طراحی دکوراسیون داخلی در صرافی – فروشگاه اینترنتی وردسا

شغل صرافی نیز به منظور جلب اعتماد مشتریان حتما باید دارای یک لوگوی اختصاصی باشد تا از طریق آن بتواند خود را از سایر صرافیها متمایز سازد. زیرا هر رنگها دارای انرژی خاصی هستند و عواطف و احساسات خاصی را در بیننده به وجود میآورند. حفظ سادگی لوگو صرافی مهمترین نکتهای است که برای طراحی آن باید در نظر داشته باشید تا بتوانید لوگویی ماندگار و خاص برای کسب و کار خود خلق کنید. ترکیب دو رنگ مشکی و سفید نیز برای صرافی مناسب است و اعتبار آن را حفظ میکند. استفاده از فونتهای فانتزی برای طراحی لوگو صرافی از ارزش و اعتبار آن میکاهد و قادر به جلب اطمینان و توجه مخاطبان نخواهد بود. صرافی از جمله مشاغل مهم و پر متقاضی است که در زمینه معاملات ارزی فعالیت دارد و «اعتمادسازی» در آن حرف اول را میزند. هر کسب و کار در طول دوران فعالیت و به منظور حفظ اعتبار خود بهتر است از یک لوگو استفاده کند؛ زیرا تغییر و طراحی مجدد لوگو علاوه بر هزینهبر بودن، تاثیر منفی بر مخاطبان خواهد داشت.

کیف پول های گرم برای برداشت ها و انجام معاملات بدون وقفه و لحظه ای ضروری هستند، اما به دلیل قرار داشتن روی سرورها در معرض خطر و ریسک حمله هکرها قرار دارند. مهمترین اصل در رعایت دکوراسیون داخلی برای صرافی جدا از مبحث زیبایی بصری که باید داشته باشد حتما موارد امنیتی است و باید به شدت به این موضوع توجه ویژه ای داشت تا امکان هر گونه سو استفاده ای را به حداقل ممکن برساند.این مورد تنها با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در زمینه معماری داخلی میسر خواهد شد. امروزه اهمیت محیط زندگی انسان و تاثیر زیبایی این محیط ها در روحیه و تفکر ما، امری ثابت شده است.

بنابراین با طراحی لوگو صرافی میتوانید خود را به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد و معتبر به مشتریان معرفی کرده و آنان را نسبت به انجام معاملات بعدی با صرافی خود نیز ترغیب نمایید. استفاده از روشهای طراحی موقتی و زودگذر همچون طراحی سه بعدی و یا متحرک شاید در یک بازه زمانی کوتاه، جذاب باشد اما پس از مدت کوتاهی تکراری شده و دیگر جذابیت اولیه خود را ندارند. در این صورت، هزینه انجام شده برای طراحی سایت ارز دیجیتال که پرداخت نموده اید، در مدت زمانی کوتاه، به شما برخواهد گشت. بنابراین گزینه های مختلف پرداخت را از طراح سایت خود جویا شوید. اگر صاحب یک صرافی یا یک فروشنده ارز دیجیتال هستید، به کمک افراد و تیم های تخصصی طراحی سایت می توانید در کمتر از چند ساعت یک وب سایت صرافی و خرید و فروش ارز های دیجیتال طراحی و راه اندازی نمایید و با استفاده از مشتریان بیشمار موجود در اینترنت، سود خود را چند برابر نمایید. زمانی که برای شکل گیری هویت و شخصیت کسب و کار خود اقدامات لازم از جمله طراحی لوگو و یا انتخاب نام تجاری را انجام دهید؛ به راحتی میتوانید توجه مخاطبان هدف را جلب نمایید و آنان را نسبت به استفاده از خدمات خود ترغیب کنید.

اما باید بدانید اکثریت قریب به اتفاق صرافی های غیرمتمرکز یا (DEX) موجود، به گونه ای ساختار یافته اند که حجم بالای معاملات دلاری را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهد. برای طراحی لوگو صرافی بهتر است از یک یا دو رنگ استفاده کنید و برای انتخاب رنگ مناسب نیز باید روانشناسی رنگها را مد نظر طراحی صرافی داشته باشید. گروه طراحان آرمکده دارای سالها تجربه در حوزه طراحی لوگو برای مشاغل مختلف است که لوگوی موردنظر و دلخواه شما را با رعایت پارامترها و اصول طراحی لوگو خلق میکند. طراحی لابی در یک هتل یا مجتمع مسکونی ازاینجهت دارای اهمیت میباشد که، میهمانان شما در ابتدای ورد اول وارد لابی ساختمان میشوند و سپس، پس از مشاهده نحوهی طراحی داخلی لابی، میتواند بعد از طی کردن مسافت طراحیشده در قسمت لابی ،به بخش ورودی ساختمان مدنظر مراجعه کنند.

