همه چیز در مورد تأثیر سرعت سایت بر سئو – بام لرن

جذب مشتری و رسیدن به صفحه اول گوگل برای افزایش ترافیک از اهداف اصلی کسب و کارهای اینترنتی است که مجموعه فعالیتهایی که ما را به این هدف میرسانند سئو میگوییم به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجوهای قدرتمندی مانند گوگل که بر اساس الگوریتمهای خود که در ادامه این مقاله با آنها آشنا میشویم سایت ما را با فاکتورهای همچون محتوا و بک لینک رتبه بندی میکنند. از مفهوم رسمی که بگذریم ما در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و سایتها نیاز به جذب افراد داریم و همواره به دنبال جذب مشتریان هستیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم مانند فروش محصولاتمان. با سلام خدمت کاربران عزیز آکادمی انار، با مقاله همه چیز درباره سئو همراه شما هستیم و دوست داریم که کاملترین مقاله درباره سئو را در اینجا برای شما جمع آوری کنیم که اگر سئو را به خوبی نمیشناسید با این مقاله از وب سایت آکادمی انار شناخت دقیق و کاملی از SEO بدست آورید.

در دنیای واقعی مردم برای هر کاری از دوست یا راهنمایی کمک و مشورت می گیرند و اگر به دنبال خرید محصول ، خدمتی یا هر نیازی هستند پس از پرسش از شخص مورد اعتماد خود با توجه به اعتبار ، تخصص ، صداقت ، شهرت و معیار های شخصی دست به انتخاب میزنند . فرض کنید مردم برای هر چیزی از شخص راهنمایی به نام گوگل کمک میگیرند و شما هم محصول یا خدمتی ارایه میکنید ، حالا برای اینکه گوگل شما را به مردم به عنوان بهترین انتخاب توصیه کند ( کسب رتبه ) باید محتوای با کیفیت بالا داشته باشید (بهینه سازی محتوا ) ، افراد زیادی شما را معرفی کنند (ایجاد بک لینک ) و خودتان نیز پاسخگوی نیاز مخاطب باشید و تمام ویژگی های مورد نظر مخاطب را داشته باشید (کلمه کلیدی و تجربه کاربری و رابط کاربری ) . اگر او بخواهد روی چیزی کلیک کند یا درخواستی داشته باشد، بههمان سرعت اتفاقی نمیافتد و اینجاست که باید صبر کند (البته ممکن است صبر نکند و سایت را ترک کند). توجه داشته باشید که بک لینک سازی غیراصولی و نامعتبر نهتنها به سایت شما کمک نمیکند، بلکه میتواند اثر منفی داشته و یا منجر به پنالتی شدن سایت شود.

و در دنیای دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین روشهای جذب افراد سئو است که با مزیتهای خاصی که دارد افراد زیادی را به خود جذب کرده که سایت خود را برای موتور جستجو بهینهسازی کنند. با در نظر گرفتن این آمار، مسئله این نیست که شما می بایست یک استراتژی SEO مناسب برای وبسایت خود طراحی نمایید، بلکه می بایست تمام فکر و ذهن شما این باشد، که چگونه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. می توانید این قسمت را با توجه به ذوق هنری خود نامگذاری کنید. اگر لینک بیلدینگ زیادی انجام می دهید، می دانید که یافتن مشتریان بالقوه لینک مرتبط همیشه آسان نیست. اینکه آنها چگونه “بهترین” نتیجه را تعیین می کنند بر اساس الگوریتمی است که authority (یا قدرت اعتبار)، مرتبط بودن مقاله سایت شما با آن متن درخواست جستجو کاربر ، سرعت بارگذاری و موارد دیگر را بررسی می کند هست. مقاله باید با متن شروع شود نه با هدینگ ها یا تصویر یا…

