چیدمان مناسب محیط اداری

این سبک ویژگیهای خاص خود را دارد. ترندهای طراحی داخلی در بسیاری از سال ها تنها متاثر از مد و جریان های دکوراسیونی و یا پیشرفت تکنولوژی هستند، امسال اما به دلیل بیماری کوید ۱۹ و تغییر سبک زندگی ترندهای طراحی داخلی هم تغییرات بنیادی تری داشته اند و به نظر می رسد این تغییرات ماندگار خواهد شد پس توجه به آن ها در هنگام طراحی داخلی دفتر کار مهم است. فضاهایی هستند که مستقیما کار در آنها انجام نمی شود ولی به جریان کار کمک می کنند و در کنار فضاهای گروه 1 شکل می گیرند، مانند: سالن اجتماعات، کتابخانه، کلاس های آموزشی، مرکز تلفن، اطلاعات، نگهبانی، مرکز تهیه میکرو فیلم، مرکز رایانه، تکثیر، بایگانی راکد ماهانه و سالانه و موارد خاص دیگر. امروزه شرکتها و بعضی ادارات با المانهای کلاسیک طراحی چیده میشوند ولی طراحی داخلی اداری مدرن طرفداران بسیار زیادی دارد.

همکاری با شرکتهای مطرح تولیدکننده مبلمان اداری و ارائه مجموعه کاملی از بهترین برندهای مبلمان اداری، به شما کمک میکند کلیه تجهیزات اداری خود را به راحتی به صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین با افزایش رضایت شغلی و ایجاد فضایی دوستانه و آرام، فضای مطبوعی را برای کارمندان ایجاد می­کند تا کارایی مجموعه را افزایش دهند. این کار سبب می شود تا کارمندان با رضایت و راحتی بیشتری کار کنند و همچنین در کیفیت کار هم بسیار فعال باشند. پارتیشنهای شیشهای و شفاف به ایجاد ارتباط بصری کارمندان کمک کرده و حس تعامل و همکاری را افزایش میدهد. مشاوران گروه مکعب بر اساس سالها تجربه در این بخش به شما کمک میکنند تا بر اساس بودجه خود بهترین تصمیم را برای طراحی داخل فضای اداری خود بگیرید.

در طراحی داخلی اداری قرار گرفتن عناصر و چیدمان وسایل باید با حساسیت و دقت بسیار زیادی صورت گیرد. از این رو طراحی فضای اداری یکی از مهمترین تصمیماتی است که یک شرکت باید در هنگام ایجاد هویت و محیط کار سالم خود اتخاذ کند. از مهمترین مواردی که باید در اصول طراحی داخلی اداری حتماً رعایت شود، نظم دفترهای کار است. به ویژه برای طراحی دکوراسیون اداری به شیوه مدرن میز کار یک وسیله ضروری است که باید استحکام و زیبایی کافی را داشته باشید. اگر مطمئن نیستید که فضای کار شما در آینده چگونه خواهد بود، بنابراین ممکن است انعطاف پذیری این نوع طرح را دوست داشته باشید و بدون متحمل شدن هزینه­های بیش از حد برای فضای جدید بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

سایههایی کمرنگ از رنگ آبی، کرمیها و عاجی (سفید مایل به زرد) بهترین پالت همپتونز را درست میکنند. رنگ وسایل نباید اختلاف چندانی داشته باشند، به عنوان مثال نمیتوان پردههای سفید را با مبلمان قهوهای ترکیب کرد. همچنین برای دکوراسیون داخلی دفتر اداری لازم است به کاری که در این قسمت انجام می شود دقت کرد. همچنین سبب افزایش تمرکز نیز می شود. این سبک دکوراسیون را میتوان حتی در فضاهای کوچک و محدود نیز پیاده کرد؛ زیرا اندازه و ابعاد تمامی لوازم اداری قابل تغییر بوده و به دلیل عدم استفاده از تجملات در ساخت آنها، فضای کمتری را اشغال میکنند.

