کلاهک دودکش گروه مهندسی فاربه خدمات تخصصی ساخت ساختمان، بازسازی و معماری

وجود کلاهک تضمین می کند که فرآیند خروج دود از ساختمان به نحو احسنت انجام شود و سیستم دودکش کار خود را به بهترین نحو انجام دهد. این کلاهک باید حداقل از سطح بام ۱٫۵ متر فاصله داشته باشد تا بتواند به خوبی دود را از خانه ها تخلیه کند. دودکش و به همراه آن کلاهک دودکش برای خارج کردن مواد زائد لوازم گازسوز مورد استفاده قرار می گیرد که نبود آن در خانه ممکن است خطرناک باشد، چون گازهای مضر در محیط خانه جمع می شوند و خطرات تنفسی را ایجاد می کنند. این کلاهک ها کمک می کنند که پرندگان سر دودکش لانه سازی نکنند یا برف، باران و گرد و خاک وارد خانه شما نشود.

با توجه به مسیر خروجی هوای گرم، پرندگان در فصول بهار و تابستان محل مناسبی برای ساخت لانه خواهند داشت. کاربرد اصلی کلاهک دودکش یا پشت بام این است که از ورود عوامل خارجی مانند باد و باران، گرد و خاک و دیگر موارد جلوگیری نموده و همچنین از فرسایش لوله ها جلوگیری میکند. به این نکته اشاره کردیم که کلاهک دودکش نوعی پوشش محسوب می شود که روی لوله دودکش ها را می پوشاند. کاربرد اصلی کلاهک دودکش این است که از ورود عوامل خارجی مانند باد و باران، گرد و خاک و دیگر موارد جلوگیری نموده و به این صورت از فرسایش، خوردگی و اکسایش لوله های دودکش جلوگیری نمایند. فواصل بین پره‌های کلاهک دودکش پره‌ای گرد، به گونه‌ای تنظیم شده است که از نفوذ آب، گرد و خاک و پرندگان به درون دودکش جلوگیری می‌کند.

کلاهک‌های H ساخته شده از آهن سیاه، برای پوشاندن رایزرهای تأسیساتی استفاده می‌شوند. به دلیل اینکه فاقد قطعات متحرک و مکانیکی می باشد، هرگز خراب نمی شود. این بخشی از کلاهک به درخواست خریدار با رینگ، دستگیره و ترمز استفاده می‌شود و چه مهم باشد، قسمت پایین بلندتر یا کوتاه‌تر می‌شود.

کلاهک دودکش سایز10

کلاهک دودکش گروه مهندسی فاربه خدمات تخصصی ساخت ساختمان، بازسازی و معماری از ورق آهن سیاه و فولاد گالوانیزه باضخامت متفاوت و یا استیل ضدزنگ می‌توان آن‌ها را ساخت. کلاهک اچ گرد را در قطرهای دلخواه از قطر 6 سانت به بالا ، هم بصورت درز طولی و هم درزجوشی تولید نمود. کلاهک گرد را نیز می توان از ورق گالوانیزه ،،سیاه، روغنی ،ورق رنگی و همچنین از ورق استیل توللید نمود. این کلاهک از قدیمی ترین انواع کلاهک های بام به شمار می آید.ساختار این کلاهک تشکیل یافته از یک پایه و دو عدد باله که بوسیله یک رابط که برروی پایه قرار می گیرد به هم متصل می شوند.

دودکش وسیله‌ای در انتهایی لوله دودکش است که وظیفه تسهیل مکش دود و گازهای بد را بر عهده دارد. حال برای جلوگیری از ورود اشیا به درون لوله دودکش یا لانه گذاشتن پرندگان روی دهانه آن و… باید در انتهای دودکش، از كلاهك دودكش استفاده نمود. در این مطلب سعی داریم تا اطلاعاتی را درباره انواع کلاهک دودکش و کاربرد و ویژگی‌های آن با شما به اشتراک خرید کلاهک دودکش بگذاریم. این محصول از یک پایه استوانه ای و تعدادی پره ی گریلی گرد در بالای پایه و یک کلاه مخروطی بعنوان تاج تشکیل شده است.

سرویس و تعمیر موتورخانه مرکزی

انتخاب دقیق ابعاد این نوع کلاهک نیز در کیفیت جریان مکش دود و آلاینده ها حائز اهمیت می باشد. هر چه ابعاد این کلاهک بزرگ تر باشد؛ ضخامت ورق آهنی لازم برای ساخت آن نیز باید به همان نسبت بیشتر باشد. در صورتی که برای ساخت آن از ورق ضخیم استفاده شود؛ حتما باید به لوله های دودکش جوش بخورد. این نوع کلاهک به دو شکل گرد و چهارگوش تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند.

  • موسسه فنی مهندسی مشایخی با تلاش تیمی مجرب تأسیس گردید.در حال حاضر این موسسه با دستیابی به تجربه های فراوان، تنها تولید کننده دریچه های استیل و مدرن ،با تضمین کیفیت در ایران می باشد.
  • دودکش و به همراه آن کلاهک دودکش برای خارج کردن مواد زائد لوازم گازسوز مورد استفاده قرار می گیرد که نبود آن در خانه ممکن است خطرناک باشد، چون گازهای مضر در محیط خانه جمع می شوند و خطرات تنفسی را ایجاد می کنند.
  • ضخامت دیواره های این مدل باید نسبت به حالت عادی بیشتر باشد، چرا که حرارت و گاز های سمی زیادی در آن مکان موجود می باشند.
  • شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.
شما می‌توانید از مشاوره و کارشناسی رایگان متخصصان مجموعه خدمت نت بهرمند شوید تا بهترین تصمیم را برای انجام کارهای خود بگیرید. امکان بررسی امتیاز متخصصان و نظر افرادی که از خدمات خدمت نت استفاده کرده‌اند به شما کمک می‌کند تا بهترین متخصص را برای انجام کارهای خود انتخاب کنید. مجموعه خدمت نت طیف گسترده‌ای از خدمات خانه و ساختمان را پوشش می دهد. هم اکنون خدمت نت در شهرهای تهران و اطراف تهران فعال است و به زودی فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش خواهد داد. با ثبت سفارش خدمات تجربه لذت بخش و هوشمندانه‌ای از دریافت خدمات منزل و محل‌کار خواهید داشت.

طرح اچ

توسط cdyhqw

احسان باربر