محمد مومن زاده وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری جزء آن مفاهیمی است که علی رغم استعمال زیاد در سطح جامعه، هنوز برای بسیاری از افراد، یک مفهوم مبهم بوده، به نحوی که این افراد، در تشخیص مفهوم وکیل پایه یک دادگستری از مفایم مشابهی همچون کارآموز وکالت یا مشاور حقوقی و وکیل قوه قضاییه، دچار اشتباه می شوند. وکیل پایه یک دادگستری برای گسترش عدالت و برای احقاق حقوق فعالیت خود را در جامعه انجام خواهد داد. افراد پس از گذراندن دوره تحصیلی چهارساله و گذر از آزمون , توسط کانون مشاوران حقوقی و کارشناسان دادگستری انتخاب می شوند. این افراد ابتدا می بایست یک دوره کارآموزی را طی نمایند که به عنوان وکیل پایه دو به مدت 2 سال به انجام فعالیت می پردازند.

ادامه حقوق اراضی

مجرب باید بر دانش به روز حوزه تخصصی خود تسلط داشته باشد تا بتواند بهترین و کوتاهترین مسیر را جهت موفقیت موکل خود طی نماید. باید به تمامی جنبه های مشکلات موکل خود تسلط کامل داشته باشد تا بتواند به نحو احسن برای پیروزی وی در دعوا، تلاش نماید، جلب اعتماد حرف اول را در حوزه وکالت می زند. این اعتماد از صداقت وکیل و امانت داری وی در حفظ اسرار و مدارک و همچنین مسئولیت پذیری وی نشأت می گیرد. پیچیدگی های حوزه املاک از یک سو و ارزش مالی بسیار زیاد املاک از سوی دیگر موجب می شود که معاملات و چالش های حقوقی حوزه املاک از ریسک بسیار بالایی برخوردار باشد. لذا در اکثر موارد مردم سعی می کنند از وکیل و مشاور متخصص این حوزه بهره بگیرند. در مواردی افراز ، تفکیک و تقسیم املاک ممکن است خساراتی را به همراه داشته باشد و یا در جهت اخذ سند مالکیت ثبتی ممکن است موانعی ایجاد شود که تمامی این موضوعات در صلاحیت وکیل ثبتی بوده و با بهره مندی از تخصص ایشان میتوان احقاق حقوق خود را تضمین نماییم .

خدمات ارائه شده در وکیل سرا

محمد مومن زاده وکیل پایه یک دادگستری

جستجوی وکیلجستجوی وکیل خوب عموما در جامعه از دوستان و یا آشنایان شروع می شود . از طرفی این ارتباط آنلاین وکیل کمک زیادی به معرفی فرد و یا مجموعه ها و موسسات حقیقی و حقوقی به جستجو گران خواهد کرد . 3- وکیل در موضوعی که وکالت از کسی اخذ کرده نمی تواند آن را به دیگری وکالت دهد مگر اینکه صریحاً در وکالتنامه قید شود. 2- وکیل باید حساب مدت وکالت خود را به موکل بدهد و آنچه راکه بجای او دریافت کرده است را به او رد کند. استفاده از وکیل دادگستری باعث می شود که در زمان صرفه جویی شود و چه بسا در ابتدا به هدف خود نائل شد و از دور باطل جلوگیری کرد. چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.

یک وکیل خوب از سخنوری خوبی برخوردار بوده و راهکارهای دقیق حل پرونده های مختلف را از بر است. وکیل کیفری نیز مانند سایر انواع وکیل است که در مسائل کیفری اعم از سرقت و قتل و از این موارد تخصص دارد. در این نوع وکالت، وکیل برای پیگیری مسائل مربوط به موکل خود نیازی به اجازه از وی نداشته و در هر امری به صورت مطلق وکیل است. این قرارداد می‌تواند مطلق و تام‌الاختیار در تمام حیطه‌های زندگی موکل باشد یا مقید و تنها در خصوص یک پرونده خاص.

املاک وداشتن وکیل پایه یک دادگستری با نفوذ

وکلای پایه یک دادگستری که با صداقت و وجدان کاری، امور موکلین خود را به سرانجام می‌رسانند، به نحوی مانع از ضایع شدن حقوق انسان نیز می‌شوند که این مهم دارای پیامد‌هایی بسیار خوبی در جامعه است. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد. افرادی که در رشته حقوق، فقه و حقوق و یا حوزه تحصیل کرده و بخواهند به شغل وکالت وارد شوند، باید در آزمونی با عنوان آزمون وکالت شرکت نمایند. یکی از نهادهایی که در کشور ما ، اقدام به برگزاری آزمون وکالت می کند، کانون وکلای دادگستری می باشد.