طراحان داخلی اولین نکته ای را که مد نظر قرار می دهند زیبایی فضا است و پس از آن مطمئن خواهند شد که دفتر کار و یا شرکت مورد نظر می تواند به خوبی نیازات مراجعه کنندگان و کارمندان پاسخ داده به همراه اینکه تمام اصول را رعایت کرده باشند. میز اداری یکی از ملزومات محیطهای اداری می باشد که نقش تعیین کننده ای نیز در چیدمان محیط اداری ایفا می کند . در طراحی اداری مدرن از میزهای کارشناسی با تلفیق چوب و چرم استفاده بیشتری میشود. در این نوع طراحی چوب و چرم جایگاه ویژهای دارند. سادهترین نوع میز تنها از قسمت پیشخوان و پایه تشکیل شده است. احتمالا در بعضی فیلمهای مدرن این نوع دکوراسیون را دیده باشید. با استفاده از خدمات طراحی داخلی اداری توسط متخصصان حرفهای مکعب، میتوانید مطمئن باشید که فضای شما بهینه مورد استفاده قرار گرفته است. در این بخش به معرفی مدل های متنوع و زیبای انواع دکوراسیون ادارات با طراحی های متنوع و زیبا می پردازیم که هر یک می توانند به عنوان الگویی مناسب مورد استفاده قرار بگیرند و با ایده گرفتن از آنها بهترین و مناسب ترین طراحی دکوراسیون را برای محیط ها رسمی و ادارات داشته باشید. قسمت پایین کمدها نیز کشورهایی قرار دارد که میتوان اسناد دیگر را در داخل آن قرار داد.

در این سبک طراحی دکوراسیون اداری بیش از همه از صنایع چوبی استفاده میشود. هزینه این سبک طراحی برای شما کم نخواهد بود چرا که باید از صنایع چوبی بهره گرفت. البته همه اتاق ها و فضاهای اداری باید با بالاترین کیفیت طراحی شوند. در ادامه به بررسی فضاهای داخلی تشکیل دهنده ساختمان اداری می پردازیم. یک ساختمان با طرح مناسب باعث افزایش کارایی کارمندان می شود و هم چنین لازم است یک ساختمان اداری خوب برای پیش بینی های آینده انعطاف پذیر باشد. علاوه بر تاثیر مستقیم که همان افزایش روحیه کارمندان است، یک طراحی دکوراسیون اداری مدرن میتواند تاثیر غیرمستقیمی هم داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی مکعب بهعنوان یکی از شرکتهای صاحب نام در عرصه معماری داخلی و تجهیز فضاهای اداری، به صورت خاص و تخصصی در زمینه طراحی فضاهای اداری فعالیت میکند.

در زمینه طراحی داخلی اداری گروههای طراحی و دکوراسیون زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند این افراد متخصص دارای هنر و تجربه در این زمینه هستند و اقدام به اجرای طرح با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه میکنند. تیم طراحی گروه مکعب تجربه زیادی در زمینه چیدمان فضاهای اداری و یا تجاری از این رو میتوانید با خیال راحت چیدمان محیط کار خود را به آنان بسپارید. شما برای نگهداری پوشه و مدارک اداره یا محل کارتان حتما به کمد اداری نیاز دارید. شما باید بتوانید نیروی کار و ملزومات و مبلمان اداری خود را به خوبی در فضای دفترتان جا دهید از این رو برای این که این کار به نحوه احسن انجام شود و فضای داخلی دفتر شما زیبا دیده شود و همچنین کاردی و راحت باشد نیاز به متخصصان مجربی دارید که به خوبی با اصول چیدمان فضای اداری آشنا باشند. در ادامه باهم بررسی میکنیم که برای طراحی داخلی اداری مدرن غالبا از چه وسایلی باید استفاده کنیم. ما به شما استفاده از گیاهان آپارتمانی را توصیه میکنیم که کمتر نیاز به نور و آب دارند و در محیط اداری پر کاربردتر هستند. در ادامه ویژگیهای طراحی داخلی اداری مدرن را یکییکی بررسی میکنیم.