سئو از آن دسته روش های بازاریابی میباشد که برای شما هزینه بالای ندارد و اگر بدرستی اجرا شود میتواند بازخورد بسیاری مناسبی برای شما داشته سنیور سئو باشد. اگر شما صاحب یک وب سایت هستید و میخواهید ترافیک و مخاطب بیشتری جذب کنید حتماً باید سئو بخشی از تلاش های بازاریابی شما باشد چرا که میتواند بسیار روی افزایش فروش و یا بازدید شما تاثیرگذار باشد. علاوهبراین رنک الکسا روی قیمتی که کاربران برای گذاشتن تبلیغ در سایت شما میپردازند تاثیرگذار است. با در نظر گرفتن اینکه اولین نتیجه در Google حدود 20٪ از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد ، اگر در رنک اول بالای صفحه دیده شوید ، ماهانه 22000 نفر از وب سایت شما بازدید می کنند. تفاوت دوم در مدت زمان رسیدن به نتیجه است؛ سئو فرآیندی نیازمند زمان است و طول میکشد تا یک وب سایت اعتبار پیدا کند و کم کم در نتایج به سمت صفحه اول حرکت کند اما با رزرو تبلیغات گوگل به صورت آنی جایگاه برای شما ثبت میشود و ظرف چند روز یا کمتر در صفحه اول گوگل قرار خواهید گرفت. در نتیجه اگر تولید محتوایی نوشتاری کرده ولی مورد پذیرش خوانندگانتان قرار نمی گیرد ، نحوه بیان خود را تغییر دهید ؛ تغییری که صد البته به معنای حرکت به سمت زبان معیار نبوده و گاهی می توان با خودمانی تر کردن آن ها و یا استفاده از سخنانی بامزه و خنده دار مخاطب را جذب کند .

گوگل با استفاده از این دایرکتوریها توانست سایتهای معتبر دیگر را هم شناسایی کند. مزیت اصلی کسب رتبه در صفحه اول گوگل برای یک کلمه کلیدی خاص این است که می توانید ماه به ماه ترافیک “رایگان” یا بازدید کننده سود ده داشته باشید چون دقیقا مخاطب هدف شما با اطمینان به صفحه شما می آید. فعالیت اصلی گوگل به کمک الگوریتم هسته یا google core انجام میشود. برای مرجع خود، باید لیستی به روز از وب سایت هایی که به وب سایت شما پیوند می دهند ایجاد و نگه دارید زیرا به رتبه بندی و جریان ترافیک شما کمک می کنند. و مگر اینکه شما بدانید مشتری شما چه کسی است ، درک انواع مواردی که وی جستجو می کند تقریباً غیرممکن است (در مورد این اطلاعات بعداً حسابی توضیح میدهیم). سئو سایت وردپرسی مثل مدیریت کردن آن، نسبت به انواع وب سایت های دیگر راحت تر است. این یکی تز روش های سئو است که نادیده گرفته شده است ولی کاربرد زیادی دارد.

در همین راستا، جذب بازدید کننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت کسب و کار شما را تضمین کند. در سئو وب سایت ما میتوانیم اهداف متنوعی داشته باشیم و همیشه هدف ما افزایش فروش نیست بلکه در بعضی از وب سایتها هدف ممکن است فقط افزایش ثبت نامی خبرنامه باشد؛ یا سایتهای خبری معمولا تلاش میکنند تا ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنند پس اهداف سئو برای هر سایتی میتواند متفاوت باشد. به لینک هایی که از سایت های دیگه به سایت ما داده میشه بک لینک گفته میشه. ما در فرین آکادمی مقالات ویدیویی مختلفی برای آموزش لینک سازی خارجی در اختیار مخاطبان خودمان قرار داده ایم.

این مورد را در دوره آموزش سئو نیز گفته ام. این باعث می شود تا بتوانید محتوای سایت خود را بر اساس موضوعات مدیریت کنید ، و همچنین کاربران سایت تان بتوانند محتوای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. به این ترتیب می توانید سایت خود را برای مواردی که مشتریان هر روز جستجو می کنند رتبه بندی کنید. برای موفقیت در سئو ، باید محتوا را پیرامون موضوعاتی ایجاد کنید که مشتریان شما آنها را جستجو می کنند. مطالب می توانند مرتبط و معتبر باشند. وجودشان برای سئو اهمیت زیادی دارد: لینکهای ورودی به صفحات دستهبندی و برچسب، انکر تکستهای مرتبط با وبسایتتان را در اختیار دارند.

