فروشگاه اینترنتی شهر فافا-شارژر لپتاپ مستر جانبی

آچاره این امکان را به شما می‌دهد تا هر خدمتی که مورد نیازتان است، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست کنید. برای تعمیر کامپیوتر از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید. تمام سلیقه خود را به کار بگیرید تا پوشش به صورت کامل و بدون هیچ بیرون‌زدگی به یکدیگر وصل شود. بعد از وصل شدن نیمه‌های پوشش آداپتور وقت آن است که به کمک نوار عایق الکتریکی قسمت­‌های تعمیر شده را محکم بپیچید و مقاوم‌سازی کنید. این عمل جداسازی را با نهایت صبر و حوصله انجام دهید تا آسیبی به بدنه آداپتور وارد نشود. آداپتورها بدنه پلاستیکی دارند که ضخامت آنها حدود 2 میلی­متر است.

برندهای تحت پوشش پین ورک در تعمیر شارژر لپ تاپ

فروشگاه اینترنتی شهر فافا-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر شارژر دچار اختلال و مشکل شود، دیگر لپ تاپ قادر به روشن شدن نخواهد بود. با رعایت نکاتی که ذکر شد شما یک کابل شارژر سالم برای طولانی مدت خواهید داشت. اما به هردلیلی دچار آسیب شد می­‌توانید با تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجدد از آن استفاده کنید. اگر بعد از تعویض کابل باز هم جریان را به خوبی منتقل نکرد بهتر است نمونه جدیدی را جایگزین کنید تا آسیبی به لپ تاپ شما وارد نشود.

شارژر لپ تاپ 19.5 ولت 4.62 آمپر مدلPa-1900-02d ا Pa 1900 02d 19.5 V 4.62 A Laptop Charger

البته می توانید به فیت مدل یا همان مدل های مشابه نیز توجه قیمت شارژر لپ تاپ لنوو کنید. فروشگاه اینترنتی لپ تاپ سنتر واقع در استان بوشهر به عنوان مرجع تخصصی قیمت و فروش لپ تاپ استوک با بیش از 12 سال سابقه در سطح کشور فعالیت دارد. شعار تجاری لپ تاپ سنتر “از قلب بازار، آنلاین خرید کنید” به معنی خرید بدون واسطه و مستقیم از بازار آی تی ایران و امارات می‌باشد. همچنین امکان خرید به صورت تک لپ تاپ و گوشی قسطی نیز با روش های مختلف، وجود دارد.

  • این گجت برای افرادی که میز مطالعه کوچکی در اختیار دارند بسیار مناسب بوده و البته قیمت نسبتا بالایی هم دارد.
  • اما در رابطه با ولتاژ و شدت جریان، دو حالت پیش می آید؛ حالت اول اگر شما شارژر را موجود دارید باید نگاهی به پشت آن بندازید و ولتاژ و شدت جریان مورد نیاز رو از روی آن یاد داشت کنید.
  • بیشتر آداپتورها برای یک لپ‌تاپ خاص یا برند خاص طراحی شده‌اند.
  • همان طوری که اشاره کردیم شارژر یکی از مهم ترین و در عین حال اصلی ترین اجزاء هر لپ تاپی به شمار می آید که بدون آن استفاده از لپ تاپ امکان پذیر نخواهد بود.

اجتناب از محیط‌هایی که خیلی گرم یا خیلی سرد هستند، شروع خوبی است؛ زیرا دمای شدید باتری‌ها را سریع‌تر فرسوده می‌کند. ، همه ما تحت الشعاع باتری گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌هایمان هستیم. هنگامی که این باتری‌ها از بین می‌روند، زندگی ما به حالت تعلیق درمی‌آید تا زمانی که بتوانیم جایی برای اتصال دوباره پیدا کنیم. دولت هند اعلام کرد ذی نفعان صنعت الکترونیک این کشور برای عرضه تدریجی پورت شارژ یکسان یو اس بی تایپ سی (USB-C) برای دستگاههایی شامل تلفنهای هوشمند و لپ تاپها، توافق کرده‌اند. اگر این عدد به نمایش درآید، شارژر شما سالم است و احتمالاً مشکل از لپ تاپ شما است. ولی اگر این عدد یا اعشار مرتبط با آن به نمایش درنیامد، این یعنی شارژر خراب است.

اگر به نظر نمی‌رسد که پاک کردن «درایور ACPI» به شما کمکی نمی‌کند، در آن صورت، برای حذف اولین درایور برجسته‌شده به نام «Microsoft AC Adapter» باید تمام مراحل ذکر شده در بالا را تکرار کنید و شاید این به شما کمک کند. در هر صورت، هنگامی که شارژر شروع به ایجاد صدا کرد، ممکن است دیگر برای تعمیر خیلی دیر شده باشد. با این حال، راهی برای عیب یابی مشکل وجود دارد تا علت ایجاد نویز را مشخص کرده و آن را برطرف کنید. این سخت افزار مقدار جریان زیادی تولید می‌کند که معمولاً صدای وزوز کمی بلند ایجاد می‌کند. اطمینان حاصل کنید که شارژر باتری به تنظیمات مناسب با سرعت عادی (12 آمپر) سوئیچ شده است.

توسط cdyhqw

احسان باربر