فرقی نمیکند که دفتر کار در منزل شخصی شما باشد یا در یک محیط اداری متفاوت، در هر صورت باید تلاش کنید تا با انتخاب بهترین دیزاین دفتر اداری همواره مشتریهای بیشتری جذب کنید. حتی در محیط کاری نیز باید مبلمانی برای پذیرایی از مهمانان تان داشته باشید. در زمان طراحی داخلی اداری مدرن، حتما مبلمانی تهیه کنید که کارمندان شما با آنها احساس راحتی داشته باشند. مدیران باید اطمینان حاصل کنند که محیط کار احساس خوشآیندی برای کارمندان ایجاد کرده و همچنین باعث پرورش یک فضای دلپذیر در محیط برای کار و همکاری شود. رنگ آمیزی و چیدمان در هر صنف باید متناسب با روانشناسی نوع کار، کارکنان، مخاطبان و مراجعهکنندگان آن انجام شود. همچنین بهتر است نوع دکوراسیون برای استفاده سازمان و محصولات ارائه شده مناسب باشد. البته این روزها استفاده از انواع مبلمان راحتی مثل مبل چستر و مبل ال شکل و همچنین مبلمان کلاسیک در دکوراسیون اداری مدرن رواج یافته است. به همین دلیل اگر شما جزو افرادی هستید که به کار های چوبی علاقه خاصی دارید، پس بهتر است که برای اداره خود از مبلمان کلاسیک استفاده نمایید. و همینطور اگر تنها با تعداد افراد خاصی جلسه دارید، از مبلمان اداری و تجهیزات اداری سنگین تر و ويژه تری استفاده کنید.

تیم طراحان داخلی دفتر گروه مکعب میتواند بهترین طراحی فضای اداری را مطابق نیاز شما و بر اساس بودجه شما پیشنهاد کند. تیم طراحان داخلی گروه طراحی دکوراسیون داخلی مکعب علاوه بر خدمات طراحی فضای اداری بهترین نورپردازی و مبلمان اداری را نیز برای فضای طراحی داخلی اداری مدرن شما پیشنهاد میکند. نورپردازی تزئینی که در بخش های مختلف برای زیباتر جلوه دادن محیط از آن استفاده می کنند. یکی از مراحل دکوراسیون اداری و دفتر کار آماده سازی محیط کار جهت بالابردن راندمان کاری کارکنان و نظم دادن به امور جداسازی فضای کاری می باشد. به همین خاطر علاوه بر کابینت هایی که در فضای آشپزخانه نصب میشود باید فضایی را جهت قرار دادن یخچال در نظر گرفت. در این سبک طراحی داخلی به هیچ عنوان از لوازم به تعداد زیاد، اکسسوری های شلوغ و بی جهت و بی مورد استفاده نمی شود.

وقتی شما این نوع طراحی را انتخاب می­کنید، به هر آنچه برای طراحی داخلی اداری شیک و البته تطبیقی نیاز دارید، می­رسید. گروه مکعب متخصص در تولید مبلمان اداری سفارشی با بالاترین کیفیت نیازهای اداری شما با گونهای برآورده میکند که با سبک طراحی و نوع کار و حرفه شما متناسب باشد. در واقع بررسیها و طراحیهای انجام شده توسط گروه طراحی دکوراسیون مکعب نشان میدهد که دلیل محبوبیت دیوارهای مدولار، مزایا و کاربرد وسیع و گسترده آنهاست که به آن نیز میپردازیم. در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال که چرا دیوارهای مدولار در طراحی داخلی اداری محبوب هستند، بپردازیم. این سبک از فضای کاری اخیراً در شرکتهایی مانند Google بسیار محبوب شده است و به جای فضاهای کار فردی، فعالیت­های گروهی تأکید می­شود. یکی از مزایای این طراحی دکوراسیون اداری مدرن ایجاد دسترسی آسان تر کارمندان با یکدیگر و حتی تسلط بیشتر مدیران بر کارمندان و ایجاد فضایی دوستانه تر و صمیمی تر می باشد. کارمندان شما ساعات زیادی از روز را در محل کار میگذرانند تا وظایف خود را که به آنها محول شده است انجام دهند. در اصول طراحی داخلی اداری با انتخاب رنگهای مناسب برای دکوراسیون دفتر کار خود میتوان بر روی تعامل و همکاری کارمندان، پیشرفت کار، راندمان کار کارمندان و خلقیات آنها و مشتریها تاثیر زیادی گذاشت.

توسط cdyhqw

احسان باربر