طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ

امروزه رستوران ها محلی برای فقط غذا خوردن نیستند و خیلی از افراد لحظات خوش و خاطره انگیزی به صورت خانوادگی یا دونفره را در این محل تجربه می کنند و زیبایی و تاثیر گذاری این محیط بسیار امر مهم است. بدون شک، خوردن بهترین سیب سوخاری تهران یک تجربه فراموش ناشدنی است. توجه داشته باشید که تمام مولفهها از نورپردازی، رنگ و سرویس چوب گرفته تا سرویس بهداشتی و سقف؛ همگی در اجرای یک طراحی مناسب اهمیت دارند. همین امر برگر فکتوری را به یکی از رستوران های مورد علاقه تهرانی ها تبدیل کرده است. بهتر است مسیر دسترسی کارکنان به آشپزخانه و خروج از رستوان جداگانه در نظر گرفته شود و در آشپزخانه رعایت چیدمان و اصول و دسترسی کارکنان به تجهیزات پخ و پز ، انبار وسایل و مواد غذایی ، رختکن ایجاد شود.اگر آشپزخانه شما از سمت مشتریان دید مستقیم دارد باید وسایل در اوج چیدمان باشند و نظافت ، آرامش و مدرنیته بودن تجهیزات در راس کار طرحی دکوراسیون داخلی قرار بگیرد.

خارج شود و این حس به مراجعین و مشتریان منتقل گردد که در این محل فقط به کیفیت غذا(که البته رکنی از ارکان مهم است) توجه نشده و برای آرامش بصری مشتری نیز ارزشی ویژه و والا قائل هستند. همانطور که اشاره کردیم رنگ یکی از فاکتورهای اساسی در طراحی داخلی رستوران است. بهره مندی از تکنیک های مناسب نورپردازی: بعد از غذای با کیفیت و سرویس دهی مناسب، یکی از حقوق اصلی مشتریان شما این است که در محیطی تمیز و روشن و همراه با نور کافی بتوانند غذای خود را میل کنند. کانسپت و مفهوم اصلی طراحی داخلی رستوران، بر مبنای ایده کارخانه خرس عروسکی موجود در اروپا بوجود آمده است. در این بخش دربارهی عناصری از دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی رستوران صحبت میکنیم که تاثیر مستقیمی بر تجربه و رفتار مشتریان دارند. شما در این بازی به شهر معروف و جالبی که در اعماق دریا است سفر میکنید؛ جایی که باب اسفنجی، پاتریک، اختاپوس و آقای خرچنگ، فقط بخشی از موجودات آن را تشکیل میدهند. پس از مطرح کردن این پرسش ها باید به این فاکتور توجه کنیم که نوع غذای سروی رستوران چیست و محل رستوران ما کجا است(در بالا یا پایین شهر) نوع غذایی که سرو می شود یک نقش اساسی در طراحی دکوراسیون آن رستوران دارد.مثلا تم طراحی رستوران با غذا های سنتی باید متفاوت از یک فست فود ایتالیایی باشد و سبک کلی رستوران را از ظاهر یک رستوان یا فست فود بتوان کاملا تشخیص داد و از هماهنگی لذت برد.

پرسنل رستوران حوض خونه با لباسهای محلی و در ظروف سنتی و قدیمی از شما پذیرایی میکنند. در واقع چیزی که از کیخسرو آن را محبوب کرده است همین حال و هوای حیاط قدیمی با حوض آبی و تختهای چوبی است که میتوانید با فراغ بال به آن تکیه دهید. همچنین باید این را هم در نظر داشته باشید که چگونه قادر خواهید بود تا از یک ماده اولیه چندین استفاده مختلف بکنید. توجه به سبک یک رستوران در تعیین دکور و چیدمانی که با فرهنگ ها و ملیت ها آداب و رسوم هماهنگی داشته باشد و برای مشتریان تداعی کننده ی یک حس خوب از یک کشور یا قوم خاص باشد، بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بلکه یک سگ دوستداشتنی ژاپنی که از نژاد شیبا اینو است. با اجرای طرح توجیهی باغ رستوران ، یک رستوران در کنار یک فضای سرسبز و باصفا و در میان درختان و گل ها احداث خواهد شد .در فضای داخلی باغ آلاچیق هایی ساخته می شود که ، برای تزیین آلاچیق ها سعی می شود که ، آلاچیق ها با فرش های زیبا فرش شود .در بین درختان باغ آبنما هایی طراحی و ساخته می شود که ، زیبایی باغ رستوران را دوچندان می کند.

