پرده هوشمند Smart Curtain: مزایا و نحوه نصب پرده هوشمند + عکس هوشمند سازی آرات-خانه هوشمند آکو

به غیر از آن، اگر منبع انرژی پرده برقی شما باتری باشد، ممکن است مجبور شوید تنظیمات بیشتری را برای ذخیره سازی باتری انجام دهید. برخی از مجموعه ها نیز به جای باتری های یکبار مصرف، از باتری های قابل شارژ تغذیه می کنند. این نسبتاً انتخاب بهتری است زیرا لازم نیست هر از چند گاهی باتری ها را تعویض کنید. گزینه های مناسب دیگر آنهایی هستند که با فناوری PoE تغذیه می شوند که برای عملکرد خود به یک کابل داده واحد نیاز دارند. برای انتخاب پرده هوشمند مطلوب خود، باید با آنچه می توانید از یک پرده هوشمند انتظار داشته باشید آشنا شوید.

  • موتور پرده های برقی و هوشمند شرکت خانه های هوشمند، محصولی بی نظیر در جهت آسایش شما و اتوماسیون خانه هوشمندتان هست.
  • نکته اصلی پرده برقی هوشمند قابلیت سازگاری بالای آن با سیستم خانه هوشمند است.
  • موتور را بر روی هر سایبانی میشه نصب کرد و این موتور قابلیت تحمل ۷۰ کیلو گرم را داره .
  • اگر نصب پیچیده واقعاً کار شما نیست و فقط می خواهید راهی سریع و آسان برای تاریک کردن اتاق خواب خود داشته باشید ، مطمئناً سایبان های غلتکی Springblinds Blackout برای شما جواب می دهند.
  • اصلی ترین تجهیزات شامل موتور،ریل و ریموت کنترل هستند.شما می توانید این پرده را از طریق ریموت یا تلفن همراه خود کنترل کنید.

آنها حتی می توانند به تلفن هوشمند یا ترموستات لمسی هوشمند یا ترموستات خانگی متصل شوند. این روزها سارقین باهوش تر از گذشته هستند، بنابراین پیشنهاد می شود خانه خود را نیز هوشمند کنید. بنابراین با توجه به مزیت فوق الذکر در مورد توانایی برنامه نویسی، این پرده های برقی در زمان های خاصی باز و بسته می شود و به نظر می رسد حتی اگر در منزل نباشید، شخصی در خانه است. استفاده از مزایای زیادی داشته و شما را از تمام دشواری های پرده های معمولی و قدیمی راحت می کند و به این ترتیب شما می توانید به آسانی از دیدن منظره ی زیبای پشت پنجره لذت ببرید. یکی دیگر از وسایل پرکاربرد برای درب ورودی مکان های تجاری، مغازه ها و پارکینگ ها، کرکره های برقی می باشند که با استفاده از آنها می توان از نفوذ نور خورشید، باد و باران و صدا جلوگیری کرد. از مهم ترین مزیت کرکره برقی برای پارکینگ ها آن است که می توان از فضای پشت درب پارکینگ نیز جهت پارک کردن خودرو استفاده کرد و همچنین باعث افزایش امنیت واحدهای تجاری یا ملک شخصی می شود.

موتورها می توانند از منابع مختلفی مانند ورودی مستقیم 220 ولت، باتری ها و غیره تغذیه شوند. بنابراین، باید مطمئن شوید که می توانید ورودی تغذیه مناسبی را به مجموعه پرده هوشمند ارائه دهید تا بتوانید بهترین عملکرد را از آنها بگیرید. اگر سیستم هوشمند شما به ترموستات لمسی هوشمند خانه شما متصل شود، میزان مصرف انرژی به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

مزایای استفاده از پرده هوشمند: 2. بهره‌گیری بیشتر از نور طبیعی

اگر نمی‌خواهید هر بار از کنترل از راه دور استفاده کنید، می‌توانید به سادگی آن را با سیستم دستیار صوتی الکسا یا Google Home خود جفت کنید تا دسترسی صوتی فوری داشته باشید. همچنین یک برنامه تلفن همراه وجود دارد که ویژگی های هوشمند دقیقی مانند زمان بندی و سناریو را ارائه می دهد. هوشمند در کنار سایر ماژول های هوشمند در یک خانه میتواند راحتی و آسایش شما را فراهم نماید. نصب پرده های برقی میتواند میزان نور ورودی و تاثیرات دمایی را تنظیم کند و به معنای واقعی از کنترل هوشمند برخوردار است.پرده برقیبا دارابودن موتور بی صدا حرکتی یکنواخت و منظم دارد که برای انواع پرده قابل اجرا و کاربردی است. شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشد.

