طرح جدید فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری با وام 250 میلیونی و اقساط 2 ساله صاحب خودرو شوید | kamapress

آنچه که این خودرو را برای کاربران محبوب کرده ­است، علاوه بر فروش اقساطی تیبا 2، وجود ایمنی بالاتر و استفاده از فولاد ضخیم­ تر می­باشد. البته تیبا 2 تفاوت­های زیادی از نظر فنی با تیبا ندارد تنها می­توان به تفاوت­های ظاهری محدودی از جمله رینگ­های جدید، هاچبک و … اشاره کرد. 8- به محض تکمیل ظرفیت فروش هر یک از محصولات زامیاد اعلام شده، شرایط فروش زامیاد غیرفعال خواهد شد. 5- در بخشنامه فروش زامیاد، از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو، سود مشارکت و سود انصراف صفر خواهد بود.

معرفی آپشن‌های اتومبیل ساینا

طرح جدید فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری با وام 250 میلیونی و اقساط 2 ساله صاحب خودرو شوید | kamapress

گفتنی است قیمت‌های فوق، قیمت خام خودروها بوده و هزینه‌های جانبی شامل شماره‌گذاری، مالیات، عوارض، بیمه و … قیمت‌های جدول فوق، با احتساب هزینه‌های جانبی (مالیات، عوارض، شماره گذاری، بیمه و …) بوده و همان قیمتی است که مصرف کننده نهایی باید پرداخت کند.

وانت آریسان 2

ایتی سایپا اکنون فقط خودرو های سایپا را به صورت اقساطی بفروش می‌رساند ، اما اگر شما قصد خرید خودرو دیگری را دارید نیز می‌توانید به بخش فروش ایتی سایپا ارتباط گرفته و از شرایط خرید خودرو های دیگر شرکت های خودرو سازی نیز مطلع شوید. برای بررسی شرایط فروش خودرو اقساطی می‌توانید با کارشناسان ایتی سایپا تماس حاصل فرمایید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

پیش فروش اقساطی وانت نیسان: آذر 1402

همچنین، تحویل فوری خودرو باعث می‌شود که بدون تأخیر به خودروی جدیدتان دست یابید. ما در سایا خودرو به شما این امکان را می دهیم تا بعد از انجام امور اداری خودرو، فورا خودرو مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهیم. شما چه متقاضی شرکت در فروش پراید 111 باشید و چه مترصد فرصتی هستید تا بتوانید طرحی مناسب با عنوان فروش پراید 132 پیدا کنید، در هر دو حالت سایا خودرو برای شما پیشنهادات هیجان انگیزی دارد و این فرصت را دارید که با بهترین شرایط صاحب ماشین شوید. قطعا گروهی از شما اکنون پاسخ می‌دهند که ما آرزوهایمان را کنار گذاشته‌ایم و روی خودروهایی که طی طرح فروش سایپا از سوی سایا خودرو عرضه شده است، فکر می‌کنیم. وعده خوش رنگ و لعابی که معمولا در تبلیغات روی آن مانور زیادی داده می‌شود، اما درصد بسیار کمی از فروشندگان به آن متعهد می‌مانند.

سایپا کوییک را در رنگ­ها و مدل­های مختلفی عرضه کرده ­است از جمله کوییک معمولی، کوییک S ، کوییک دورنگ R فروش اقساطی سایپا تحویل فوری و کوییک اتوماتیک. سایپا با معرفی ساینا جی، مدل بهتر، باکیفیت ­تر، جدید تر و البته گران­تر خود در مقایسه با مدل­ های اس و EX بار دیگر وارد بازار رقابت شد. ترمز کمکی، اتولایت، مانیتور لمسی، دوربین عقب، شیشه دودی، سنسور فشار باد لاستیک TPMS و … این خودرو را در رتبه برتر قرار داده­اند. اگر شما هم جذب خودروی ساینا g فول آپشن سایپا شده ­اید، کافیست از طریق فروش اقساطی ساینا g اقدام به خرید نمایید. فروشندگان خودروهای سایپا معمولاً تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای برای خرید اقساطی ارائه می‌دهند.

  • 8- به محض تکمیل ظرفیت فروش هر یک از محصولات زامیاد اعلام شده، شرایط فروش زامیاد غیرفعال خواهد شد.
  • هم‌چنین این شرکت مانند سایر شرکت‌های بزرگ خودروسازی، به دنبال بهینه‌سازی فرآیندهای تولیدی خود با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و اصول مدیریتی پیشرفته است.
  • این شرایط به منظور اطمینان حاصل کردن از توانایی خریدار در پرداخت اقساط و همچنین حفظ حقوق آن‌ها است.
  • لازم است که پیش از اقدام به خرید اقساطی سایپا، نگاهی دقیق بر وضعیت مالی خود داشته باشید تا بدین ترتیب بتوانید از پرداخت به موقع اقساط اطمینان حاصل نمائید.

توسط cdyhqw

احسان باربر