موس فیلم طراحی Mouse در سالیدورک کلوپ مهندسی سه بعدی

برای مثال شاید قیمت موس لپ تاپ از برندی معروف حدود 10 الی 15 برابر یک موس ایرانی باشد. علم و تکنولوژی امروزه بسیار پیشرفت کرده است که مثلا توانسته ایم در حوزه ی کامپیوتر شاید ساخت بهترینن ماوس بدون صدا و هوشمند سیم دار و غیره هستیم که بسیار عالی است. حتی اگر لپ‌تاپ داشته باشید هم باز به موس احتیاج پیدا می‌کنید. وقتی که قصد خرید موس داشته باشید، انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای خواهید داشت.

  • اگر نمی دانید کلیک کردن چیست، مقاله کلیک چیست را مطالعه کنید.
  • ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت.
  • با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید.
  • ماوس ریزر یکی از بهترین انواع ماوس‌های موجود در بازار است.
  • برای طراحی موس های ارگونومیک از طراحی های خاصی استفاده شده است تا دست کاربر در جهت و حالتی قرار گیرد که کمترین فشار روی دست حس شود.
موس فیلم طراحی Mouse در سالیدورک کلوپ مهندسی سه بعدی

یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون (Kensington Expert Mouse) را طراحی کرد. موس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت موس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری را در دست ایجاد میکند. اگر هنوز مشکل تاچ پد شما حل نشده است، فایل نصبی درایور تا چ پد را اجرا کنید و از میان تب های بالای پنجره، تب Device settings را انتخاب کنید.

برخی دیگر به صورت تخصصی در زمینه فروش ماوس حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. برای مثال کسانی که پروژه‌های طراحی گرافیکی انجام می‌دهند، نیاز به موس دقیق و با دوام دارند. قیمت انواع موس کامپیوتر برای این دسته افراد اصلاً مهم نیست و فقط کیفیت آن را در نظر می‌گیرند. حتی نرمی کلیک، دقت و حساسیت، دوام و تمامی این موارد برای چنین کسانی مهم خواهد بود. برخی دیگر برای بازی به دنبال انواع موس بدون سیم باکیفیت و راحت هستند. از طرفی بعضی افراد هم فقط می‌خواهند برای لپ تاپ خود یک موس تهیه کنند.

ماوس کامپیوتر از زمان ظهور رابط کاربری گرافیکی (GUI) یکی از مهمترین لوازم جانبی رایانه شخصی بوده است. در واقع، اخیراً جایگزین‌هایی برای به چالش کشیدن کارایی و دقت ماوس کامپیوتر در دستکاری آیتم‌های روی صفحه‌نمایش آمده است. حتی آن گزینه‌ها، مانند نمایشگرهای صفحه لمسی، قلم‌ها و کنترل‌های صوتی، اغلب برای تقویت ماوس کامپیوتر به جای جایگزینی آن استفاده می‌شوند. صنعت کاملی برای ساخت موس های رایانه شخصی اختصاص داده شده و موس هایی که با رایانه شخصی جدید شما عرضه می شوند ممکن است نسخه ارزان قیمتی باشد که از تجربه شما جلوگیری می‌کند. صنعت ماوس دائماً گزینه‌های جدید و بهتر ماوس کامپیوتر را معرفی می‌کند و برای هر کسی که به دنبال جایگزینی با عملکرد ضعیف است می‌تواند انتخاب سختی باشد.

ماوس بی سیم بیاند BM-171RF

اگر با ماوس زیاد کار میکنید پیشنهاد میکنیم ماوس ارگونومیک را برای کارهای خد انتخاب کنید. برای طراحی موس های ارگونومیک از طراحی های خاصی استفاده شده است تا دست کاربر در جهت و حالتی قرار گیرد که کمترین فشار روی دست حس شود. طی سال ها تحقیق محققان توانستند موسی را طراحی کنند که کمرین آسیب رابرای طراحان گرافیک و مهندسان کامپیوتر داشته باشد و موجب خستگی آن ها نشود. در ادامه انواع موس کامپیوتر را معرفی کرده ایم تا با ویژگی ها و مشخصات هر کدام بیشتر آشنا شوید و اگر قصد خرید دارید بهترین موس را انتخاب کنید. با دو کلیدی که روی این ابزار قرار دارد شما می توانید کلیک چپ و کلیک راست کنید.

به یاد داشته باشید که DPI بیشتر همیشه بهتر نیست

توسط cdyhqw

احسان باربر