پایه یک دادگستری می تواند از طریق راه های قانونی به موکل خود کمک کند و در دادگاه از او دفاع نماید، بعضی از موکل ها تصور می کنند که وکیل پایه یک دادگستری، از طریق آشنایی با قاضی پرونده و کادر قضایی می توانند مشکل آن ها را حل کنند. وکیل کارآموز؛ همانطور که گفته شد وکلایی که در آزمون کانون وکالت پذیرفته شده اند و مشغول گذراندن دوره کارآموزی هستند وکیل کارآموز گفته می شود که عرفا به عنوان وکیل شناخته می شود اما برخی از اختیارات وکیل پایه یک دادگستری را نخواهد داشت. منظور این است که افراد بایستی به طور کامل و دقیق نوع وکالت را مشخص نماید که آیا وکالت به طور مطلق یا به طور مقید است. چنانچه موکل به وکیل پایه یک دادگستری وکالت از نوع مطلق را دهد، موکل برای همه امور زندگی خود به وکیل وکالت خواهد داد تا همه امورات زندگی وی زیر نظر وکیل و یا به واسطه او انجام شود. فروش و خرید خانه یا پرداخت های هزینه خانواده و امور و مسائل قضایی و غیره همه و همه در زیر نظر وکیل متخصص صورت بگیرد یا وکیل به نیابت از موکل خود همه اموراتی که نیازمند تخصص وکیل است را انجام دهد که به آن وکالت مطلق می گویند. مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند.

حتما واژه وکیل پایه یک دادگستری بارها به گوش شما خورده است و گاهی نیز به این افراد مراجعه داشته اید در تمامی دعاوی در مرجع کیفری و خصوصی افراد حق دارند که برای دفاع و پیگیری پرونده خود از وکلای پایه دادگستری استفاده کنند. در این مقاله سعی داریم که شما را با این افراد و مهارت های آن ها بیشتر آشنا کنیم. وکیل مهتاب مرادی گروه حقوقی وکلای پایه یک دادگستری پذیرش انواع دعاوی حقوقی کیفری خانواده چک قرارداد ها و…. راه دوم برای اینکه وکیل منتخب خود را بیابید پرس و جو از طریق افرادی که پرونده های مشابه پرونده شما داشته اند. در هر حالتی در نظر گرفتن رزومه و سابقه کاری وکیل مهم می‌باشد زیرا رزومه کاری و به عبارتی تجربه یک وکیل یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده و پارامتر مهمی برای تشخیص یک وکیل متخصص خوب است. در نهایت برای اینکه بخواهید با خیالی آسوده نسبت به امضاء و عقد قراردادی اقدام‌کنید، پیشنهاد میشود جلسه ای تحت عنوان معارفه یا مشاوره با وکیل تنظیم و از مشاوره وکیل بهره مند شوید.

به همین دلیل، ضروری است تا افراد با انتخاب وکیل با تجربه، احتمال بروز چنین پیامدهایی را کاهش داده و شانس موفقیت خود را در پرونده قضایی خود وکیل پایه یک دادگستری افزایش دهند. وکیل معاضدتی به وکلایی گفته می شود، زمانی که افرادی در دعاوی حقوقی نیاز به وکیل داشته باشند ولی توانای تامین مالی بستن قرارداد با وکیل را ندارند با تشخیص اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری یکی از وکلای این کانون بصوت رایگان دفاع از حقوق این افراد را برعهده می گیرد . وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ جمله ای است که بیشتر افراد در زندگی روزمره ممکن است.

  • شماره تلفن موبایل وکیلزمانی که این نیاز احساس می شود بلا فاصله به فکر تماس با یک وکیل خوب و پیدا کردن شماره تلفن یک وکیل دادگستری می افتیم که بتوانیم از تجربیات و تخصص او کمک بگیریم .
  • وکیل تسخیری در دعاوی کیفری نقش ایفا می کند، به این صورت که در موارد محاکماتی و دادرسی متهم به دلیل عدم تمکن مالی و یا هر دلیل دیگری از حق داشتن وکیل محروم می ماند.
  • در این مواقع دادگاه از اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری اقدام به اخذ یک وکیل به صورت رایگان برای وی خواهد نمود که اصطلاحاً به آن وکیل معاضدتی گفته می‌شود.
  • کسب بهترین آرا و نتایج ممکن در پرونده ها ، با بیش از 2 دهه فعالیت و تجربه در زمینه وکالت و امور حقوقی و کیفری.

قراردادی که میان وکیل و موکل منعقد می‌گردد باید گویای رابطه خاص طرفین قرارداد و نوع وکالت اعطا شده باشد. در واقع منظور این است که در این رابطه، وکیل و موکل باید به صورت کامل و دقیق نوع وکالت را عیین نمایند که آیا وکالت اعطا شده، به صورت مطلق به وکیل داده شده یا به طور مقید. پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری، معمولا در توانایی همه دانش‌آموختگان و وکلا نیست و باید گفت افراد باهوش و با تجربه و البته با دانش حقوقی عالی میتوانند در آزمونهای کانون وکلا موفق شده و کسب این عنوان نائل شوند. در برخی مواقع ( در مورد وکلای ماده 187 ) لازم است زمانی از گرفتن پروانه پایه دو گذشته باشد تا امکان شرکت در امتحان نهایی به وکلا داده شود و با قبولی در آن آزمون پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت کنند. وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و در کلیه محاکم حقوقی و کیفری در تمامی پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه‌ای و حقوقی شرکت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد.

توسط cdyhqw

احسان باربر