آیا استفاده از تکنیک Pre-rendering همیشه بهترین راه حل است؟ جدول تناوبی سئوی ما در انجام بهترین روشهای سئو به شما کمک میکند. هر زمان از سئو داخلی حرف میزنیم منظور ما بهینهسازی و رفع مشکلات در یک برگه سایت است در صورتی که بهینهسازی در سئو تکنیکال در مورد تمام سایت یعنی مجموع برگهها، نوشتهها، تنظیمات و خلاصه هر چیزی که مربوط به سایت است، راهکار و روش بهینهسازی ارائه میدهد. اهمیت سئو را به راحتی در وجود میلیونها کاربری که روزانه در اینترنت چیزی را جستجو میکنند میتوان یافت که هرکدام از آنها میتوانند به سایت ما بیایند از ما خرید کنند ما را بشناسند و … یکی از خدمات مهم ما آموزش رایگان سئو است. به طور خلاصه : موتور جستجو گوگل یک منبع بزرگ کسب بازدید و ترافیک رایگان برای وب سایت شما است. اگر ترافیک مناسبی از یک کلمه کلیدی دارید همین الان به سراغ این سوال بروید و اگر به زودی چنین ترافیکی را جذب میکنید، آماده پاسخ دادن به آن باشید. ولی بعد از استفاده بیشتر مردم از اینترنت و افزایش فعالیتها موتورهای جستجو روز به روز قدرتمندتر شدند و کم کم به جای اینکه موتور جستجو محتوا را پیدا کند الان به جایی رسیده که از بین میلیونها محتوا باید بهترینها را انتخاب کند.

شخصاً یک نمونه قرارداد سئو حداقل 3 تا 4 ماهه رو ترجیح میدم چرا که معمولاً زمان کافی رو برای نشون دادن حرکت مثبت در سئو و شروع به نمایش نتایج مورد انتظار مشتری رو میده. موارد میان قیف و پایین قیف ترافیک کمتری را برای وبسایت شما جذب میکنند اما افرادی که در این قسمت قرار گرفتهاند، تبدیل به مشتریان یا حداقل بازدیدکنندگان وفادار شما میشوند. ازآنجاییکه موفقیت و محبوبیت یک موتور جستجو از طریق توانایی آن در تولید نتایج مرتبطتر در قبال هر جستجوی صورت گرفته مشخص میشود، کیفیت پایین یا نتایج نامرتبط میتواند سبب سوق دادن کاربران به منابع جستجوی دیگر شود. اگر وبسایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، اولین سؤالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این باشد که آیا لازم است دامین سایت همراه Www باشد یا خیر. با انتخاب دامنه اصلی به موتورهای جستجو از جمله گوگل اعلام میکنید که تمایل دارید سایت شما چگونه (همراه با www یا بدون www) در صفحه نتایج جستجو نمایش داده شود. • شما باید نمایش سایت با www یا بدون www را بررسی نمایید.

1- Self-Referencing؛ آدرس تگ Canonical با آدرس صفحهای که در آن هستیم یکسان باشد. هدف سفارشی سازی ، انتخاب بهترین روش ، پربازده ترین اقدامات و پایین ترین هزینه ، متناسب با زمینه فعالیت سایت می باشد. چرا که اگر خزنده های گوگل متوجه شوند که سایت ما توسط هکر ها هک گردیده است رتبه ما در گوگل به شدت پایین خواهد آمد. خزنده ها و ربات های موتورهای جستجویی چون گوگل و بینگ که گاهی عنکبوت مینامند، به جمع آوری اطلاعات از تمامی محتواهای موجود و منتشر شده در بستر اینترنت میپردازند. سئو یعنی دانستن و انجام پارامترهای که برای سئو وب سایت شما مفید است، شما با شناخت این پارامترها و اجرای آنها میتوانید وب سایت خود را بهبود بخشید این عملکرد میتواند به سریع دیده تر شدن و رشد بهتر شما کمک کند و به خزنده های گوگل در شناخت وب سایت شما کمک شایانی کند.

