مجموعه اتاق های فرار در شیراز مجموعه فرهنگی تفریحی دیاکو | allescape

این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارت‌ است از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶. در ادامه کمی درباره هرکدام از این اتاق‌ها توضیح خواهیم داد. بله، در تهران اتاق فرارهای بسیار خوب و مجهزی وجود دارد. پیش پرداخت آنلاین شما بخشی از کل هزینه پرداختی است و جهت رزرو اتاق فرارتان می باشد. برای رزرو اتاق فرار عمارت فرارستان از طریق بخش رزرو آنلاین اقدام کنید. برای باز کردن این قفلها شما نیاز به تعدادی جهت دارید و باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که رمز را اشتباه وارد کنید نیاز به ریست کردن دارد و این کار از طریق دو بار فشردن قسمت بالای این قفل به سمت داخل می باشد.

اتاق فرار چگونه کار می‌کند؟

ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. دسترسی عالی، امکان عکاسی پس از پایان بازی، شارژکردن گوشی همراه، وجود کمد قفل‌دار برای نگهداری لوازم شخصی، رختکن، جای پارک آسان، اینترنت و سیستم تهویه از جمله ویژگی‌ها و امکانات این مجموعه است. استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. با ثبت نظر خودتون به سایر افراد علاقه‌مند به این بازی کمک کنید.

۱۴. اسکیپ روت | موجوداتی غریبه میان انسان‌ها

این بازی نیز همانند هر بازی دیگری جذابیت‌های خاصی برای علاقه‌مندان خود دارد؛ همچنین حس همکاری و کار گروهی را در افراد تقویت کرده و ویژگی‌های خوب آن‌ها را تقویت می‌نماید. از جمله مزایای بازی اتاق فرار می‌توان موارد زیر را نام برد. لتس اسکیپ در محله کاشانک، اینفینیتی در محدوده خیابان شریعتی، ارواح خبیث در منطقه سعادت‌آباد و انیگما در برج میلاد تهران، چهار اتاق فرار شمال تهران با بازی‌های به‌روز و مدرن، قیمت مناسب و دیگر امکانات جانبی هستند. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که برای حل معماهای اتاق فرار نیازی به داشتن اطلاعات خاصی خارج از بازی نیست و اگر اطلاعاتی نیاز باشد به صورت سرنخ در همان بازی برای شما قرار داده شده است. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. در ادامه به معرفی هر سه اتاق فرار این مجموعه می‌پردازیم.

این سبک تلفیقی از اتاق فرار و همچنین تئاتر تعاملی می‌باشد. دو مرد، درحالی‌که خود را بسته‌شده با زنجیر می‌یابند، در اتاقی متروک در دو طرف یک جنازه بیدار می‌شوند. در جیب هریک از آن‌ها دستگاهی گذاشته شده که پیامی از فردی ناشناس را که نقاب زده، و بعدها معلوم می‌شود که همان «قاتلِ اره‌ای» است، پخش می‌کند. در این پیام، این مرد به آن‌ها اطلاع می‌دهد که درگیر یک نوع «بازی اجباری» هستند. هرکدام از آن‌ها که بخواهد زنده بماند، باید از قوانین متعددی بگذرد و بازی را «ببرد». دیگر همگی لوکیشن هایی خوب و از مقاصد تفریح در کرج هستند، می توان نام برد.

  • در بعضی قصه‌های جنایی، قاتل الزاماً نقش منفی قصه را ندارد و یک شهروند معمولی است که در جریان قصه بازی و در قالب یک ملودرام اجتماعی تبدیل به هیولای داستان می‌شود.
  • معمولا در صورتی که تجربه کمی در بازی اتاق فرار دارید به شما پیشنهاد می‌شود که بازیهایی با درجه سختی پایین‌تر را انتخاب کنید تا بتوانید از بازی لذت اسکیپ روم برای نوجوانان بیشتری ببرید.
  • اتاق فرار دلاک از مجموعه انیگما که به تازگی افتتاح شده است یکی از بازی های برتر کرج می باشد.
  • مجموعه “دیاکوکلاب” در زمینه‌ی طراحی و پیاده‌سازی اتاق فرار (اسکیپ روم) فعالیت می کند.
  • تمام بازي هايي كه در اتاق فرار انيگما طراحي شده است بر اساس دو شاخص ترس و معما تعريف شده اند، بعضي از بازي ها چاشني ترس اش بيشتر و بعضي ها معماي آن غالب است.
مجموعه اتاق های فرار در شیراز مجموعه فرهنگی تفریحی دیاکو | allescape

حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در نظر گرفته شود. البته این موضوع قبل از رفتن به محیط بازی به شما تذکر داده می‌شود، اما در صورت فراموشی به این نکته حتما توجه کنید. لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید. اگر دوست دارید تا دقایقی را در خانه ای متروکه با مادر بزرگی مرموز و کمی ترسناک سپری کنید، پیشنهاد می کنیم بازی Horror Granny House Adventure را امتحان کنید. این بازی مهیج رایگان بوده و بر روی گوشی های اندرویدی و ios قابل اجرا می باشد.

توسط cdyhqw

احسان باربر