در واقع افراد بیرون از منزل، با عوامل زیادی برخورد می کنند و هنگامی که وارد خانه خود می شوند انتظار فضایی پر از آرامش و امنیت دارند به نحوی که تمام خستگی و اضطراب بیرون از منزل را فراموش کنند. (البته در این سناریو حسگر نوری خود پرده هم نقش مهمی ایفا می کند). با این قابلیت دیگر از شر دیرینگ دیرینگ های ساعت های زنگدار و آلارم گوشی خلاص می شوید و لطیف طور با نور آفتاب روزتان را شروع می کنید. فقط به جای چوب پرده های معمولی، باید ریل های مخصوصی را نصب کرد.

عملکرد موتور های پرده برقی :

پرده هوشمند Smart Curtain: مزایا و نحوه نصب پرده هوشمند + عکس هوشمند سازی آرات-خانه هوشمند آکو تهیه کردن ریموت در نصب پرده هوشمند به منظور قابلیت کنترل موتور برقی از راه دور است. یکی از نکات اصلی پرده برقی قابلیت کنترل پرده ها از راه دور است. یعنی اگر شما در آشپزخانه و یا هر بخش دیگری از منزل که باشید، می توانید بدون رفتن به نزدیکی پنجره، پرده ها را تنها با زدن یک ریموت و یا صفحه موبایل خود باز و بسته کنید. پرده کرکره از تعدادی تخته چوبی یا هر جنس دیگری ساخته‌ می‌شود که این تخته‌ها به صورت عمودی یا افقی در کنار یکدیگر قرار پرده هوشمند گرفته‌اند.

عصر ساختمان های هوشمند

تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که انتخاب های ما را برای بهترین پرده های هوشمند بررسی کنید و در این گزینه ها تصمیم بگیرید. اگر می خواهید در مورد پرده های هوشمند بیشتر بدانید، راهنمای خرید ما را که در اینجا ارائه شده است، بررسی کنید. پرده هوشمند یکی از انواع پرده هاست که امروزه بسیار مورد توجه طراحان داخلی منازل قرار گرفته است.پرده هوشمند مزایای زیادی دارد که باعث شده در میان مردم محبوب واقع شود. امکان این که برای خانه های هوشمند بتوانید سیستم پرده را با دیگر وسیله های هوشمند ست کنید وجود دارد. همچنین برای تمام پرده ها در خانه می توانید از یک ریموت چند کاناله استفاده کنید تا به طور همزمان پرده ها را باز و بست یا تنظیم نمایید. به پرده ای گفته می شود که به جای میله پرده دارای ریل مخصوص می باشد و به راحتی میتوان آن را با ریموت کنترل یا موبایل از هر جا در بستر اینترنت در هر ساعتی از شبانه روز کنار کشید.

با توجه به ساختار پرده (عمودی یا افقی) نوع حرکت موتور متفاوت است. برای بررسی فواید یک تکنولوژی باید با نحوه عملکرد آن آشنا شوید و ببینید که ایا این سیستم برای شما مناسب می باشد؟ شایان ذکر است برای داشتن پرده مدرن و هوشمند نیاز به خرید پرده جدید نمی باشید. در واقع پرده های سنتی و قبلی منزل یا محل کار خود را می توانید بدون هزینه جدید برای خرید پرده هوشمند نمائید. از جمله طراحی های با کیفیتی که می‌توان به آن اشاره نمود پرده هوشمند است. با پیشرفت تکنولوژی، در زمینه تولید پرده هوشمند نیز موفق عمل کرده ‌است ، امروز نسبت ‌به پرده‌ های برقی و پرده ‌های سنتی پرده های هوشمند موفق ‌تر به عمل‌آمده و متقاضیان بالایی را به خود جذب نموده‌ است . امروزه با آسان شدن زندگی و فراهم بودن تمامی امکانات، افراد همواره به دنبال بهترین محصولات و استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی منازل خود هستند.

توسط cdyhqw

احسان باربر