چرخ خیاطی خرید و قیمت انواع چرخ خیاطی دوختنیها

شما می‌توانید این چرخ خیاطی زیبا و کاربردی را با بهترین قیمت و ضمانت نامه معتبر و اصل شرکتی از سایت ژانومه بانه خریداری نموده و در سریع تربن زمان درب منزل خود تحویل بگرید . اگر مشکل بودجه ندارید پیشنهاد اول ما برند ژانومه است (ژانومه برند ژاپنی تولید کننده چرخ خیاطی است و امتحان خود را پس داده است)، بعد از آن برند کاچیران قرار دارد که با قیمت معقولتر، کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. این شرکت ژاپنی از سال ۱۹۲۱ میلادی مشغول تولید چرخ خیاطی است. ژانومه باکیفیت ترین چرخ‌ خیاطی های خانگی و صنعتی را تولید می‌کند. در دوران انقلاب صنعتی بود که این دستگاه اهمیت بیشتری پیدا کرد.

مدل ۱۰۴۰ از مدل‌های کاربرپسند و قوی و کم لرزش ژانومه است که کار کردن با آن برای افراد مبتدی آسان است. پیش از اینکه به سراغ معرفی ویژگی‌های بهترین چرخ خیاطی برای تازه کارها برویم، می‌خواهیم درباره چرخ‌هایی صحبت کنیم که از نظر کارایی، امکانات و مشخصات فنی برای افراد مبتدی مناسب هستند؛ چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی کامپیوتری. چرخ خیاطی معمولی (قدیمی) و یا حرفه ای (صنعتی) برای منزل یا تولیدی یکی از نیازهای مهم جهت دوخت و دوز است. که بیشتر افراد به دنبال بهترین مارک چرخ خیاطی دستی ، برقی با قیمت ارزان مناسب و تخفیف دار هستنند. شما می توانید براساس نیاز خود، چرخ خیاطی خانگی، چرخ خیاطی صنعتی و تخصصی از برندهای مختلف، چرخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. روی این چرخ‌ها، صفحه مدرجی قرار دارد که با آن می‌توان انواع دوخت و طول کوک‌ها را تنظیم کرد.

چرخ خیاطی دوپایه جگوار ژاپن

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1412 یکی از مدل های کاربردی برند ژانومه « Janome » می وب سایت اصیل بخرید باشد. اولین نسل از این سری می باشد که طراحی فیزیکی بسیار زیبایی دارد و همچنین با طرح بسیار قشنگی که روی آن کار شده است، لذت خیاطی را دو چندان می کند. آنچه که اهمیت فراوانی دارد تنوع دوخت حاشیه این چرخ خیاطی است. برای اکثر بانوانی که حتی کار خیاطی را به شکل حرفه ای انجام نمی دهند، وجود یک چرخ خیاطی خوب یک وسیله ضروری در خانه محسوب می شود. اگر در هنگام خرید، از بهترین چرخ خیاطی هاانتخاب کنید مانند بهترین های انواع اتوبرای سالیان سال می تواند عصای دست شما باشد و نیازهای شما را برای دوخت و دوز برطرف کند که با راهنمای خرید چرخ خیاطی امکان پذیر خواهد بود.

  • این چرخ خیاطی دارای پایه‌های دوخت مختلف بوده که قابلیت تعویض سریع و آسان را دارد.
  • همچنین در این چرخ های می توانید به دوخت انواع پارچه بپردازید.
  • برای دوخت سر آستین ها و پاکتی از بازوی آزاد در چرخ خیاطی ها استفاده می شود.
چرخ خیاطی خرید و قیمت انواع چرخ خیاطی دوختنیها

اگر قصد خرید بهترین چرخ خیاطی ژانومه را دارید، این محصول گزینه خوبی برای شما است. چرخ‌های کامپیوتری، نسل جدید و پیشرفته چرخ‌های خانگی و جزو محبوب‌ترین چرخ‌های خیاطی برای جهیزیه هستند. این چرخ‌ها ظاهر و رنگ بدنه جذابی دارند، از چندین برنامه دوخت متنوع پشتیبانی می‌کنند، دارای صفحه نمایش LED یا LCD لمسی و سیستم کنترل سرعت دوخت هستند.

ماشین‌آلات و ابزارها

همانطور که می دانید، چرخ های خیاطی امروزی در دو دسته کلی خانگی و صنعتی کاربرد دارند. عموماً با چرخ خیاطی خانگی، همه ی کارهای دوخت و دوز را در تعداد کم می توانید انجام دهید در حالی که برای هر کار در بخش صنعت یک چرخ خیاطی اختصاصی طراحی شده است. چرخ خیاطی نیز به مانند بسیاری از محصولات صنعتی دیگر حاصل انقلاب صنعتی بوده و در جهت کاهش کارهایی که با دست از جمله دوختن انجام می شد، به وجود آمد.

تا اینکه در سال ۱۸۳۰ یک خیاط فرانسوی فقیر که بارتلمی تیمونیه نام داشت موفق شد با ذوق و ابتکار خلاقانه خود چرخ خیاطی را بسازد که بسیار شبیه چرخهای خیاطی امروزی بود. همزمان با این اتفاق مرد دیگری در نیویورک بنام والترهنت چرخ خیاطی دیگری را ساخت. این چرخ دارای سوزنی بود که همانند سوزنهای امروزی چرخ خیاطی سوراخی کوچک در نوک خود داشت . یعنی با نخ حلقه‌ای میان پارچه می‌زد و سپس حلقه دیگری آمده در حلقه اول مانند زنجیر قفل می‌شد.

حالا که تصمیم به شروع کار کرده‌اید، باید یک چرخ خیاطی و یک میز چرخ خیاطی خوب و باکیفیت تهیه کنید تا سالها با آرامش لباس‌های زیبا و چشمگیر برای خود و مشتریان خود بدوزید. قطعا با آموزش‌ها و دیدن دوره‌های مختلف و تمرین و تکرار کردن بسیار پشرفت خواهید کرد و تبدیل به یک خیاط درجه یک می‌شوید. چرخ خیاطی خانگی معمولاً همه کاره بوده و برای مصارف خانگی و کارگاه های کوچک کاربرد دارد در حالی که چرخ های صنعتی تک کاره بوده و برای دوخت های تعداد بالا در تولیدی ها و کارخانجات مناسب است. کیفیت دوخت و استحکام دوخت در چرخ های صنعتی به دلیل وجود نخ های مستحکم و توان بالای موتور چرخ خیاطی، به مراتب بهتر از چرخ های خانگی است و بر روی پارچه های مختلف با ضخامت متفاوت به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

در ضمن مراقب باشید قسمت ماکو را دایما از گردو خاک پاک کنید و هنگام دوخت، از نخ با کیفیت استفاده کنید. همچنین پس از دوخت لباس، کمی کرک و پرز درون چرخ و البته اطراف آن جمع می‌شود. می‌توانید کرک‌های داخل چرخ خیاطی را با جاروبرقی تمیز کنید.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 8900

توسط cdyhqw

احسان باربر