ست کردن پیراهن جین مردانه؛ اصول بهترین تیپ مردانه ژوری من

انواع پوشاک مردانهرا می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه آنلاین خرید پیراهن جین مردانه لوفی، خریداری نمایید. نکته دیگری که توجه ما را جلب کرد یکسان بودن الیاف نخ و جین است شاید تعجب کنید. اما هم جین و هم نخ هردو از پنبه تولید می شوند و تفاوت اصلیشان در نحوه تولید آن ها است. بنابراین لباس های تولیدی با جین از جمله همین پیراهن جین زنانه تمامی ویژگی های پارچه های نخی را دارند. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت عبور هوا از میان الیاف جین اشاره کرد که سبب خنک شدن بدن در روز های گرم سال شود.

  • سایزش متناسب بود (من سایز M گرفتم) و ایرادی نداشت و دوخت قابل قبولی داره واقعا نسبت به قیمتش ارزش خرید داره.
  • اگر قصد ساخت یک استایل غیر رسمی را دارید ، خرید پیراهن جین مردانه میتواند گزینه ی مناسبی باشد.
  • شما می‌توانید انواع پیراهن مردانه جدید 2022 را در سایت سال‌ست مشاهده و خریداری کنید.
  • فرق ادکلن فیک رو تو این مدل با اصل میگم که اگه کسی خواست بخره بتونه چک کنه.
  • فراموش نکنید که پیراهن جین مردانه هرگز از مد نمی‌افتد و می‌تواند ظاهری چشم‌گیر و متمایز به شما بدهد.

© کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه ترکیه مُد است. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت و نیز برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی شرح داده شده استفاده می شود. از نقطه ی به هم رسیدن یقه و درز سر شانه تا درز پائینی لباس اندازه گیری شده است. اندازه های ثبت شده برای هر سایز در جدول ممکن است دارای خطای +/-1 سانتیمتر باشد. طبق روش اندازه گیری ارائه شده ی زیر سایز مناسب خود را از جدول سایز بندی ارائه شده انتخاب نمائید . سپس آستین ها را اتو کنید و اتو را از لبه آستین به سمت داخل حرکت دهید.

اما حقیقت این است که اگر این ترکیب به درستی انتخاب شده و کنتراست رعایت شده باشد، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای ست كردن شلوار جين با پيراهن لی، مطمئن شوید که بین آن دو کمی تضاد رنگ وجود دارد. برای اینکار باید قسمت پایینی بدن و شلوار جین را تیره‌تر انتخاب کنید. شما می‌توانید پیراهن لی آبی را با شلوار جین مشکی، خاکی و حتی طوسی هم ست کرده و با کمک رنگ‌های مختلف، مرزی بین شلوار و لباس لی مردانه ایجاد کنید. پس شما می‌توانید بعد از خرید پیراهن مردانه لی، آن را به آسانی و بدون دردسر با شلوار جین‌های رنگارنگ ست کنید.

زیبایی مدل پیراهن جین سنگشور و استفاده از طرح ها و مدل های ترند دنیا سبب جذابیت پیراهن جین سنگشور شده و موجب افزایش فروش کالا می گردد. برای این کار اتو را از وسط یقه به گوشه یقه بکشید تا چروک ها کاملا باز شوند و بهتر است پیراهن جین مردانه اتو را در دمای مناسب لباس های با الیاف طبیعی قرار دهید و روی کمترین درجه حرارت قرار دهید. این نوع از پیراهن هارا میتوان در محل کار یا مجالسی که خیلی رسمی نیستند، به صورت تک پوشید. پیراهن آستین بلند چهارخانه مردانه میتواند گزینه ی مناسبی برای این مورد باشد. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد.

ست کردن پیراهن جین مردانه؛ اصول بهترین تیپ مردانه ژوری من

فراموش نکنید که پیراهن جین مردانه هرگز از مد نمی‌افتد و می‌تواند ظاهری چشم‌گیر و متمایز به شما بدهد. به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد داریم، شما را با انواع راه‌ها و روش‌های ست کردن پیراهن جین مردانه آشنا کنیم. پیراهن جین مردانه یکی از محبوب ترین انواع پوشاک برای آقایان شیک پوش می باشد . پوشاک استانبول فعالیت خود را از سال 1382 با تولید انواع پوشاک در کشور آغاز نمود و بعد از سالها فعالیت در زمینه تولید و توزیع پوشاک تصمیم به عرضه مستقیم کالا گرفت و شعب خود را در سراسر ایران افتتاح کرد. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند. بعنوان مثال اگر پیراهن تان جین روشن اسـت، شلوارتان رابه رنگ جین تیره انتخاب کنید یا برعکس.

جین ایران با ارائه ی بهترین خدمات آنلاین و حضوری شما را در خرید بهترین پیراهن لی های بازار همیاری می کند . شما عزیزان میتوانید از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان جین ایران از راهنمایی جهت خرید بهترین پیراهن لی استفاده کنید . همچنین کارشناسان جین ایران در شبکه های مجازی شما را در انتخاب مناسب ترین پیراهن لی شما را یاری میکنند.

توسط cdyhqw

احسان باربر