رتبۀ الکسا از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از مردم برای تصمیمگیری در مورد خوب یا بد بودن یک وبسایت به رتبۀ الکسا نگاه میکنند! این قشر سعی میکنند از زمانی که شما یک مشکل را به سختی درک میکنید تا زمانی که با راه حل آنها بتوانید آن مشکل را حل کنید، دنبال خود بکشند. با این حال ، محتوای آنها در بخشهای منظمی سازمان یافته است. در صفحۀ بعدی لیست کاملی از آنالیز بخشهای مختلف ساییتان را مشاهده میکنید که با سه رنگ مختلف جدا شدهاند. این الگوریتم یک سال بعد از پاندا به گوگل اضافه شد و وظیفۀ آن مبارزه با لینکسازی اسپم است. آنها قبل از کلیک، توضیحات متای شما را قطعا می خوانند و بعد تصمیم گیری می کنند. در اینجا می فهمید که مشتریان شما چه چیزی جستجو می کنند… آنها ابتدا درباره چیزی که نیاز دارند جستجو میکنند و چند وب سایت را بررسی میکنند و در نهایت نتیجه گیری میکنند. عنکبوت های گوگل که نقش خزیدن در بین صفحات وب WEB را بر عهده دارند، به خوبی سایت ها را بررسی میکنند و در این بین سعی میکنند بهترین آنها را بر اساس پارامترهای که مدنظر دارد رتبه بندی کند و مدام در حال تلاش هستند که بهترین وب سایت را در بهترین جایگاه قرار دهد.

به همین دلیل است که Google قبل از هر چیز به دنبال صفحاتی می رود که با کلمه کلیدی شما ارتباط نزدیک دارند. این دقیقا همون مسئله ایه که از اول دارم براتون با این مثال ساده توضیح میدم. در حال حاضر مدیریت تیم آریا وردپرس رو بر عهده دارم و سعی میکنم هر روز تجربیاتم رو با شما در اینجا به اشتراک بگذارم. در این مقاله، تیم آران سعی دارد تا شما را با سئوی سایتهای خبری آشنا کند، همان برگ برندهای که به دنبالش هستید. رویکرد تیم آنلاینر در زمینه محتوا سازی، تولید محتوای باکیفیت است. موتورهای جستجو عاشق محتواهای باکیفیت و مشتریان نیازمند اونها برای درک بهتر از موضوعات و شناخت درستتر کالاها هستند. رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید.

اندازهگیری خدمات seo با استفاده از ابزارهای مختلفی که استفاده از اغلب آنها رایگان است، مانند گوگل سرچ کنسول، انجامشدنی است؛ اما آنچه شما را به مراجعه به متخصص سئو نیازمند میکند، پیدا کردن همبستگی است. در پایان روند ، یک آواتار دقیق خواهید داشت که می توانید بارها و بارها به آن مراجعه کنید. من توصیه می کنم ایده های کلمات کلیدی را در Google تایپ کنید و هر پیشنهادی که ارائه می شود را یادداشت کنید. کارهای معمول مرتبط با SEO شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، بهینه سازی (optimize) محتوا در اطراف کلمات کلیدی خاص و ایجاد بک لینک است. به طور معمول برای یک کار تمام وقت در ایران برای SEO expertحقوقی معادل ۷ تا ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. به این دلیل که هزاران (یا حتی میلیون ها) صفحه مربوط به هر عبارت جستجو وجود دارد. تصور کنید میلیون ها سایت وجود دارد ، همه آن ها در تلاشند به رتبه بالایی در گوگل برسند ، خوب چرا باید حتما به صفحات اول گوگل رسید؟ با استفاده از هر کدوم ازین افزونه ها میتوان سئو کلی سایت مثل سئو مربوط به محتوا ، صفحات و مطالب سایت را بهبود بخشید ، برای سایت و مطالب سایت دیسکریپشن و کلمات کلیدی هدف مشخص کرد و از آنالیزگر سئو محتوا در هنگام تولید محتوا به منظور کمک به ساخت محتوایی مناسب تر و با سئو بیشتر استفاده نمود .

