صفحه اول BBC News فارسی

وانگ مسئول نوشتن نقشه آینده جمهوری خلق چین است و احتمالاً می‌تواند این دیدگاه را به دلیل نفوذ بیش از حدش بر شی، اجرا کند. رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد؛ تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد. کمک گرفتن از اراذل و اوباش برای مخفی کردن اختلاس‌ها، پشت‌پای اعراب به السیسی، مدارس پول مردم را پس بدهند!

بارش برف

برد دختران فوتسالیست مشهدی مقابل سایپا تیم فوتسال خانه من مشهد موفق شد در لیگ برتر فوتسال به پیروزی برسد. انتقال مهدی مسکین‌نواز به بند ۲۰۹ اوین هم‌زمان با بازداشت دختر ۱۷ ساله‌اش عسل دو منبع مطلع به طور جداگانه به صدای آمریکا خبر دادند هم‌زمان با بازداشت عسل مسکین‌نواز، دانش‌آموز ۱۷ ساله، مأموران حفاظت اطلاعات زندانی سیاسی مهدی مسکین‌نواز را نیز از زندان رجایی‌شهر خارج کرده‌اند. اعتراض ۱۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های ایران به حکم تعلیق حسن باقری‌نیا یک‌صد تن از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن با انتشار بیانیه‌ای حکم تعلیق حسن باقری‌نیا، استاد دانشگاه حکیم سبزواری، را محکوم کردند و خواستار لغو این حکم شدند. حضور گلشیفته فراهانی در هیأت داوران جشنواره فیلم برلین جشنواره فیلم برلین در بیانیه خود ضمن اشاره به سوابق هنری گلشیفته فراهانی یادآور می‌شود که او نخستین بار در سال ۲۰۰۹ برای اکران فیلم «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی در این رویداد هنری حاضر شده است. مسکو به اسرائیل درباره ارسال هرگونه سلاح به اوکراین هشدار داد پس از که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که در حال بررسی ارسال کمک نظامی به کی‌یف است و مایل است که در این درگیری میانجیگری کند، روسیه در مورد ارسال هرگونه سلاح به اوکراین توسط اسرائیل هشدار داد.

بانک مرکزی در ادامه پول‌پاشی‌های خود در بازار باز، این هفته نیز 105 همت به این بازار تزریق کرد. بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و… است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت. فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته Financial reports about Countries economy است!

انتقاد نماینده مجلس از رئیسی: با انشالله، ماشالله؛ نمی‌توان کشور را اداره کرد

همایش رالی خانوادگی در مشهد به مناسبت دهه فجر برگزار شد همایش خانوادگی رالی ویژه خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان، صبح امروز، ۱۳ بهمن ماه، برگزار شد. برتری آبی‌پوشان با درخشش قایدی/ استقلال به صدر نزدیک شد تیم فوتبال استقلال تهران برابر مس کرمان به پیروزی رسید. ترکیه سفیران ۹ کشور را احضار کرد/ تشدید تنش بین آنکارا و غرب در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد. افزایش شکاف میان ایران و آژانس بر سر تاسیسات فردو بعد از آن که روز چهارشنبه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از پنهانکاری مقامات جمهوری اسلامی در تاسیسات «فردو» انتقاد کرد، سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی مدعی شد که اطلاعات آقای گروسی «به‌روز» نیست. به مناسبت آغاز هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر قزل سفلی فرماندارشهرستان به همراه مسئولین ادارات با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام کشیری امام جمعه شهرستان دیدار نمودند. رئیس جمهور در ادامه سفرهای خود به شهرستان های استان تهران امروز به شهرستان ری سفر کرد.

شورای هماهنگی راهیان نور کشور به ریاست دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و با حضور نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در راستای هماهنگی دستگاه های اجرایی کشور جهت همکاری و پشتیبانی از راهیان نور تشکیل شد. در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! تب و تاب فروش املاک پایتخت در شورا، مولدسازی یا آینده فروشی؟ اوج‌گیری درخواست‌ها برای «اینترنت طبقاتی»، وضعیت زندگی بی‌شناسنامه‌ها در سیستان‌وبلوچستان، نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی افزایش، افزایش نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی، کاخ سفید «السودانی» را نمی‌خواهد؟!

هرکه بامش بیش، برفش بیشتر/2 متر برف حریف خشکسالی «بام ایران» می‌شود؟

اردبیل- آیین معنوی میهمانی لاله ها در دومین روز از ایام الله دهه فجر در اردبیل برگزار شد تا ادای احترام به شهدا و ایثارگران انجام شود. نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل رسماً نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شد. همزمان با دومین روز از دهه فجر، به یاد پداران معنوی و آسمانی شهیدان همیشه جاوید طی مراسم جداگانه ای در سراسر استان، قبور مطهر آن ها گلباران شد.

صفحه اول BBC News فارسی سخنان کامل سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق رئیس قوه قضائیه و مسئولان … تصویری از نگار فروزنده بازیگر مطرح ایرانی که 44 سال دارد با چهره ای بسیار مدلینگی منتشر شد. کاهش تولید صنایع انرژی‌بر نظیر فولاد، شیشه‌سازی و سرامیک‌سازی، بیانگر وضعیت بغرنج صنایع اروپاست. بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و…

حواشی تمام‌نشدنی تیم سقوط‌کرده مشهدی در لیگ فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه که سقوطش هفته پیش قطعی شد، امروز به زمین نرفت. جانشین کی روش تیم جدیدش را انتخاب کرد+ سند در حالی که شایعاتی در مورد حضور کوپر در تیم ملی ایران به گوش می رسید؛ این مربی تیم جدیدش را انتخاب کرد. خنثی سازی بیش از هزار حمله سایبری به اسرائیل در یک سال اداره ملی سایبری اسرائیل اعلام کرد در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰۰۰ حمله سایبری را خنثی کرده است. بازنگری در مقررات جذب اساتید دوتابعیتی در دانشگاه‌ها؛ موج تازه تسویه اساتید در راه است دبیر ستاد «راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور» از برنامه‌ریزی برای پایان حضور اساتید دو تابعیتی در دانشگاه‌های ایران خبر داد.

  • کمک گرفتن از اراذل و اوباش برای مخفی کردن اختلاس‌ها، پشت‌پای اعراب به السیسی، مدارس پول مردم را پس بدهند!
  • طرحی با عنوان «مجازات اظهارنظرهای غیرکارشناسی» دوشنبه با امضای ۲۴ نماینده مجلس شورای اسلامی ایران به هیات رئیسه مجلس تحویل داده شد و متن کامل آن هم منتشر شده است.
  • دفاتر پلتفرم‌های خارجی باید در کشور ما پاسخگوی عملکردشان باشند و تا وقتی که پاسخگو نباشند، طبیعتاً بستر ناامنی در کشور ما ایجاد می‌شود.
  • در جریان و به دنبال حضور طالبان در کابل، ده‌ها هزارنفر از جمله مقام‌‌های ارشد دولت، افغانستان را ترک کردند.
  • هشدار نفوذ گرد و خاک از عراق به خوزستان مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی نفوذ گرد و خاک عراقی به استان خوزستان، هشدار سطح زرد صادر کرد.

توسط cdyhqw

احسان باربر