسیون متفاوت و بینظیری را برای شما به همراه داشته باشد . سبکهای مختلف دکوراسیون منزل میتواند در خانه شما وجود داشته باشد.

یک اتاق مخصوص لباس (واک این کلوزت) در کنار در ورودی خانه قرار دارد. همچنین مبل های منبت کاری شده در فضای سنتی مرسوم هستند. به طور مثال، میتوانید نوع چینش مبلها را طوری قرار دهید که فضای خالی زیادی به وجود بیاید. استفاده از شلف دیواری یکی دیگر از ایده های خلاقانه برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک است شما می توانید با نصب شلف دیواری روی دیوار قاب عکس ها و وسایل تزیینی زیادی را روی آن ها قرار دهید و دکوراسیون خانه تان را جذاب تر کنید. ترکیب یک آشپزخانه، اتاق نشیمن و مطالعه در یک منطقه، طیف وسیعی از جزئیات را نشان می دهد.این آپارتمان پس زمینه ای از طراحی های اسکاندیناویایی دارد چرا که طرح خاکستری و قطعه های هنری گرم بیشتر در نمونه های آنها دیده می شود.سرامیک های طرح دار برای کسر سادگی دکوراسیون آپشزخانه و چاپ نوشته ای با رنگ متضاد کنار دیوار ال ای دی یکدست با رنگ زمینه خود نشانی از خلاقیت در عین سادگی است.مجزا شدن فضای مطالعه و خواب هم می تواند ایده بخش باشد. خدمات خانه طرح در این بخش شامل طراحی دکوراسیون داخلی منزل ( دکوراسیون آشپزخانه – دکوراسیون اتاق خواب – دکوراسیون پذیرایی – دکوراسیون اتاق کودک – دکوراسیون سرویس بهداشتی ) طراحی سقف کناف ، طراحی داخلی ویلا و خانه دوبکس ، طراحی داخلی اداری و تجاری و …

حتی انتخاب آیینههای زیبا هم برای ساختمانهای مجلل بسیار عالی هستند. در ادامه با مشاهده این طراحی های داخلی موفق و زیبا همراه ما باشید. این نقاشیهای زیبا فضای ورودی و راهروها را باشکوه میکنند. همین که مهمانها وارد لابی برج شوند؛ با انواع نقاشیهای روی دیوارها به وجد خواهند آمد. عده ای دیگر ترکیبی از طرح های سنتی با ساختی نوین را می پسندند. ۱۵- در این قسمت می بینید که کتابخانه و قفسه هایی با تخته ها می توان درست کرد. ما سعی کردیم با استفاده از اکسسوری ها و رنگ های گرم در مقیاس کوچکتر و انتخاب رنگ مبل تک نفره مان تناسب رنگی را در محیط ایجاد کنیم. خوب همین سبک دیزاین آشپزخانه کافیست که به ما این سرنخ را بدهد که وارد یک آشپزخانه با طراحی دکوراسیون اسکاندیناوی شده ایم. شما در این سبک بیش از اینکه قاعدهها را دنبال کنید، سلیقه و میل خودتان و افکارتان را دنبال میکنید. در لابی ساختمانهای کلاسیک میتوانید برای بزرگتر نشان دادن فضا از آیینههای دیوارپوش و طرحدار به کار ببرید که هم با رد شدن از مقابلشان تصویر شخص دیده شود هم انعکای نورها، لابی را روشنتر نشان دهد.

توسط cdyhqw

احسان باربر