در صورتی که طول توضیحات بیشتر از این مقدار باشد، در صفحه نتایج تنها به اندازه ۱۶۰ کاراکتر از آن نمایش داده میشود. اگر ما در سایت خودمون از محتوای ویدئویی به نسبت دیگر محتواها بیشتر استفاده میکنیم باید به این نکته توجه کنیم که نتایج مرتبط با این محتوا به چه صورتی از سمت گوگل طبقهبندی و در نتایج گوگل نمایش داده میشوند. یادتان باشد که حتما در توضیحات متا، کلمه کلیدی مرتبط با آن صفحه را نیز به کار ببرید. مسائلی که در سئوی تکنیکال سئو به هاست مرتبط میشود بسیار زیاد است و رابطه تنگاتنگی بایکدیگر دارند.

گوگل به محتوای منحصر به فرد را معتبر میداند و به محتوای تکراری امتیاز منفی میدهد. به این ترتیب هنگام سرچ کردن یک موضوع، سایتی به عنوان اولین سایت بالا می آید که بهترین رتبه را کسب کرده است. تا انتهای این مقاله در نظر داشته باشید که درحال مطالعه مقالهای در مورد یکی از بهترین روشهای بازاریابی دیجیتال هستید که در هر حوضه کاری برای کسب و کارهای متنوع ترافیک جذب میکند؛ یکی از دلایل محبوبیت سئو این است که میتوان فعالیتها را به صورت رایگان انجام داد و کلمات کلیدی ارزشمند را پیدا کرد. وقتی شما دارید یک محتوا در سایت غیر خبری مینویسید اگر عنوان خوبی انتخاب نکردید، میتوانید به راحتی بعد از چند ماه عنوان این محتوا را تغییر بدهید و هنوز هم با آن ورودی دریافت کنید اما در سایت خبری اگر شما زمان طلایی را از دست بدهید و با یک عنوان غیر جذاب مطلب را منتشر کنید رقبای شما به راحتی ترافیک را از چنگ شما در می آورند.

تمرکز اصلی الگوریتم رنکبرین تجربۀ کاربری یا UX است و میتوان ادعا کرد که مدت زمان حضور کاربران در صفحات، ادامه پیدا نکردن جستجو در یک موضوع خاص، نرخ کلیک (CTR) در نتایج جستجو و … در واقع پیشنهادهایی که گوگل هنگام جستجو پیشنهاد میدهد، جزو عبارتهایی هستند که با موضوع شما بسیار مرتبط بوده و بیشترین حجم جستجو را دارند. میدانم حالا این سوال برای شما پیش می آید که خب گوگل که داره کار خودش را انجام میدهد، طبق الگوریتم های که دارد وب سایت ها را بررسی میکند و در نهایت آنها را رتبه بندی میکند، اما پس نقش صاحبین وب سایت ها و سئوکارها چیست؟ پس از انتشار مقالات و با استفاده از شبکههای اجتماعی، لینکسازیهای درست و اصولی و روابط عمومی درست، به کاربران اعلام کنید که محتوایی خاص و جذاب دارید که استفاده از آن به رفع سوالات آنها کمک میکند. با استفاده از گوگل آنالیتیکس میتوانید اطلاعاتی راجع به کاربران (جنسیت، سن، محل زندگی، مدت زمان ماندن در سایت و… )، آمار دقیق ترافیک سایت، نحوۀ ورود کاربران به صفحه، صفحاتی که کاربران بعد از ورود به سایت شما بازدید کردهاند، نرخ تبدیل کاربران به مشتری و اطلاعات دیگر را بهدست آورید. این دستورالعمل ها از بررسی عملکرد الگوریتم ها بدست می آید که با وجود نزدیکی نتیجه بدست آمده از آن به واقعیت، بصورت کامل و قطعی نمی توان روی صحت آن نظر داد.

