سقف کاذب کناف ، سقف کناف ، اجرای کناف سقف کاذب کناف فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401

سقف کاذب کناف ، سقف کناف ، اجرای کناف سقف کاذب کناف فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401

صفحات روکش دار گچی در محل کارخانه بنا به میزان ضخامت در بسته های ۲۰ ̜ ۵۰ ̜ ۶۰ ̜ ۹۰ ̜ ۱۱۰ ̜ ۱۴۰ تایی قرارگیری بسته صفحات در طبقات ̜ جهت حمل به نقاط مختلف طبق از چرخ دستی و دستگیره حمل استفاده می شود. سقف کناف از متریال های جدیدی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز تولید شده است. اینگونه از محصولات از جمله مصالح ساختمانی نوین به حساب می‌ آیند که به طور گسترده در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و به علت ویژگی ها و قابلیت های منحصر فردی که دارند جزوه محصولاتی به حساب می‌ آیند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید اینگونه از مصالح ساختمانی نوین را جایگزین متریال های قدیمی کنید. زیبایی ، دوام و کارایی اجرای سقف و دیوار کاذب توسط متخصصین این رشته ساختمانی میتواند تاثیر فوق العاده ای در نمای اجرای کار داشته باشد. به این دلیل که باید بدانیم متریال سقف اصلی ( سقف تیرچه بلوک ، سقف دال بتنی ، سقف عرشه فولادی ، سقف طاق ضربی و … ) چیست و با توجه به آن از میخ و چاشنی یا پیچ سرمته دار یا پیچ ورول پلاک در اجرای کناف استفاده کنیم.

  • نوع کاربری فضا در انتخاب سقف کاذب کناف تاثیر دارد برای مثال در ساختمان مسکونی از سقف کاذب کناف یکپارچه استفاده میشود اما در بیمارستان با توجه به کاربری آن و حجم تاسیاتی که از پشت سقف کاذب عبور میکند از سقف کاذب مشبک یا همان متحرک ستفاده میشود.
  • کارشناسان دکو آرت ایران به شما مشاوره تخصصی انتخاب کاغذ دیواری میدهند که در کنار مشاوره کناف سقف و دیوار میتوانید نسبت به ست کردن استاندارد و بی نظیر طرح ها تصمیم درستی بگیرید .
  • برای دهانه های کوچک از رابیتس نوع مسطح و برای دهانه های بزرگ تر از رابیتس نوع برجسته استفاده می کنند.
  • ساده‌ترین و ارزان‌ترین کارهایی‌اند که می‌توان برای سقف کاذب و طراحی داخل و سقف خانه و کناف اتاق خواب یا سقف آشپزخانه انجام داد.
  • در صورتی که کیسه باز شده می بایست به خوبی در برابر رطوبت محافظت شود.
  • در زمانی که بخش فوقانی و مجاور سقف دیوار اجرا شده در معرض خمش و یا حرکات سازه ای قرار دارد.

سقف های کاذب ساده یک تماد بی آلایش و در عین حال شیک بودن را به فضا القا می کند امروزه طراحان این سقف ها را به صورت رنگ خالی رها نمی کنند این سقف ها در انواع تایل های سقف ساده , تایل های گچی , حصیر و تخم مرغی آماده و اجرا می شوند . سقف کناف کلاسیک با ایده خطوط گرد و سیال یکی از زیباترین مدل های سبک کلاسیک است از این نوع می توان در فضای اتاق نشیمن , اجرای کناف سقف پذیرایی و اتاق خواب و یا حتی در برخی موارد در آشپزخانه ها استفاده نمود این نوع رنگ های متنوعی دارد . اگر با روانشناسی رنگ ها آشنایی نسبی داشته باشید میدانید که انتخاب یک رنگ مناسب برای دیوار و سقف و یا طرح کاغذ دیواری چقدر میتواند تاثیر داشته باشد . در مشاوره خرید کاغذ دیواری ما نگاهی بلند مدت به 10 سال دیگر منزل شما داریم . در این مسئله ما تجربیات خود را مرور میکنیم که تا کنون چه طرح هایی برای کوتاه مدت مورد پسند بوده است .

