چرا از بهترین کارت گرافیک متنفرم

مشکلات فنی و همچنین سئو داخلی یا تکنیکال سایت خود را یافته و برطرف کنید. مزرعه لینک، به سایتهایی گفته میشود که لینکهای خارجی در آنها بهصورت انبوه درج شدهاست و هدف از ایجاد این لینکها فریب دادن موتورهای جستجوگر میباشد؛ به اینگونه که سایت لینک گیرنده در زمانی کوتاه به عنوان یک سایت با کیفیت و محبوب شناخته شود و در نتایج جستجو در رتبههای بالا قرار بگیرد و از طرفی دیگر، لینکسازی انبوه در یک سایت همواره نشاندهنده مزرعه لینک بودن آن سایت نیست؛ به عنوان مثال در صفحه ورودی برخی سایتها، لینکهای فراوانی مشاهده میشود که این لینکها همگی لینک داخلی هستند و به خود سایت اشاره میکنند. تغییر الگوریتمهای گوگل در این چند سال گذشته سبب شدهاست که مدیران سایتها دیگر از هر سایتی لینک دریافت نکنند؛ چرا که موتورهای جستجو بهره بردن از مزرعه لینک را یک روش هرز (به انگلیسی: spam) شناخته و جریمههایی سنگین برای سایت مورد نظر قرار میدهند. لپتاپها به دلیل طراحی فوقالعاده نازک و مشخصات عالی خود شناخته میشوند. بعد از مدتی که این سایت ها و صفحات قدرتمند شدند، به مرور شروع میکنید از میان آنها به همدیگر لینک دادن. سایت ماز ابزارهای بهینهسازی وبسایت، که شامل موضوعاتی چون کلمه کلیدی، ساخت لینک، سایت ممیزی و بهینهسازی صفحه، به منظور کمک به شرکتها برای مشاهده بهتر موقعیت آنها در موتورهای جستجو و چگونگی بهبود بخشیدن به رتبهبندی خود، ارائه میدهد.

گوگل نخستین موتور جستجویی بود که لینکسازی سایتها را برای رتبهبندی آنها در نظر گرفت و پس از آن باقی موتورهای جستجوگر نیز لینکسازی و دریافت بکلینک را یکی از معیارهای رتبهبندی خود قرار دادند تا مدیران سایتها با افزایش تعداد لینکهای ورودی خود، بتوانند رتبه سایتشان را در نتایج جستجو بهبود ببخشند. بسیاری از مدیران سایت (به انگلیسی: Webmaster) که در این راه تازهکار هستند، بر این باورند که مزرعه لینک بهترین روش برای افزایش لینکهای ورودی است؛ در صورتی که یک مزرعه لینک فقط کمیت و شمار لینکهای ورودی به سایت را افزوده و گاهی میتواند بر کیفیت باقی لینکها نیز تأثیراتی منفی بگذارد و موجب پنالتی شدن سایت توسط گوگل شود؛ به این معنی که سایت مورد نظر به کلی از نتایج جستجو خارج شود که در این صورت مدیر سایت برای بازگرداندن سایت خود به نتایج جستجو باید از طریق وبمستر گوگل کارها و پیگیریهای لازم را انجام دهد که روند این کار گاهی تا چند ماه به درازا میکشد. اگر چه مزرعههای لینک سریعترین راه برای دریافت حجم بالایی از لینکهای خارجی میباشد، ولی بیکیفیتترین و بدترین لینکها را به ارمغان میآورد؛ به گونهای که پس از ثبت لینک سایت خود در یکی از این مزرعههای لینک، تا مدتی افزایش تعداد بازدید خواهید داشت ولی پس از زمانی کوتاه آمار کاربران سایت به اندازهای کاهش مییابد که حتی از تعداد بازدیدکنندگان پیش از استفاده از سایت مزرعه لینک هم کمتر میشود.

محتواهای آسمانخراش به دلیل کامل بودن و جامع بودن، بهخوبی نیازهای کاربران را برطرف میکنند و تجربهٔ کاربریِ خوبی دارد. همچنین، عدهای عقیده دارند به دلیل کامل و جامع بودن اینگونه محتواها، شانس دریافت پیوند ورودی (بَکلینک) برای آنها بیشتر است. بر طبق تحقیقاتی که انجام شدهاست، میانگین طول محتواهایی که در رتبهٔ یکِ گوگل قرار دارند، ۱۹۵۰ کلمه است؛ بنابراین، چنین محتواهایی شانس بیشتری برای کسب رتبهٔ یک دارند. فرصت بیشتری برای قراردادن فایلهای چندرسانهای، مانند عکس و ویدئو، وجود دارد که همگی تجربهٔ کاربریِ بهتری را برای کاربر ایجاد میکنند. یا مانند رمان Neuromancer ویلیام گیبسون در سال 1984 در سایبرپانک، موجودات هوشمند به سادگی به انسان اهمیت نمیدهند. در نتیجه اگر برای کارهای دانشجویی خود مانند برنامه نویسی و نقشهکشی (البته در حد ابتدایی) به دنبال یک لپ تاپ خوش قیمت و باارزش میگردید، لپ تاپ Lenovo V15 – SE را به شما پیشنهاد میکنیم. این مسئله به شدت بر روی رتبهبندی وبسایت شما تاثیر منفی دارد. طبق الگوریتم mobile-first indexing گوگل، موبایلفرندلی بودن سایت (سازگاری با موبایل) هم در رتبهبندی تاثیر مثبت دارد و اصلاً گوگل اول محتوای شما را بر اساس عملکرد آن در موبایل ارزیابی و ایندکس میکند، بعد سراغ نسخهٔ دسکتاپ میرود.

توسط cdyhqw

احسان باربر