این مسئله در رابطه با موتور جستجوگر نیز صدق میکند. امیدوارم که مقاله ما در رابطه با چگونگی نوشتن یک مقاله سئو شده مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گرفته باشد. حدود چند روز پیش ما ۱۵ صفحه پر بازدید سایت مرکزش را آپدیت محتوا کردیم و بعد Search Console را چک کردیم و متوجه شدیم CTR آن کوئری ها برای هر صفحه دو برابر شده اند. در اینجا به بررسی دقیق کلمات و عبارات (کوئری های جستجو) می پردازید که مشتریان در جعبه جستجو تایپ می کنند. یکی از سوالات متداول سئو این می باشد که آیا تگهای کنونیکال مثل ریدایرکت ۳۰۱ از هدایت لینک (PageRank ، Authority و …) عبور میکنند. برای بهینه سازی فعالیت های متنوعی انجام میدهیم تا به نتیجه برسیم و این نکته به دلیل افزایش قدرت تجزیه و تحلیل گوگل است که قوانین سئو را پیچیده تر میکند ولی آیا ضروری است همیشه طبق قوانین گوگل پیش برویم ؟ آیا میتوانیم فقط بخشی از این سیل کاربر به سایت خودمان جذب کنیم ؟ به عنوان مثال، شاید در فرین آکادمی قصد داشته باشیم کلمه “آموزش دیجیتال مارکتینگ” را روی یک دسته بندی مقاله با همین موضوع سئو کنیم.

استفاده استراتژیک از تصاویر استوک کمک می کند انتخاب های زیادی برای انتخاب داشته باشید و براحتی متناسب با موضوع تصویری را تنظیم کنید ودر محتوای خود قرار دهید. همیشه اینطور نیست گاهی میانبرهای بهینه سازی سایت گزینه بهتری بهتری هستند و این میانبرها برای هر سئوکاری میتواند متفاوت باشد و هرکسی روشی را برای رشد سایت در پیش بگیرد ولی همه ی اینها به کنار یک موضوع همیشه صدر است ! باید مطمئن شوید که گوگل میتواند فایل محتوای ویدئویی شما را فتچ کند تا اینکه بفهمد این ویدئو برای ارائه پیشنمایش و لحظات کلیدی ویدئو مناسب است. پیشنهاد میکنم یکبار برای همیشه سئو و تکنیک های صحیح آن را بیاموزید و با علم کامل وارد این حوزه شوید و مطمئن باشید نتیجه از آن شما خواهد بود. به طور کلی ، وظیفه شما این است که مطمئن شوید یک موتور جستجو ، سایت شما را به عنوان بهترین نتیجه کلی برای جستجوی شخص می بیند.

و فریم ورک تصمیم می گیرد که چه زمانی و کجا از این کدها استفاده کند. اگر از تگ­های مختلفی در سایت خود استفاده می­کنید برای مدیریت آن­ها می­توانید از گوگل تگ منیجر7 استفاده کنید. و اگر ترافیک سایر موتورهای جستجوگر معروف (مانند بینگ ، یاهو و یوتیوب) را با هم جمع کنید ، 70.6٪ از کل بازدیدها از یک موتور جستجو ناشی می شود . از آنجایی که شناسایی مشکلات فنی محتوای تکراری در سایت شما ممکن است دشوار باشد، باید از یک جستجوگر محتوای تکراری برای یافتن مشکلات استفاده کنید. از وردپرس همچنین به عنوان یک راهکار برای فروش اینترنتی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیز میتوان استفاده کرد.

