رفع سریع ترک های پوستی: درمان خانگی، کرم و میکرودرم ترک های سفید و قرمز دکتر گیتا مجیدزاده

رتینول از ویتامین A گرفته می شود و به خاطر خواصی مانند بهبود چروک، بافت پوست و هیدراسیون پوست، در بسیاری از کرم های مراقبتی ضد پیری وجود دارد. کرم های رتینول ممکن است به حداقل ۶ ماه مصرف منظم نیاز داشته باشند تا نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید. عوارض جانبی این روش درمانی ممکن است شامل خشکی پوست، تحریک شدن پوست، تغییر رنگ و حساسیت به نور باشد. کرم ضد آفتاب و ضد لک بیودرما دارای اس پی اف 50 و عناصر محافظ سلولی بوده که محافظت کاملی از پوست به عمل می آورد. کرم ضد آفتاب و ضد لک بیودرما موجب افزایش قدرت ایمنی پوست در مقابل با آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی نیز می گردد. درمان ترک پوستی به وسیله لیزر درمانی به این شکل انجام می گردد که؛ نور باریک و قوی روی ترک پوستی ساطع می شود تا بافت مرده و آسیب دیده ی پوست جدا شود.

  • دلیل آن هم این است که آسیب وارده به بافت از قبل اتفاق افتاده است و ویتامین E نمی‌تواند ترکها و خطوط را به طور کامل از بین ببرد.
  • این بیماری می‌تواند در اثر مصرف بیش از حد کورتیکواستروئیدها، ترشح بالای ACTH یا هایپرپلازی کورتکس آدرنال باشد.
  • بیش از ۹۰ درصد از زنان در دوران بارداری دچار ترک‌های پوستی می‌شوند.
  • کندر را پودر کنید و با روغن زیتون روی حرارت بگذارید تا کندر حل شود سپس با ماساژ آن بر روی پوستتان می توانید ترک های ناشی از چاق شدنتان را کاهش دهید.
  • یک قاشق غذاخوری شکر را با مقداری روغن بادام و چند قطره آبلیمو ترکیب کنید.
استفاده ویتأمین E علاوه بر رفع سریع ترک‌های پوستی می‌تواند راه مناسبی برای جلوگیری از ایجاد ترک روی پوست باشد. این ویتأمین با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست سبب کاهش پارگی سطح پوست می‌شود. بیش از ۹۰ درصد از زنان در دوران بارداری دچار ترک‌های پوستی می‌شوند. ولی این تنها مختص زنان باردار نیست بلکه در تمامی مردان، زنان و نوجوانان این ترک‌ها رخ می‌دهند. ترک‌های پوستی معمولاً در دوران رشد و یا در زمان‌هایی که بدن تغییرات چشم‌گیری را تجربه می‌کند به وجود می‌آیند. این تغییرات شامل افزایش وزن، بلوغ و رشد بیش ‌ازاندازه‌ی ماهیچه‌ها می‌شود.

در این روش مختصر درد وسوزش در محل تزریق ایجاد می شود که موقت بوده و بلافاصله برطرف میشود. تنها مراقبت این روش عدم استفاده از سونا و جکوزی و حمام تا حدود ۴ ساعت میباشد. ترک ها ابتدا به صورت چروک ایجاد میشوند، پیشرفت رگه ها میتواند قرمز، بنفش، قهوه ای قرمز یا قهوه ای تیره باشد که بستگی به رنگ پوست دارد. رگه ها درنهایت محو و صاف میشوند و رنگشان به نقره ای در طول زمان تغییر میکند.

باید بدانید کمبود ویتامین های Aو E وC باعث ایجاد ترک (استریا) می شود . پس تا جایی که می توانید این ویتامین ها را برای بدنتان تامین کنید . مشتقات ویتامین A هستند با لایه برداری و تحریک پوست به کلاژن سازی پوست باعث محو شدن علائم کشیدگی پوست می کفپوش صندوق عقب شوند.

کرم رفع ترک شکم بعد از زایمان دکتر راشل Drrashel Stretch Mark Cream

این محصول ضد‌عفونی کننده و آنتی‌باکتریال است و موجب کاهش اسکار و آکنه شده و در کاهش لکه‌ها نیز موثر بوده و باعث بهبود ظاهر پوست می‌شود. کرم اسکار فیت بانوان الی ژن ضد التهاب و تسکین دهنده و التیام‌بخش پوست بوده، آسیب‌های پوستی را کاهش می‌دهد و آن را رطوبت‌رسانی می‌کند. یکی از دلایلی که یک فرد میتواند خودش باعث شود تا دچار استریا گردد جراحی های پلاستیک و کاشت پروتز باسن و سینه اشت که با استفاده از بهترین محصولات بهداشتی برای ترک‌های پوستی می توان آن را درمان کرد.

جامعه جراحان پوست آمریکا به کار گیری درمان های لیزری را جهت رفع ترک های پوستی پیشنهاد می دهند. امکان دارد جهت بهبود ۲۰ تا ۶۰ درصدی ترک های پوستی به حداکثر ۲۰ جلسه درمانی نیاز باشد. ترک های پوستی معمولا به صورت خطوطی موازی بر روی پوست ظاهر می شوند. مراقب سلامت، از نوعی دستگاه مخصوص برای خراشیدن ترک های پوستی استفاده می کند. این فرایند رنگ پوست شما را بهبود می بخشد و منجر به صافتر شدن پوست می شود. در این روش بهبودی پوست شما حداقل دو هفته طول می کشد و ممکن است چند هفته یا چند ماه بعد، نتیجه کامل را مشاهده می کنید.

رفع سریع ترک های پوستی: درمان خانگی، کرم و میکرودرم ترک های سفید و قرمز دکتر گیتا مجیدزاده

پیشنهاد می‌کنیم به سایت غفاری دایت سرزده و پس از مطالعه مطالب مفید پزشکی این سایت در قسمت رژیم من رژیم غذایی مربوط به خود را از کارشناس تغذیه دریافت کنید. در حین این درمان ممکن است پوستتان خشک شود و به علت تراشیده شدن، پوست دچار قرمزی شود ولی طی ۲۴ ساعت پوست شروع به ترمیم می‌کند و این علائم از بین می‌روند. میکرودرم ابریژن شامل دستگاهی می‌شود که کریستال‌هایی را بر روی پوست پخش می‌کند. این کریستال ها به ‌آرامی لایه‌ی نازکی از پوست را برمی‌دارند و باعث رشد پوست جدید با خاصیت کشش بیشتر می‌شوند.

چگونه ترک های پوستی را برطرف کنیم؟

توسط cdyhqw

احسان باربر