طراحی کاراکتر را از کجا شروع کنم؟ اصول طراحی کاراکتر از مبتدی تا سطح پیشرفته

طراحی کاراکتر را از کجا شروع کنم؟ اصول طراحی کاراکتر از مبتدی تا سطح پیشرفته این رساله با استفاده از دو شیوه ی کتابخانه ای و میدانی انجام شده است. در بخش بعد آموزش فارسی طراحی کاراکتر، با ویژگی های طراحی کاراکتر حرفه ای آشنا می شوید. آموزش صفر تا صد طراحی کاراکتر انیماتورهای دوبعدی و سه بعدی، طراحان کاراکتر انیمیشن، طراحان شرکت های تبلیغاتی و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته انیمیشن هستند. همچنین سازندگان بازی های کامپیوتری و تصویرسازان کتاب و مجله نیز از مخاطبان این دوره آموزش کشیدن کاراکتر در ایلوستریتور هستند.

طراحی وب سایت

لازم به ذکر می باشد کهتعرفه طراحی و گرافیکرا می توانید از این لینک مشاهده نمایید. به یاد داشته باشید که کاراکتر خلاق می تواند شما را هر چه سریعتر به هدف نهایی خود نزدیک تر نماید . ما با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانیم شخصیت های مناسبی را برای برند ، محصول ، خدمات و یا فعالیت شرکت و مجموعه شما با بهترین کیفیت به ارمغان بیاوریم . حیوانات به عنوان کاراکتر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از مارک ها به دلیل ارتباط مستقیم حیوان و محصول (مانند گاو و شیر) از یک حیوان خاص استفاده می کنند.

با استفاده از ابزار Rectangle، یک مستطیل درست می کنیم و اون رو روی نیمه پایینی مستطیل مربوط به سیبیل قرار میدیم. وارد پنل Pathfinder میشیم و روی Minus Front کلیک می کنیم. یک مستطیل به رنگ قهوه ای روشن رسم می کنیم و اون رو در پشت سیبیل قرار میدیم. اون رو یک مقدار کوچک تر می کنیم و رنگ بژ صورت رو براش در نظر می گیریم. فرمت فایل‌های ارسالی طراحی شخصیت تبلیغاتی یکی از فرمت‌های Ai و یا PSD است. با این حال، تعرفه طراحی کاراکتر در وبسایت محتوانایس بسیار مقرون به صرفه بوده و از بسیاری جهات به صرفه می‌باشد.

کاراکتر چیست؟

اینکه شما برای شخصیت خود از چه لباس و لوازمی استفاده می‌کنید، به مخاطب کمک می‌کند تا شخصیت شما را بهتر درک طراحی گرافیک با کامپیوتر کند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید شخصی فقیر را طراحی کنید، باید لوازم کهنه و لباس های پاره ای را هم برایش طراحی کنید. یا اگر می‌خواهید شخصی ثروتمند را به مخاطبتان نشان‌دهید، از وسایل قیمتی استفاده کنید. یا به طور مثال، شخصی که پشت کامپیوتر نشسته است را عموما کارمند یا مهندس تلقی می‌کنند. پیچیده کردن یک کاراکتر، نه تنها نقشی در زیبا کردن کار شما ندارد، بلکه زیبایی کار شما را هم کم می‌کند. کاراکترهای خود را طوری طراحی کنید که مفهوم به سرعت درک شود و در ذهن مخاطب نقش ببندد.

  • اگر شما نتوانید این موارد را درک کنید، در هنگام خلق کارکتر به مشکل می خورید.
  • ابزار Arc رو بر می داریم و پل بین دو شیشه عینک و دو دسته اون رو رسم می کنیم.
  • ما مجموعه ای از بهترین نرم افزارها را برای آماتورها و کاربران باتجربه انتخاب کردیم.
  • در وب‌سایت designs.ai نیز همانند سایت storyset می‌توانید رنگ تصاویر را با توجه به رنگ‌های به‌کار رفته در پروژه هماهنگ کرده و دانلود کنید.
ابتدا موقعیت را بسنجید و کمی در خصوص رنگ شناسی مطالعه کنید . از رنگ های زیاد و متنوع استفاده نکنید بلکه متناسب با نوع کاراکتر و مفهومی که از کاراکترها می خواهید انتقال دهید ، رنگ ها را برگزینید . حالا کاراکترهایی که میبینید رو در این اشکال طبق تصویر زیر رسم کنید.

توسط cdyhqw

احسان باربر