درباره اینکه دقیقا موتورهای جستجوگر چه کاری میکنند در مقاله “معماری موتورهای جستجوگر” مفصل درباره این موضوع صحبت کردیم که دقیقاً چه مراحلی در گوگل اتفاق میفتد تا یک نتیجه را به شما نشان دهد. چرا همان موضوع در جایگاه دوم، سوم و چهارم تکرار شود؟ نکته سوم این است که برخی از بازاریابها تعریف خود را از بالای قیف به حدی گسترش میدهند که بتوانند سایر موارد را هم در آن جای دهند. در هر صفجه از SERPS گوگل تنها 10 نتیجه وجود دارد و برای مشاهده سایر نتایج باید به صفحه دوم، سوم و الی آخر مراجعه کنید. برای اعمال این تنظیمات کافیست به بخش تنظیمات و پیوند های یکتا مراجعه کرده و تنظیمات پیشفرض را به حالت ” نام نوشته” تغییر دهید. سئو بخش جدایی ناپذیر دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است. دیتا انتری یا ورود اطلاعات فرایندی است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد و ایران تایپیست با دیتا انترهای بسیار حرفهای که قدرت و سرعت عمل بالایی دارند این کار را برای شما انجام خواهند داد. این افزونه سئو با اضافه کردن قابلیت های متنوع برای تولید پیوند یکتا قدرت شما را برای مدیریت وردپرس و ایجاد آدرس های کاربر و سئو پسند افزایش میدهد.

ولی بگذارید برایتان ساده بگویم ! به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم که شما “رژیم غذایی گیاه خواران” را جستجو می کنید. اولین نتیجه ای که روی آن کلیک می کنید (“نتیجه A”) توسط برجسته ترین متخصص جهان در مورد گیاه خواری نوشته شده است. اما به طور کلی ، نتایج طبیعی توسط Google به عنوان نسبی ترین ، قابل اعتمادترین و معتبرترین وب سایتها یا صفحات وب در این زمینه ارزیابی می شود. همچنین کلید واژه هایی دارید که مخاطبان هدف شما از آنها استفاده می کند تا اطلاعات یا آموزش و نکته ای بدست بیارند ، زیرا به طور خاص به دنبال محصول شما نیستند (کلمات کلیدی اطلاعاتی). استفاده از تکنیکهای سئو درجهت رضایت مشتریان و پیروی از استانداردهای معرفی شده توسط گوگل برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج جستجو را سئو کلاه سفید مینامیم. تکنیکهای زیادی برای سئو کلاه خاکستری وجود دارد که به وسیله متخصصین سئو در سایتهای مختلف انجام شده است. در تعریف دیگر سئو کلاه خاکستری ترکیبی از دو روش دیگر میباشد و در برخی مواقع میتواند از روی عدم آگاهی مدیرسایت رخ دهد اما در هر صورت این روش مورد قبول گوگل و سایر موتورهای جستجوگر نبوده و تخلف به حساب می آید.

در روش سئو کلاه سفید یا white hat seo کاربر از روش های اصولی و کاملاً طبیعی بهرمند میشود و وب سایت خود را کاملاً طبق اصول و طبیعی سئو میکند، در این روش ممکن است نتایج دیرتر بدست آیند اما از ماندگاری بیشتری برخوردار هستند، در روش سئو کلاه سفید کاربر کاملاً طبق قوانین و رهنمودهای موتورهای جستجوگر قدم برمیدارد و بهترین و درست ترین روش سئو همین روش میباشد. سئوکار کلاه سیاه (Black Hat SEO) فردی است که معمولا از روشهای غیرقانونی که موتورهای جستجوگر آنها را تایید نمیکنند. سئو کلاه سیاه یا Black hat SEO نوعی سئو پرخطر به حساب می آید، در این روش کاربر برای کسب رتبه های بهتر و رشد بسیار سریع تر کارهای را مرتکب میشود که الگوریتم های گوگل را به اشتباه بیندازد و یا گمراه کند تا در نتیجه خیلی سریع به نتیجه دلخواه برسد، در این روش ممکن است شما خیلی سریع به رتبه های بالای گوگل برسید اما مطمئن باشید که این رتبه دائمی نخواهد بود و زمانی که گوگل متوجه تخلف بشود وب سایت متخلف را پنالتی میکند و به طور کلی از نتایج حذف میکند، حتی در مواردی دیده شده افرادی که وظیفه سئو یک مجموعه را میپذیرند برای اینکه بتوانند پول خوبی را دریافت کنند از روش های سئو کلاه سیاه استفاده میکنند و در نهایت بازخورد خوبی به مشتری ارائه میدهند اما مشتری بی خبر از همه جا بعد از مدتی کلاً وب سایت خود را از نتایج گوگل حذف میکند و آسیب های بسیاری به سایت خود وارد میکند.