از نظر مشتریان ثابت رستوران، سرویس دهی در رستوران به طرز مطلوبی ارائه می شود و حتی در روزهای شلوغ هم از کیفیت خدمات سرویس دهی کاسته نمی شود. رستوران هایی که در این مقاله قصد معرفی به شما داریم , طراحی داخلی رستوران لوکس همگی دارای دکوراسیون خاص و ایده گرایانه می باشند . شما اگر قصد طراحی دکوراسیون داخلی دارید اول از همه باید کسب و کارتان را به خوبی بررسی نمایید. البته به خاطر داشته باشید که این رستوران نیز در منطقه طرح ترافیک قرار دارد و امکان پارک ماشین در اطراف آن نیز وجود ندارد؛ پس بهتر است با استفاده از مترو و رفتن به ایستگاه ۱۵ خرداد، بهسمت رستوران مسلم بروید. رنگ بندی: استفاده از رنگ های متناسب با نوع کسب و کار فست فود یا رستوران داری و به کارگیری از آن ها در تمامی اجزای کوچک و بزرگ موجود در فضا ( دیوارپوش، کف پوش، میز و صندلی ها و …

به همین دلیل فردی که طراحی داخلی این رستورانها را به عهده میگیرد باید درباره فرهنگ دیگر کشورها نیز اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند اصول طراحی را با فرهنگی که مشتریان بین المللی به آن پایبند هستند ترکیب کند و یک اثر هنری خارق العاده به وجود بیاورد که شگفت انگیز است. رفتاری مانند خوشآمدگویی در بدو ورود مهمانان، راهنمایی آنان تا میز موردنظر و ارائه توضیحات لازم، ارائه منو و منتظر ماندن تا زمان سفارش، سرو غذا و پاسخ به سؤالات مهمانان با شیوه احترامآمیز و در آخر مشایعت آنان تا درب خروج و پرسیدن درباره میزان رضایت آنها ازجمله خدمات یک رستوران لوکس است. شما چنانچه از هرکدام نوع مرغوب آن را انتخاب کنید، صددرصد فضای زیبا، خاص و فوق العاده شیکی را میتوانید در یک طرح کلاسیک به نمایش بگذارید. اگر دنبال یک بازی آشپزی عالی برای اندروید و iOS هستید که بتوانید رد آن با آیتمهای مختلف تعامل داشته باشید، به صورت آزادانه به اطراف بروید و خود را سرگرم کنید، حتما یکبار هم که شده این بازی فوقالعاده را تجربه کنید. همچنین، یکی از مهمترین غذاهای این رستوران، سیب زمینی تنوری خوشمزه آن است که با پوست و به همراه یک سس خوشمزه سرو می شود.

وقتی که محیطی به جلوه های بصری لازم آراسته باشد؛ این آراستگی به بهترین شکل در دید مخاطبان و مشتریان پدیدار می گردد و تاثیر مستقیمی بر دیدگاه و نظر آنان در مورد چنین کسب و کاری خواهد داشت. موفقیت این کسب و کار پس از اینکه بتواند غذایی با کیفیت و خوشمزه را با مردم ارائه دهد، در گرو این خواهد بود که چگونه و تا چه حد توانسته باشد از تکنیک ها و عناصری که بر مشتریان تاثیر مثبت دارند، استفاده نماید. حتما می دانید که یکی از ارکان هر رستورانی وجود پنجره است و پنجره ها می توانند بخشی از زیبایی هر رستوران را تامین کنند. برای دسترسی به آدرس رستوران شب نشین اصفهان به وسیله خودروی شخصی، سه مسیر وجود دارد. همینطور برای طراحی این قسمت به مسیر دسترسی گارسونها و پیشسرویسها نیز بایستی دقت نمود. با رویکرد ارائه منوی سالم به مشتریان، خاتون اولین رستوران در ایران است که پیتزاهای سالم و بدون روغن سرو می کند. منوی این فست فودی معروف شامل انواع سیب زمینی سرخ کرده و سالادهای خوشمزه است که با انواع سس های خوشمزه ارائه می شود.

فقط کافی است در ذهن خود یک سیب زمینی سوخاری با پوشش ترد و بافت نرم را تصور کنید که به مقداری سس گوجه فرنگی فلفلی آغشته شده است، چه کسی می تواند در برابر وسوسه انگیزترین غذای فست فودی حال حاضر جهان مقاومت کند؟ سعی کنید پیش از انتخاب و اجرای هر سبکی با یک معمار یا طراح داخلی مشورت کنید. اگر از علاقهمندان به کارتون با اسفنجی هستید و همزمان با آن، آشپزی هم کار مورد علاقهتان هست، SpongeBob: Krusty Cook-Off را میتوان یک معجزه برای سلیقهی شما به حساب آورد. فضایی با زرق و برق فراوان، خاص و نفس گیر که محیط رستوران را تشکیل میدهد رویای مالک یک رستوران است. این دکور از محبوبیت نسبتاً بالایی برخوردار است و طرفداران خاص خودش را دارد. هر قسمت از این رستوران، با مبلمانی خاص و زيبا، لوسترهايی جذاب و متفاوت، به همراه طراحی داخلی شکیل، نشان از ارزش و احترامی است كه به سلیقهی شما ميهمانان ارجمند، دادهشده، تا بنا به سفارش و سلیقهی خود، بتوانيد، آن را انتخاب كنيد. هر یک از ما، برای گذراندن ساعاتی خوش، در کنار عزیزانمان، ممکن است، برنامههای متفاوتی داشته باشیم، اما حقیقت این است که رفتن به رستوران، به همراه آنان که دوستشان داریم، میتواند یکی از لذت بخشترین، خاطرههای زندگیمان را رقم بزند.

