لوازم یدکی لیفتراک فروشگاه لوازم یدکی تهران لیفتراک لوازم لیفتراک قطعات یدکی لیفتراک | توکو لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک فروشگاه لوازم یدکی تهران لیفتراک لوازم لیفتراک قطعات یدکی لیفتراک | توکو لیفتراک

تجربه – شبکه ما تیمی از متخصصان ماهر است که سالها تجربه خدمات رسانی به مشتریان در این بخش را دارند. بنابراین، ما این توانایی را داریم که تمام نیازهای شما به قطعات لیفتراک را به شیوه ای کارآمد مدیریت کنیم. لیفتراکها از قطعات بسیار زیادی ساخته شده اند که برای انجام وظیفه ضروری هستند. از یک تیغه فن ساده گرفته تا یک سیستم ترمز، هر یک از اجزاء برای عملکرد کارآمد یک آسانسور مهم هستند. لیفتراک دیزلی در زمره‌ی محبوب‌ترین نوع لیفتراک است که در بازار وجود دارد. در این نوع از لیفتراک‌ها، به دلیل ساختار و نوع احتراق موتورهای دیزل نسبت به نوع لیفتراک بنزینی، قدرت بیشتری دارند و می‌توانند بارهای سنگین‌تری را بلند کرده و تا ارتفاعات بیشتری بلند کنند.

فروشگاه تهران لیفتراک یکی از واردکنندگان باسابقه کشور در زمینه لوازم یدکی می‌باشد که سال‌ها در کنار فعالیت اصلی خود نسبت به واردات لیفتراک با برندهای مختلف از کشورهای دیگر فعالیت داشته‌ است. تهران لیفتراک برای تجهیزات قدیمی یک کتابچه راهنمای قطعات به همراه دستگاه فروخته شده ارائه می دهیم. به دلیل دانش عمیق ما در مورد تجهیزات و قطعات یدکی، مشتریان بیشتری از خدمات ما برای تهیه لیست کاملی از قطعات یدکی ضروری استفاده می‌کنند تا ماشین‌هایشان سال‌ها کار کنند. با خرید لوازم یدکی لیفراک از شرکت تهران لیفتراک به کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب آن پی خواهید برد.

قطعات سیستم خنک کننده لیفتراک

نوع دیگری از گیربکس‌ها وجود دارد که معمولا لیفتراک لینده و لیفتراک یوهانریش از این مدل هستند و آن گیربکس هیدرواستاتیک می‌باشد که البته تعداد کمی از مکانیک‌ها به تعمیرات آن مسلط هستند و به همین دلیل در ایران خیلی مورد استقبال واقع نشده‌اند. تاب پیدا کردن، ترک خوردگی و کربن گرفتن سر سیلندر که امری طبیعی است که بعداز مدتی از کارکرد موتور اتفاق می‌افتد. جنس این قطعه باید دارای مقاومت حرارتی بالایی باشد تا بتواند دمای بالای محفظه احتراق را تحمل نماید.

واحد فروش و تامین قطعات یدکی لیفتراک

خنک کننده موتور انرژی را به اندازه کافی سریع می کند تا درجه حرارت پایین نگه داشته شود تا موتور بتواند زنده بماند. آب از ظرفیت حرارتی بالاتری نسبت به هوا برخوردار است و به این ترتیب می تواند گرما را سریعتر از موتور دور کند ، اما یک رادیاتور و سیستم پمپاژ وزن ، پیچیدگی و هزینه ای را اضافه می کند. موتورهای با قدرت بالاتر گرمای ضایعات بیشتری تولید می کنند ، اما می توانند وزن بیشتری به حرکت درآورند ، به این معنی که آنها معمولاً دارای آب خنک هستند. موتورهای شعاعی اجازه می دهند هوا مستقیماً در هر سیلندر جریان یابد و این مزیت را برای خنک کننده هوا نسبت به موتورهای مستقیم ، موتورهای تخت و موتورهای V به آنها می دهد. موتورهای دوار از پیکربندی مشابهی برخوردار هستند ، اما سیلندرها نیز بطور مداوم در حال چرخش هستند و حتی در صورت ثابت بودن وسیله نقلیه ، جریان هوا ایجاد می کنند. لوازم یدکی لیفتراک را از میان بهترین و با کیفیت ترین قطعات خریداری نمایید زیرا هر چه قطعات با کیفیت  تری خریداری کنید در نتیجه عملکرد بهتری را نیز از لیفتراک شاهد خواهید بود.

قیمت لوازم یدک پروتون جنتو ویرا ایمپین و میتسوبیشی

دپارتمان تأمین و فروش قطعات یدکی شرکت پارت ماشین ضمن تعیین اهداف و استراتژی های خود به شرح ذیل ، بصورت مجدانه درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است. یکی از مهم ترین ماشین های کاربردی در صنعت ساختمان سازی و انبارداری لیفتراک است که با توجه به خصوصیات ویژه ی آن، تامین قطعات لیفتراک همواره موضوعی مهم محسوب می شود. لیفتراک نوعی ماشین صنعتی است که از آن برای جا به جایی بارهای مختلفی مثل مصالح ساختمانی، انبار کردن و… استفاده می کنند.

  • پس از اتمام اتصال ، جوشکاری یا جوشکاری ، مخزن سوخت آزمایش نشت می کند.
  • لیفتراک‌های دوگانه سوز به علت داشتن حجم زیاد و تنوع سوخت (گاز و بنزین)، نسبت به لیفتراک‌های گازی زمان طولانی‌تری کار می‌کنند.
  • همه قطعات لیفتراک سیگنال هشدار با پاور پارت در دسترس هستند تا نیازهای ایمنی بالابر شما را برآورده کنند.
  • فروش و تعمیر انواع توربو و سوپر شارژ خودروهای المانی و ژاپنی و کره ای و چینی
    توربو بنز و توربو bmw و توربو تویوتا و توربو جک s5 و توربو هایما و …

توسط cdyhqw

احسان باربر