جهت نور پردازی سقف کاذب کناف می توان به جای هر تایل با نصب چراغ 60×60 در داخل فضای مورد نظر آن قسمت را روشن نمود . سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند. در میان سقف های کاذب طرح دار یکی از پر استفاده ترین و زیباترین متریال ها سقف کاذب طرح دار کناف است تنوع در این سقف ها بالاست شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل سبک مورد نظر اعم از ساده , مدرن و یا کلاسیک را سفارش دهید . پانل کناف یا گچ برگ به صفحاتی که متشکل از مواد ترکیبی متنوع همراه با گچ هستند گفته شده و نوع خاصی از روکش بر روی سطح و کناره‌های آن وجود دارد. ضخامت هر یک از پانل‌ها متفاوت بوده و کارایی مخصوص ضد رطوبت، ضد حریق و زیبایی خیره‌کننده از ویژگی‌های اصلی پانل‌ها است. برای نصب این پنل‌ها از انواع چسب، پیچ و مهره استفاده شده و در ادامه با انواع گچ برگ یا پانل بیشتر آشنا خواهید شد.

برای انجام این کار از فاصله ای که در بالا گفته شد ( 10 یا 50 سانتی متری) شروع به علامت زدن با فاصله های 85 الی 110 سانتی متر ( هرفاصله ای که معین شد؛ همه فاصله ها باید به همان میزان و مساوی با هم باشند.) می کند. سپس نقاط معین شده را با ریسمان به هم وصل می کند تا خطوط نقش مشخص شود. عمدتا جنس کناف و اجرای کناف بسیار در بازسازی منزل , بازسازی ساختمان , تعمیرات ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. در این بخش بهترین و متنوع‌ترین نمونه‌های اجرا شده توسط کناف احسانی برای ساختمان با کاربری مسکونی، اداری و تجاری برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شده است. جهت ایجاد ارتباط بین و تاثیر سقف کناف در زیبایی محیط داخلی، تمامی تصاویر به صورت قبل و بعد طراحی، اجرا و نصب در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

به دلیل رنگ‌پذیری بالای کناف می‌توان آن را طبق هر سلیقه‌ای به رنگ‌های مختلف رنگ‌آمیزی کرد. سقف کناف در برابر رطوبت و آتش سوزی دارای مقاومت بسیار بالایی است. مصالحی که برای ساخت کناف سقف استفاده می‌شوند تا حدود 75 درصد قابل بازیافت می‌باشند. با استفاده از سقف کناف می‌توان لامپ‌های هالوژن به آن وصل نمود و هر چیزی تزئینی را از آن آویزان کرد.

خدمات اجرای کناف شرکت مدرن سازان رادیس چیست؟

وجود شکست ها در سقف در انتخاب سقف کاذب کناف تاثیر دارد و انتخاب مناسب سقف های دارای شکست سقف کاذب یکپارچه یا همان سقف کاذب کناف ثابت میباشد. استفاده از عایق معدنی در پشت سقف کاذب کناف خاصیت آکوستیک بودن را افزایش میدهد. کلیه عملیات اجرایی بر اساس مشخصات فنی آخرین ویرایش کتابچه سقف های کاذب کناف ایران باید باشد.

بازسازی دکوراسیون اداری

سازه های U36 را می توان به اندازه های موردنیاز برش زد و سپس با تراز لیزری آن ها را تراز کرد. برای نصب استاندارد نبشی ها، باید از پیچ و رولپلاک استفاده کرد و همچنین فاصله استاندارد پیچ ها در نبشی های باربر 30 سانتی متر است و در نبشی هایی که فقط نقش تراز هستند 60 سانتی متر است. پانل کناف MR برای مناطق با رطوبت بالا مثل استان‌های شمالی گیلان و مازندران مناسب است. به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. هیلتی دستگاهی هست که فشنگ ها رو با سرعت خیلی زیاد شلیک می کنه.

دکوراتیو کردن سقف کناف در صورت تمایل:

اگر تزئین و دکوراسیون خانه برای شما اهمیت دارد ولی در کنار آن نمی خواهید چندان هزینه کنید، سقف کناف یکی از بهترین گزینه ها برای بهره بردن است. این مدل از سقف ها توانسته اند مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند که در ادامه به بررسی تمامی آن ها بپردازیم. تایل های با روکش P.V.C نیازی به رنگ آمیزی نداشته و بدین ترتیب سرعت کار بالا می رود. تایل های گچی ساده فاقد خاصیت جذب صوت می باشند.این تایل ها در دو نوع بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه می گردند.

توسط cdyhqw

احسان باربر