تولید یک کانسپت بسیار قوی در ابتدای کار، با آنالیز مو به موی همه ی عوامل تاثیر گذاری که از آنها یاد کردیم، یک کار بسیار حساس، ضروری و اجتناب ناپذیر در شروع یک کسب و کار و به ویژه در زمینه خوراکی می باشد. اگر کافه رستوران تان به محیط بیرون پنجره دارد، حتما از نور طبیعی تمامی زمان ها در روز بهره ببرید. این کار هم باید در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین دقت صورت بگیرد تا بتوانید امتیاز بیشتری بگیرید. پیش تر نیز به شما گفتیم که شاید پیدا کردن یک دکوراسیون مناسب که هم با فضای کافه و هم با فضای رستوران همخوانی داشته باشد کمی سخت باشد؛ به همین دلیل بهترین راهکار برای شما برای این که در سریع ترین زمان یک دکوراسیون مناسب را در نظر بگیرید این است که به سراغ طراحی ساده بروید. ایجاد حس راحتی و آرامش و همچنین دعوت غیر مستقیم از مشتریان به دیدن زیبایی های فضای اطراف از جمله مهم ترین اهداف طراحی و دیزاین چنین محیط هایی می باشد. این محل باید به صورتی جانمائی گردد که درب مشرف به سالن نداشته باشد و حتما باید از پیش فضایی جهت جلوگیری از پخش بوی نامناسب در محیط رستوران استفاده بشود.

استفاده درست و به جا از عناصر تبلیغاتی: این عناصر می توانند انواع تابلوها باشند. شما در این بازی نقش گربهای را بر عهده دارید که به عنوان دستیار خرس سرآشپز، وظیفهی آن، درست کردن غذاهای مختلف است. شما باید در ابتدا بودجه را مشخص کنید تا بتوانید بر اساس آن متریال ها و مواد اولیه ی لازم را به میزان کافی خریداری نمایید و به این ترتیب از ایجاد هر گونه هزینه ی اضافی جلوگیری خواهد شد. این دسته از افراد، همۀ مناطق تهران را جستجو می کنند تا بسا سیب زمینی سرخ کرده مورد علاقه خودشان را پیدا کنند. سیب زمینی سرخ کرده برگر فکتوری بسیار ترد و خوشمزه است که بخش مهمی از طعم عالی آن مربوط به سس مخصوص قارچ است که آب از دهان هر کسی راه می اندازد. استفاده از مواد غذایی سالم و تازه، طعم واقعی غذاها از جمله سیب زمینی سرخ کرده با سس قارچ را برای دوستداران غذاهای فست فودی به ارمغان می آورد. وجود برخی از غذاهای لوکس و لاکچری در منوی شما یکی از بهترین نشانه های لوکس بودن رستوران می باشد که شما باید به آن توجه داشته باشید. از ویژگی های خاص این کافه رستوران جذاب می توان به دکوراسیون و طراحی داخلی آن اشاره کرد.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر میزان فروش کسب و کارهایی مثل رستوران و فست فود، دکوراسیون و نحوه ی چیدمان نمودن فضای داخلی و بیرونی آن محیط می باشد، البته که کیفیت غذا و نحوه ی ارائه ی سرویس های غذایی اولین نکته ی مهم قابل توجه می باشد اما چگونگی دیزاین محیط داخلی نیز بسیار اهمیت دارد. از ویژگیهای بازی Bear Restaurant میتوان به مواردی همچون : آفلاین بودن بازی، کمحجم بودن آن، بیپایان بودن بازی، قابلیت جمع آوری آیتمهای مختلف و سیستم ارتقا و مهمتر از همه، رایگان بودن آن اشاره کرد. البته کاری که شما باید بکنید این است که رستوران کامیونی خود را به بهترین و زیباترین شکل ممکن طراحی کرده و دکوراسیون داخلی آن را با آیتمهای مختلف نظیر مبل، میز و صندلی تزیین کنید. شما می توانید با طراحی داخلی حرفه ای ، زیبا و اصولی جایگاه بصری رستوان یا فست فود خود را بالا برده و لحظاتی خاص را برای مشتریان خود رقم زده و بازدهی کاری خود را بالا ببرید.اگرچه امروزه برخی رستوران ها و فست فودها شبیه هم طراحی شده اند اما کار های قوی زیادی وجود دارد و میتوانید جای کپی برداری طرحی خاص متناسب با محیط و بودجه خود ایجاد کنید و تا مدت ها خیالتان راحت باشد.

توسط cdyhqw

احسان باربر