همانطور که اشاره کردیم، صرافی شغلی معامله محور محسوب میشود که با پول نقد و یا ارزهای دیجیتال در ارتباط است. یک نکته مهم درباره طراحی لابی این است که این فضا صرفاً برای انتظار نیست و ممکن است برای نشستها یا ملاقات مهم هم در نظر گرفته شود. به همین دلیل برای بیمه شدن در برابر هکرها و سایر خطرات، مقدار زیادی از ارزهای دیجیتال و کلیدهای مربوطه خود را در سیستم های ذخیره سازی سرد نگه داری می کنند. البته برخی از صرافی ها به کاربران این امکان را می دهند که به صورت ناشناس معامله کنند. نوع کسب و کار صرافی نیز تاثیر مستقیمی بر طراحی داخلی صرافی ها دارد. در طراحی صرافی سپند علاوه بر اتاق مدیریت، سایر فضاها از جمله بخش اداری و حسابداری هم توسط پارتیشن های شیشه ای از یکدیگر تفکیک شده اند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در طراحی داخلی صرافی به آن اهمیت ویژه ای داد، استفاده تکنیک های امنیتی می باشد. انتخاب رنگ مناسب لوگو یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که در هنگام طراحی لوگو صرافی باید به آن توجه داشته باشید.

نرخ تبدیل ارز (Exchange Rate): صرافی های مختلف دارای نرخ های متفاوتی برای تبدیل ارزها هستند. الزامات تایید (Verification Requiremen): اکثریت قریب به اتفاق سایت های صرافی ارز دیجیتال، برای واریز و برداشت پول، نیاز به احراز هویت دارند. همانگونه که بیان شد، عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال، امکانات درخواستی توسط سفارش دهنده است. یکی از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال امکاناتی است که سفارش دهنده برای صرافی خود درخواست می کند. یکی از امکانات مورد نیاز صرافی های ارز دیجیتال، وجود کیف پول الکترونیکی در آن است. برای رفع خطرات و کاهش ریسک ذخیره سازی آنلاین ارزهای دیجیتال، بسیاری از شرکت ها از سیستم های ذخیره سازی سرد (آفلاین) استفاده می کنند. طراحی لوگو با روش تایپوگرافی یکی از شیوههای طراحی کم ریسک و رایج در طراحی لوگو به خصوص طراحی لوگو صرافی شناخته میشود.

کاربران می توانند قبل از پیوستن به یک صرافی ارزهای دیجیتال، اطمینان حاصل کنند که هزینه های سپرده، معاملات و بازگشت پول به خوبی برای ایشان مشخص شده باشد. نرخ کارمزدها (Fees): اکثر صرافی ها اطلاعات مرتبط با کارمزد معاملات را در وب سایت خود قرار می دهند. اطلاع داشتن از جدیدترین دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱ حس بروز بودن و انرژی و نشاط را در افراد برطرف می کند چون مطمئن هستند هر المان با طراحی مناسب در جای درست خود قرار گرفته است. سعی کنید که بیشتر از رنگهای تند استفاده کنید تا حس تحریک در مشتری بیشتر شده و بتوانند بیشتر به دنبال خرید کردن باشند. بنا بر این میتوانید از یک شیشه با بریدگی گرد، مانند شیشههای طراحیشده در بانکها برای رابطه میان مالک صرافی و مشتری استفاده کنید. برای ایجاد این جذابیت از دیوار پشت میز مدیریت به عنوان دیواری دکوراتیو با متریال های متفاوت مانند کاغذ دیواری و سنگ Backlit استفاده کردیم. طراحی لوگو صرافی ارز دیجیتال یا لوگو صرافی فیزیکی نیز مانند طراحی لوگو برای سایر مشاغل باید با رعایت برخی نکات و استانداردها انجام شود تا بتواند تاثیرگذار باشد و حس اعتماد را در مخاطب به وجود آورد.

