طراحی سایت املاک طراحی وب سایت املاک 09114617261 | jetagahi

برای مشاهده و بررسی این وبسایت پیش ساخته از دسترسی قرار داده شده استفاده کنید. با کلیک بر روی لینک زیر یک فرم در صفحه ظاهر می شود که شما می توانید تمامی خواسته های خود را در این فرم درج نمایید و سپس بر روی دکمه ارسال بزنید تا اطلاعات درج شده برای همکاران ما ارسال شود. تیم ۱۵ نفره پشتیبانی پرتال در تمامی مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی در کنارتون هست.

Homlisti یکی از بهترین قالبهای وردپرسی در زمینه ی املاک و مستغلات است که با طرحی خلاقانه، زیبا، مرتب، به روز و درجه یک می‌تواند جان تازه ای به وب سایت شما ببخشد. رابط کاربری آسان و دمو های متنوع و جذاب قالب املاک وردپرس هوزیز یکی از مهم ترین ویژگی های اصلی این قالب شگفت انگیز است که باعث شده این قالب به یکی از پر فروش ترین محصولات سایت تم فارست تبدیل شود. پوسته هوزز یک قالب بسیار مناسب و کاملا انعطاف پذیر برای طراحی حرفه ای وبسایت های املاک است که گزینه های فراوانی برای شخصی سازی تمامی بخش های سایت در اختیارتان قرار میدهد. حتما هنگام انتخاب قالب سایت املاک به فکر آینده سایت نیز باشید شما باید قالبی را انتخاب کنید که علاوه بر مردم عادی مشاورین املاک نیز پنل هایی را دارا باشند تا به راحتی بتوانند زیر مجموعه گیری کرده و در سایت شما ثبت نام کنند. ما تمامی مواردی که شما برای کسب و کارتان نیاز داشتید را در این سایت پیاده سازی کرده ایم که شما عزیزان به سرعت سایتتان را راه اندازی نموده و خدمات خود را به خوبی ارائه دهید. پشتیبانی یکسال رایگان از خدمات شرکت ویستا در تمام زمینه هایی است که در بالا به آن اشاره شد.

سایت اختصاصی املاک

شاید باورتون نشه امکانات و خدمات وردپرس نامحدود هست و تنوع ابزار و افزونه بالایی داره. بیشتر مورد توجه قرار میگیره و از طرفی باعث ایجاد اعتبار و پشتوانه محکمی برای اون بنگاه املاک هست. البته اگر در نحوه نصب این ابزار مشکل دارید، می توانید با یک سرچ ساده مشکل خود را حل کنید. خواه عکسی از ملک داشته باشید که کل صفحه را پر کرده باشد یا خیر، در این صفحه به برخی از متن ها در مورد ملک نیاز دارید.

بروزرسانی رایگان

به این ترتیب وب سایت املاک شما در مدت زمان کوتاه تری بدون صرف زمان برای طراحی راه اندازی می شود و شما می توانید سایت آماده املاک خود را خریداری کنید. در این صورت شما زمان زیادی را صرف طراحی املاک نخواهید کرد و وب سایت املاک شما در کوتاهترین زمان دقیقا مطابق با آنچه از بهترین قالب املاک انتظار دارید به شما تحویل داده می شود. از دیگر ویژگی های css وردپرس مدیریت ساده پنل مدیریتی سایت می باشد شما می توانید به راحتی سایت آن را مدیریت کنید.

طراحی سایت املاک طراحی وب سایت املاک 09114617261 | jetagahi جدا کردن موارد خاص و اکازیون میتواند دسترسی راحت تر برای افرادی که دنبال ملک های این چنینی هستند داشته باشد. همچنین می تواند قسمتی باشد که هر مشتری دوست داشته باشد حداقل یکبار از آن بازدید کند. امکان مشاهده موقعیت اماکن و دسترسی های اطراف ملک برای کاربران وجود دارد. ممتاز سرور به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات میزبانی وب و ارائه خدمات بی نظیر در حوزه IT قدم برمی دارد تا بهترین خدمات در شان مشتریان گرامی را ارائه دهد. دارای یک داشبورد حرفه ای برای آژانس ها یا املاک هستن که میتوانند ثبت نام، پلان تهیه و درج آگهی کنند.

  • اگر در ویدئو معرفی دوره توجه کرده باشید یکی از بخش هایی که در این دوره توجه بسیاری به آن شده است قسمت پیاده سازی نقشه و لوکیشن است .
  • خرید و فروش خانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی مردم به حساب می آید و در صورتی که شما بتوانید با راه اندازی سایت املاک مشاوره خوبی به افراد بدهید می توانید در این راه آنها را کمک کرده و در عین حال درآمد خوبی برای خود ایجاد کنید.
  • این محصول مجهز به فرم های تماس است تا خریداران علاقه مند بتوانند مستقیماً با شما تماس بگیرند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طراحی سایت املاک.

توسط cdyhqw

احسان باربر