پیراهن مردانه، راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های پیراهن مردانه شیک و ارزان کیمیک

یکی از مدل های تولید شده پیراهن های مردانه، پیراهن اسپرت است که در فروشگاه پیراهن خانه مد سیاناو با پارچه های 100% پنبه سوپر دیجیتال ترک و نخ تولید و عرضه می شود. این نوع پیراهن به دلیل سبکی و راحت بودن آن، بیشترین استفاده را در فصل های بهار و تابستان دارد. پیراهن های اسپرت مردانه می تواند گزینه خوبی برای استایل های رسمی و غیر رسمی باشد چرا که به راحتی می توان با سایر لباس ها آن را ست کرد. پارچه‌های طرح برند Dior اخیراً بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

  • همچنین پس از شست و شو نباید در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار گیرد.
  • فروشگاه شبستری بستری فراهم کرده تا امکان خرید آنلاین پیراهن مردانه نخ پنبه وجود داشته باشد.
  • جذب عرق هم به خوبی انجام میشه، فرم قرارگیری روی بدن هم عالیه.
  • پیراهن مردانه دیپلمات را یقه آخوندی یا یقه ولایتی نیز می‌گویند.

طرح ، رنگ و سایز دکمه های پیراهن مردانه بسیار در زیبایی لباس تاثیر گذار هستند. به طور کلی خرید لباس برای آقایان و ست کردن تیپ آنها قوانین و اصول خاصی دارد که می بایست هنگام خرید لباس مردانه به آن دقت کرد. فرقی نمیکند خرید آنلاین دارید یا میخواهید از مغازه و یا فروشگاه لباس مردانه خرید کنید. این مسئله به نوعی است که اغلب آقایان علاوه بر تی شرت ها و بلوز خود، اگر به پیراهن علاقه نداشته باشند نیز برای اطمینان این لباس را در کمد خود دارند. مقبولیت این لباس در دیدگاه مردم سبب می شود که همیشه با آن خوب به نظر برسید و بتوانید استایل هایی جذاب با آن بسازید. دیدگاه مثبت همیشگی مردم به این لباس که باعث جذاب تر به نظر رسیدن شما نیز می شود، یکی از دلایل اهمیت پیراهن مردانه است.

پیراهن مردانه از پارچه‌های مختلف با بافت متفاوت دوخته می‌شود. پارچه نخی یا نخ پنبه، یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت پیراهن است. پارچه‌های پوپلین، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم هم برای دوخت پیراهن‌های مردانه مناسب‌ هستند.

یکی از پر فروش ترین پوشاک مردانه، پیراهن مجلسی یقه دیپلمات است که در رنگهای مختلفی موجود می باشد و رنگ سفید آن محبوبیت خاصی دارد. ما انواع لوازم و کالاهای باکیفیت را بررسی و دسته بندی کرده و سپس بهترین پیشنهاد خرید کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهیم. در بازار داخلی علاوه بر عرضه انواع پیراهن و پیراهن چهارخانه مردانه، نمونه های خارجی با کیفیت های متفاوت ارائه می شود. پیراهن های مردانه یکی از اجزای اصلی پوشاک مردانه و پرکاربردترین آنهاست.

علاوه بر آن از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار هستند و باعث آسیب رساندن به پوست بدن شما نمی‌شوند. انتخاب صحیح و نحوه ست‌کردن انواع پیراهن مردانه با شلوار و سایر اجزای استایل یکی از اصول مهم در ایجاد یک ترکیب پوشش جذاب و شیک است. اگر قصد دارید استایل رسمی جذابی داشته باشید؛خرید پیراهن مجلسی مردانه یا پیراهن رسمی مردانهبیکوپلاس و اگر استایل اسپرت انتخاب شماست،انواع پیراهن اسپرت مردانهبیکوپلاس را به شما توصیه میکنیم.

تا اواخر قرن نوزدهم پیراهن مردانه سفید را مظهر ادب می‌دانستند و معمولا کسانی که پول کافی داشتند می‌توانستند پیراهن سفید بپوشند. چون باید پیراهن سفید خود را چندین بار به خوشکشویی می‌بردند، که به طور تمیز شسته شود. پیراهن لی بدلیل راحتی و سبکی در پوشش بسیار محبوب و راحت میباشد . پیراهن لی در طرح های ساده ، گلدوزی دار روی سینه ، یک جیب و دو جیب تولید میشود . همچنین پیراهن های لی بصورت دکمه ای و یا زیپی میباشند که هر دوی آن مرسوم است . این پیراهن های مردانه طی سال های گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

با پوشیدن پیراهن می توانید میزان راحتی و شکل ایستادگی آن در بدن خود را تشخیص دهید. اگر چیزی مشکل داشت و مثل همیشه در بدن شما به نظر نمی رسید و یا اگر احساس راحتی نداشتید، ممکن است مشکل از دوخت باشد. در موارد اندکی نیز مشاهده می شود که دوخت پیراهن به شکلی نامتقارن است.

جذب عرق هم به خوبی انجام میشه، فرم قرارگیری روی بدن هم عالیه. تناسب در سایز شانه و لبه های پیراهن باعث دوام بیشتر آن شده و از نظر پوشش ظاهری خوبی به آن می بخشد. پیراهن های چند رنگ، رنگ روشن و با جزئیات گل دار برای مهمانی های غیر رسمی، سفرهای ساحلی و روزهای تابستانی مناسب خواهند بود. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک مات سنتر می باشد. رنگ و طرح این لباس به گونه ای است که دست شما را برای پوشیدن در مراسمات مختلف رسمی و غیر رسمی باز می گذارد.

رو بررسی کنید و مدلی رو انتخاب کنید که با استایل شما خرید پیراهن مجلسی مردانه هماهنگی داشته باشه. اندازه آستین پیراهن باید به اندازه ای باشه که بتونید راحت دستهاتون رو حرکت بدید. دکمه سردست پیراهن باید روی مچ قرار بگیره و خیلی بلند تر و کوتاه تر از مچ دست نباشه. بنابراین انتخاب یک پیراهن مناسب جز موارد خیلی مهم محسوب میشه که باید اطلاعات دقیقی در رابطه با آن داشته باشید. در ادامه با زیبامون همراه باشید و با نکات خرید پیراهن مردانه آشنا شوید.

پیراهن مردانه، راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های پیراهن مردانه شیک و ارزان کیمیک

توسط cdyhqw

احسان باربر