صرافی کوینکس، نقد و بررسی صرافی اسپات و فیوچرز بروزرسانی 1401 روز ارز

و در آخر برای تغییر در مشخصات احراز هویت در این صرافی حتماً به پشتیبانی صرافی پیام دهید تا این کار را برای شما انجام دهند. به طور کلی کارمزد معاملات در کوینکس مطابق با متوسط جهانی و در رقابت با اکسچینج های بزرگ دیگر حتی کمتر نیز می باشد. پس از انتخاب گزینه TOTP، باید نرم‌افزار اتنتیکیتور را دانلود کنید.

  • امروزه تعدادی از شبکه ها در بلاک چین، با گسترش علم موفق به استفاده از الگوریتمی با نام «اثبات سهام» شده اند.
  • یکی دیگه از ویژگی های coinex در شبکه های اجتماعی ایجاد گروه برای هر کشور هست تا اگه به زبان انگلیسی مسلط نیستین در گروه فارسی کوینکس سوالتونو مطرح کنید.
  • در انتها باید به این ویژگی کوینکس اشاره کنیم، که واریز و برداشت از این صرافی نیازی به احراز هویت ندارد.
صرافی کوینکس، نقد و بررسی صرافی اسپات و فیوچرز بروزرسانی 1401 روز ارز

زمانی که با موفقیت وارد حساب کاربری خود در صرافی کوینکس می‌شوید، کوینکس به صورت خودکار از طریق پیامک یا ایمیل آدرس «IP»، زمان و مکان ورود به حساب کاربری را به شما این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد اطلاع می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق سایت صرافی، تاریخچه «Log in» در 30 روز گذشته را بررسی کرده و در صورت مشاهده ورود ناشناس به حساب کاربری خود، رمز عبور را تغییر دهید. پس بهتر هست فقط به کار با صرافی و نگهداری دارایی در صرافی بسنده نکرد و در کنار خرید و فروش در این صرافی استفاده از کیف پول برای نگهداری ارز ای دیجیتال رو هم در نظر گرفت. کوینکس یکی از بهترین صرافی های حال حاضر برای کاربران ایرانی هست اما مواقعی که این صرافی اپدیت میشه ممکنه تا چند ساعت به دارایی دسترسی نداشته باشین.

  • در قسمت Limit و Amount باید قیمت و مقدار خرید را وارد نمایید اما سفارش شما تحت شرایطی در فهرست سفارش ها قرار می گیرد که آن قیمتی است که در بخش Stop وارد می کنید.
  • صرافی کوینکس رمز ارزها و ارزهای مرجع بسیار زیادی را در پلتفرم‌های معاملاتی خود پشتیبانی می کند و به همین دلیل است که می تواند امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه کند.
  • در این صورت لازم است بخش های تصویر را با اطلاعات برداشت Coinex مطابق راهنمای زیر تکمیل کنید.
  • برای تأیید انتقال، ایمیلی همانند تصویر زیر از سایت کوینکس برای شما ارسال شده است که حاوی لینکی است که Reconfirm روی آن نوشته است که برای تأیید انتقال باید روی آن لینک کلیک کنید.
همچنین برخی کاربران گزارش داده‌اند که کوینکس نظرات منفی آنها را حذف کرده است. مهم‌ترین مزیت صرافی کوینکس در ایران این است که کاربران می‌توانند بدون دست‌وپنجه نرم‌کردن با مشکلات مربوط به تحریم از آن استفاده کنند. تعداد پردازش تراکنش‌ها در کوینکس بسیار سریع است به‌طوری‌که در ثانیه بیش از هزاران تراکنش ثبت می‌شود. کوینکس کارمزد پایینی را برای کاربران خود در نظر گرفته‌است و کاربران می‌توانند در دفعات متعدد در طول روز به برداشت موجودی خود بپردازند. اما درعوض حجم معاملات صرافی کوینکس پایین‌تر از بایننس است و این صرافی دیرتر از بایننس از برخی ارزهای دیجیتال جدید پشتیبانی می‌کند. پس از طی کردن مراحل فوق، هربار که بخواهید وارد حساب کاربری خود در سایت کوینکس شوید، باید ابتدا کد 6 رقمی اپلیکیشن گوگل را وارد نمایید.

صرافی Lbank چیست و چه خدماتی ارائه می کند؟

کوینکس ادعا می‌کند که اولین زنجیره عمومی در جهان است که به‌طور ویژه برای صرافی غیرمتمرکز یا دکس طراحی شده است. کوینکس چین با هدف ایجاد یک سیستم معامله غیرمتمرکز با فعالیت‌های جامعه‌محور، قوانین معامله شفاف و دارایی‌های کاربر خود کنترل‌شونده ایجاد شد. همان طور که تا اینجای مقاله گفته شد، صرافی کوینکس از طریق سایت رسمی آن به آدرس Coinex.com در دسترس است. با این حال، امروزه بسیاری از افراد استفاده از نرم‌افزارهای موبایلی را نسبت به استفاده از رایانه ترجیح می‌دهند. به همین جهت، کوینکس با داشتن نسخه موبایلی برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس، نیاز طیف وسیعی از کاربران را برطرف می‌کند.

ارزهای دیجیتال

کوینکس همچنین برای هر ارز رمزنگاری شده حداقل مبلغ برداشت را تعیین کرده است. برای دانستن مقادیر دقیق ، کافی است به پایین صفحه اصلی آنها بروید. قبل از ثبت درخواست برداشت ، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که مقدار آنها از حداقل مقدار برداشت بیشتر است. صرافی کوینکس یک ارائه دهنده خدمات مبادله ارز دیجیتال جهانی است که با استفاده از موتور تطبیق پرسرعت خود می تواند حداکثر 10 هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند. از این رو ، می تواند به سرعت معاملات ارز رمزنگاری شده را پردازش کند تا کاربران بتوانند ظرف چند دقیقه واریز / برداشت وجه کنند. متأسفانه ، خرید رمزنگاری با فیات با کوینکس امکان پذیر نیست.

از طریق سایت رسمی آن به آدرس Coinex.com در دسترس است.

توسط cdyhqw

احسان باربر