ارائه گزارش های سئو مرحله ای و نهایی از جمله خدماتیست که ما به مشتریانمان می دهیم تا به صورت دقیق، شاهد میزان بهبود عملکرد سایت باشند. هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینکهایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده میشوند، نگاه نمیکنند. یک جمله بسیار زیبا و مفهومی در سئو این هست که اگر سایت شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل نباشد مرده است. در اصل باید بهینهسازی برای موتور جستجو را اِسایاو تلفط کنیم که اگر در ویدئوهای مربوط به SEO در زبان انگلیسی توجه کنید متوجه میشوید که تلفظ واقعی اِسایاو است. در مسابقه دو همانند بهینهسازی برای موتور جستجو رقبا کنار ننشستهاند تا شما را تماشا کنند ! هنگام تولید محتوا این کار باید بر اساس کلمات کلیدی اصلی و فرعی صورت گیرد و بدین صورت با تکرار به جا و مناسب این کلمات در متن، خواننده را به صفحه مربوطه هدایت کنند. گوگل کیورد پلنر در واقع ابزاری است که ذیل سرویس گوگل ادز ارائه شد تا برای انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با یک کسب و کار مورداستفاده قرار گیرد و افرادی که قصد تبلیغات در گوگل ادوردز دارند، بتوانند بهترین کلمات کلیدی مرتبط با خود را پیدا کنند.

با توجه به اندازه و سایز و کیفیت مناسب مشاهده کنند. موتورهای جستجو برای اندازه گیری سیگنالهای مختلف در وب طراحی شده اند تا بتوانند وب سایتهایی را پیدا کنند که مردم بیشتر دوست دارند. موتورهای جستجو نتایج جستجوی طبیعی را بر اساس صدها فاکتور مختلف رتبه بندی بررسی می کنند. این پلاگین با ریدایرکت 301 صفحات به یکدیگر، اعتبار آن ها را نیز منتقل می کند. با این حال، در عمل ، همیشه مشخص نیست که چرا برخی از سایت های خبری درGoogle News وارد شده و برخی سایت های دیگر حتی با رعایت قوانین یکسان، در Google News نشان داده نمی شوند. حتی اگر نتیجه B به اندازه نتیجه A اعتماد و قدرت ندارد(Authority) ، اما همچنان در Google عملکرد خوبی خواهد داشت.

با بکار گيري روشهاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. اما دو تفاوت اصلی بین بهینه سازی سایت برای موتور جستجو گوگل و استفاده از خدمات تبلیغات گوگل در هزینه و مدت زمان رسیدن به نتیجه این دو روش است. و برای کلمات کلیدی که مشتریان شما وقتی به دنبال محصول یا خدمات شما نیستند ، و فقط جهت اطلاعات از آنها استفاده می شود ، شما برای آنها نیز ظاهر می شوید. نام تصویر و برچسب های ALT: اگر از تصاویر در مطالب خود استفاده می نمایید باید کلمه کلیدی یا عبارت خود را در نام تصویر و برچسب alt وارد نمایید. شما برای استفاده از تصاویر با فرمت و حجم مناسب از چه روش ها و ابزارهایی استفاده می کنید؟ SEO با بهینه سازی سایت شما برای موتور جستجویی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، اعم از Google ، Bing ، Amazon یا YouTube شروع می شود.

توسط cdyhqw

احسان باربر