پشتیبانی کامپیوتر و شبکه خدمات و تجهیزات شبکه نوین پشتیبانی کامپیوتر و شبکه

پشتیبانی کامپیوتر و شبکه خدمات و تجهیزات شبکه نوین پشتیبانی کامپیوتر و شبکه

متخصصان پشتیبانی شبکه مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی می کنند. نقش مهمی در حفظ شبکه های یک سازمان، مانند انجام پشتیبان گیری از فایل، ایفا می کنند. همچنین از طریق پیکربندی سخت افزار و آموزش کاربر نهایی به حفظ امنیت اطلاعات و امنیت شبکه کمک می کنند. تکنسین های فنی شبکه اغلب زیر نظر مدیران شبکه و سیستم های کامپیوتری کار می کنند که وظایف پیچیده تری را انجام می دهند. یک متخصص پشتیبانی شبکه های کامپیوتری باید بتواند مشکلات مربوط به شبکه های کامپیوتری را از بین برده و در این زمینه تخصص و تجربه کافی داشته باشد.

خدمات سخت افزاری

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه خدمات نصب شبکه و نگهداری و پشتیبانی شبکه کامپیوتری و دریافت پیش فاکتور، با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در ارتباط باشید. ایجاد بک آپ از ضروری‌ترین امور خدمات پشتیبانی شبکه است و باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشید. کارشناسان رایان پشتیبان در صورت نیاز، تجهیزات قدیمی را با تجهیزات جدید تعویض می‌کنند تا شبکه با سرعت و امنیت بیشتری قابل استفاده باشد.

خدمات IT همه آن چیزهایی است که برای راه اندازی و پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری یک شرکت مورد نیاز است. این خدمات شامل نصب زیرساخت های اولیه شبکه از جمله کابل کشی تا نصب سیستم های کامپیوتری و نصب سرور و نصب نرم افزارهای کاربردی سیستم ها تا خدمات تخصصی IT مانند پشتیبان گیری اطلاعات سرور و تامین امنیت و ارتباطات بیرون از شرکت را شامل می شود. خدمات شبکه در سال ۲۰۲۲ شامل راه اندازی زیرساخت شبکه، از کابل کشی اولیه شبکه و نصب سخت افزار شبکه (تجهیزات شبکه) تا نصب سرور و نصب کامپیوتر و سپس پشتیبانی شبکه است. از آنجایی که سیستم های کامپیوتری جزء لاینفک دنیای تکنولوژی امروزی هستند، تمامی سازمان ها و شرکت هایی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند نیاز به استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری دارند. با توجه به تجربه جهانی برون سپاری خدمات به شرکت های تخصصی در زمان اپیدمی کرونا، شرکت ها باید یک بار و برای همیشه دغدغه امنیت اطلاعات و پشتیبانی کامپیوتری را به یک شرکت خدمات شبکه بسپارند تا آرامش و تمرکز را به کسب و کار خود ببخشند. شبکه کامپیوتری در واقع ستون فقرات بخش آیتی و فناوری اطلاعات شرکت شما است.

همچنین این که شبکه مورد نظر امکان ارسال و دریافت انواع داده ها را دارد. از سرویس های دیگر می توان به Active Directory ، DHCP ، DNS ، Mail Server و Policy هایی اشاره کرد که در هر مجموعه متفاوت هستند. و خدمات آنلاین و ارتباط از راه دور، نیز ویژه کاربران سایر شهرها در کمک رسانی به کاربران موثر میباشد. گسترش صنعت IT منجر به استفاده شرکت ها ، سازمان ها و موسسات از این تکنولوژی گردیده است. لطفا اگر من را میتوانید یاری و مسأعدت کنند اطلا دهید ، تا با قیمت و هزینه‌های آن هم با هم صحبت کنیم. تعیین کارشناس جایگزین در جریان امور، زمانی که کارشناس اختصاصی مرخصی یا در دسترس نباشد.

این نیاز را برطرف می‌سازند.

هرچه تنوع شرکت ها بیشتر باشد، پیمانکار با انواع کسب و کارها و دغدغه های آنها بیشتر آشنا می شود. این که آنها فقط به شرکت های کوچک یا فقط شرکت های بزرگ یا هر دو خدمت می کنند. همچنین محل تماس با مشتریان پیمانکار جهت اطمینان از کیفیت خدمات و رضایت آنها از پیمانکار می باشد. پشتیبانی از شبکه مزایای زیادی برای شبکه خواهد داشت که به برخی از آنها اشاره می کنیم. یک پشتیبان غیر حضوری شبکه هم باید روزهایی از ماه را به صورت حضوری در مجموعه شما حضور داشته باشد تا بتواند به درستی مشکلات موجود را بررسی کند و در صدد رفع آن‌ها بر آید.