مترجمان ماهری در پارسکدرز فعالیت دارند که هم ترجمه عمومی انجام میدن و هم ترجمه تخصصی. نکته مهمی دیگری که برای طراحی لوگو صرافی باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف و در سایزهای کوچک و بزرگ است. لوگو به عنوان هویت بصری یک کسب و کار در نظر گرفته میشود و به آن رسمیت و اعتبار میبخشد. اعتبار (Reputation): یکی از بهترین روش ها برای دست یابی به اطلاعات در مورد یک صرافی ارز دیجیتال، جستجو به دنبال نقد و بررسی کاربران از طریق تماس با کاربران، دنبال کردن شبکه های اجتماعی آن ها، سایت های پرسش و پاسخ، فروم های مربوط به ارز دیجیتال و غیره است. امروزه کاربران می توانند هرگونه سوالی را در زمینه اعتبار صرافی های خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از طریق انجمن هایی مانند BitcoinTalk یا Reddit بپرسند. برای پیشگام بودن در دنیای ارزهای دیجیتال، صرافی های ارز دیجیتال متمرکز یک دروازه هستند.

مثلاً میتوانید از تم آجری استفاده کنید یا سماورهای قدیمی یا اینکه در گوشهای از طراحی رستوران سنتی خود تنوری را برپا کنید و خلاصه هر آنچه حس سنتی را به مشتری القا نماید را در طراحی دکوراسیون داخلی خود به کار بگیرید. سبک روستیک یا روستایی: این سبک برای مناطقی که بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند توصیه می کنند چون القاء کننده حس آرامش، صمیمیت و آسایش خاطر بوده و سرزندگی و انرژی مثبت را به مراجعه کنندگان منتقل می کند. اگر برای وب سایت خود اپلیکشین موبایل تهیه نمایید یا صفحات خود را برای گوشی های تلفن همراه نیز هماهنگ نمایید، می توانید مشتریان خود را به بیشترین حد ممکن برسانید. سعی کنید از کفپوش سنگی در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید چراکه محکمتر است و در ضمن سعی کنید اگر فضای شما زیاد است از رنگهای تیره استفاده نمایید. بنابراین از به کار بردن عناصر اضافی و غیرضروری در لوگوی خود اجتناب کنید و آن را در کمال سادگی طراحی نمایید تا در صورت تغییر سایز، هیچگونه تغییری در شکل ظاهری لوگو ایجاد نشود. تمامی صرافیهای رسمی و معتبر دارای لوگوی اختصاصی هستند تا از طریق آن بتوانند خود را از سایرین متمایز ساخته و اعتبار لازم در بازار را نیز بدست آورند.

لوگوهای شلوغ معمولا حس مثبتی را در بیننده به وجود نمیآورند و خیلی سریع از یاد خواهند رفت. لوگو برای صرافی تنها به منظور استفاده در محیط داخلی نیست و باید از آن در موقعیتهای دیگری همچون شبکههای اجتماعی، کارت ویزیت، وب سایت، تمبر، بنرهای تبلیغاتی و غیره نیز استفاده کنید. بنابراین فونت منتخب شما باید ساده و خوانا باشد تا مخاطب به راحتی قادر به خواندن آن باشد. همچنین شما می توانید جهت اطمینان بیشتر از مجری بخواهید تا ضمانتی بابت تخصص خود گرو بگذارد. با پیاده سازی اصول و قوانین سئو در وب سایت صرافی خود میتوانید از رقبا پیشی بگیرید و در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرید. بسیاری از معامله گران ارزهای دیجیتال نمی دانند که ضرر دائمی (ناشی از تغییرات در قیمت های بازار خارجی است که به معاملات آربیتراژ اجازه میدهد بخش هایی از استخر نقدینگی را بگیرد) تنها یک مشکل برای ارائه دهندگان نقدینگی نیست. محدودیت های جغرافیایی (Geographical Restrictions): برخی از امکانات کاربری ارائه شده توسط صرافی ها تنها در یک سری از کشورهای خاص قابل استفاده است. کارمزدها بسته به نوع معامله ای که کاربر انجام می دهد به طور قابل توجهی با یکدیگر تفاوت دارند.

توسط cdyhqw

احسان باربر