  • مهم ترین وظیفه کارشناس شبکه در دسترس بودن همیشگی در ساعت های مشخص شده قرارداد پشتیبانی شبکه است تا بتواند در مواقع ضروری پاسخ گوی کارکنان مجموعه باشد و مشکلات و نیاز های آن ها را بر طرف کند.
  • از طرف دیگر ما متناسب با نیاز کارفرما از یک تا چندین کارشناس و متخصص پشتیبانی شکبه در زمینه های تخصصی و متفاوتی از شبکه را به کار می گیریم و هر کاری را به همان متخصص واگذار می کنیم.
  • قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها قیمت ثابتی برای خدمات شبکه خود ارائه نمی دهند.
  • تغییرات در شبکه سازمانی می تواند فرآیندها و کنترل های امنیتی سنتی را مختل کند.

بنابراین، همانطور که سازمان ها برای مجازی سازی شبکه های کامپیوتری خود تلاش می کنند، امنیت سایبری باید در برنامه ریزی، اجرا و مدیریت شبکه در نظر گرفته شود. سازمان‌ها مزایای بالقوه زیادی را در در برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه مشاهده می‌کنند، از جمله افزایش انعطاف‌پذیری شبکه، هزینه کمتر، مدیریت بهبود یافته و همچنین بهبود امنیت. شرکت پیشگام رایانه با داشتن کادر فنی و متخصص در تمامی حوزه های شبکه توانسته است کلیه نیازهای شرکت ها را پوشش دهد.

همچنین می‌توانند راه‌حل‌هایی را که برای شرکت شما کار نمی‌کنند فیلتر کنند، بنابراین می‌توانید روی اداره کسب‌وکارتان تمرکز کنید، زیرا خاطر جمع هستید که شبکه شما در دستان متخصص است. ما نسبت به مشتریان خود متعهد می باشیم که هرگونه خدمات شبکه شامل راه اندازی و پشتیبانی شبکه با کیفیت بالا و فناوری روز دنیا را ارائه دهیم و خیال شما را از بابت هرگونه مشکلی راحت کنیم. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در شبکه یا سوال پیش آمده , پشتیبانی شبکه متخصصان پشتیبانی شبکه ما در خدمت شما هستند و به صورت پشتیبانی تلفنی و دسترسی آنلاین مشکلات شبکه شما را حل می کنند و در صورت نیاز نیرو در اسرع وقت به مجموعه شما اعزام می شود. شرکت سپتاکبا قریب به ۱۷ سال سابقه درخشان در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر سال هاست در خدمت موسسات و مجموعه های مختلف بوده و افتخار دارد که در این ۱۷ سال با معتبرترین و بهترین مشتریان کار کرده و رضایت آن ها را در اختیار دارد. آی تی پشتیبان با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر توانسته است سالیان متمادی با کیفیت به وظیفه خود عمل کند و با جلب رضایت کارفرمایان در مسیر خود با قدرت ادامه دهد.

شرکت خدمات رایانه ای سعادت آباد آماده ارائه کلیه خدمات شبکه برای افراد، سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی می باشد. نصب و راه اندازی شبکه و ارائه خدمات شبکه به منظور ایجاد ارتباط بین سیستم ها از اولویت های کاری شرکت ها و موسسات می باشد. که این شرکت در این زمینه خدمات متفاوتی در قالب های مختلفی ارائه می نماید. کاهش هزینه شرکت ها و سازمان ها هدف اصلی ماست ارتباط شبکه بین دفاتر یا شعب ، تحت وب کردن نرم افزارهای حسابداری و اتوماسیون یا CRM و سرورها ، ماشین های اداری و تسریع در انجام امور که تخصص و تبهر ما ایجاد این بستر با حداقل قیمت می‌باشد.

تنظیم قرار ملاقات حضوری برای بررسی دقیق وضعیت شبکه

پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری به مفهوم نگهداری، مراقبت و رفع ایرادات شبکه در بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری می‌باشد. داشتن یک تیم پشتیبان شبکه در دنیای امروزی یک امر کاملا ضروری محسوب میشود چرا که با امنیت اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری سر و کار دارد و اگر به درستی و در مدت زمان کوتاهی ارئه نشود، خسارت‌های جبران ناپذیری برای سازمان به دنبال خواهد داشت. همچنین گزارشات دقیق مالی ارائه دهد که در نتیجه منجر به بقا و توسعه شرکت خواهد بود. پیاده سازی این دسته از نرم افزار ها نیازمند سرور های قوی با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی شبکه می باشند که برعهده متخصصین شبکه و ای تی است ، آن ها با برقراری پارامترهای امنیت ، بکاپ های منظم ، کنترل سرور ها و … این نیاز را برطرف می‌سازند. بهترین بهره وری در پشتیبانی شبکه توسط متخصص فن آوری اطلاعات بدست می آید. برای مشاهده عیب های بوجود آمده به محیط اطراف نیز توجه شود و جزئیات را جمع آوری کند.

توسط cdyhqw

احسان باربر