گیاهان زینتی، نکات مفید در باره گل ها و گیاهان زینتی در خانه

گیاه آلوکازیا به عنوان گیاه ماسک آفریقایی نیز شناخته می شود، یک گیاه شاخ و برگ جذاب و یک گیاه آپارتمانی است که در صورت داشتن رطوبت کافی و نور اضافی در ماه های زمستان می تواند بسیار بزرگ شود. این گیاهان رنگارنگ از طریق نور جانبی رشد بسیار عالی خواهند داشت و جزء گیاهان آپارتمانی سایه دوست هستند.رشد این گیاهان در خاک خشک زیاد است و حتما خاک خود را از مواد مغذی پر کنید تا رشد خوب آن را تضمین کنید. ما افراد زیادی را می بینیم که می خواهند آشپزی با مواد غذایی با کیفیت عالی رستوران ، کیک و سایر محصولات شیرینی پزی را در خانه یاد بگیرند. این گیاه آپارتمانی در از بین بردن مواد شیمیایی مضر مانند آمونیاک و فرمالدئید موثر است. با این حال، مانند بسیاری از گیاهان دیگر، گیاه کالاتا ارزش تلاش را دارد.

از طرف دیگر، طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری هیچ گروه خونی ایمن در مقابل سرب وجود ندارد و سرب حتی در میزان اندک میتواند بر ضریب هوشی، توانایی ادراک و پیشرفت تحصیلی تأثیر داشته باشد. ارتقاء جهانی بودن اینترنت و اصول آن، اینکه اینترنت باید مبتنی بر حقوق بشر باشد، (ii) آزاد، (iii) در دسترس همه و (IV) با مشارکت چند ذینفع (که به اختصار ROAM خلاصه میشود) گسترش مییابد. این گیاه بعد از کشت در آسیا و اروپا، به آمریکای شمالی گسترش یافت و همه کشور ها را از وجود خود مملو کرد. ما در سایت ترینگو، قصد داریم تا زیباترین گیاهان آپارتمانی جهان که می توانید در داخل خانه پرورش دهید و در کشور عزیزمان ایران نیز در دسترس است را به شما دوستاران طبیعت معرفی نماییم تا جذابیت سبز فوق العاده ای در اتاق خود داشته باشید! پر کردن خانه شما با گیاهان آپارتمانی زیبا، بهترین راه برای زینت بخشیدن به هر اتاق کسل کننده با صرف هزینه مقرون به صرفه ای است که آن را زیبا جلوه دهد و همچنین رنگ های متفاوتی به آن اضافه کند. این گل قابلیت نگهداری در داخل خانه و فضای باز را دارد و به راحتی خود را با تمامی شرایط نامساعد وفق می دهد.

گیاه آلوئه ورا یکی از گیاهان پرورشی است که مردم دنیا سالیان سال است که به پرورش این گیاه مبادرت می کنند و جزو گیاهان اپارتمانی با برگ دراز است. کروتون از گیاهان اپارتمانی محبوب است که در لیست زیباترین گیاهان آپارتمانی جهان نیز قرار گرفته است. اگر عاشق گیاهان طبیعی هستید و می خواهید تعدادی از بهترین گیاهان داخلی را پرورش دهید، پس لیست ما از زیباترین گیاهان آپارتمانی جهان که هرگز درباره آنها نمی دانستید را بررسی کنید! «گیلان، استان مستعد در پرورش گل و گیاهان زینتی است». دارای رایحه ای جذاب و ظاهری زیبا است که در ساخت محصولات زینتی استفاده زیادی دارد. از کودهای سبک فسفر برای آنتوریم استفاده کنید. درست می شود. خاک برگ برای گل ها و گیاهان ارزش غذایی خاصی نداره و فقط به خاطر سبک و قابل نفوذ کردن خاک از اون استفاده می گردد. درختان کروتون می توانند به ارتفاع حدود 6 متر (20 فوت) برسند، اگرچه گونه هایی که به عنوان گیاهان آپارتمانی نگهداری می شوند می توانند به طور قابل توجهی کوچکتر باشند.

تعیین اولین شاخه مهم است زیرا موقعیت شاخه دوم با توجه به شاخه اول معین میشود. درختی است که میتوان گفت همه جا در بین نارونها وجود دارد که اکنون در همه قارهها به جز قطب جنوب یافت میشود. یک ناحیه ضخیم یا پولوینوس بین هر دمبرگ (ساقه برگ) و پایه برگ وجود دارد و مسئول حرکت برگ است. گیاه فیکوس را در نور زیادی قرار دهید و اجازه دهید که خاک بین دو آبیاری خشک شود. مگر اینکه نتایج نیاز به ماده مغذی خاصی را نشان دهد، احتمالاً مجبور نخواهید بود تا چندین سال به یاس خود کود دهید. بهتر است در کف گلدان ها چند سوراخ ایجاد کنید و زیر آنها یک سینی کوچک قرار دهید تا آب به راحتی به کف گلدان برسد و آب اضافی برای تغذیه بعدی خاک در سینی باقی بماند. گونه های باغبانی متعددی از درختچه ها یا درختان کوچک ایجاد شده است و این گیاه معمولاً در فضای باز در گلدان یا به عنوان یک گیاه آپارتمانی در تماس با نور غیرمستقیم رشد می کند. اگر قرار است کاهو و کلم زینتی شما در گلدانهای کوچک کاشته شوند، فقط یک گیاه در هر گلدان بکارید، در گلدانهای بزرگ نیز چند گیاه را در کنار هم بکارید.

کروتون در نور مستقیم بیش از حد سبب سوزاندن برگ ها به خصوص در گونه های روشن تر می شود و قرار دادن این گیاه در سایه نیز سبب تضعیف گیاه و تیره تر شدن برگ های آن می شود. این گیاه جزو گیاهان زینتی می باشد که می توان بوته های آن را در گل فروشی ها به وفور پیدا کرد. اما قلمهای سنتی هنوز از برنج و چوب ساخته میشوند، اما آنهایی که با دستههای پلاستیکی مدرنتر ساخته میشوند، محبوبیت بیشتری پیدا میکنند. رنگ معروف این گیاه سفید می باشد ولی در رنگ های زرد و کبود نیز پیدا می شود. برخی از نمونه های بارز ارکیده ماکسیلاریا انواع 3 شاخه ای با رنگ قرمز آتشین با نوک زرد است. بسیاری از مردم تعجب می کنند که چه چیزی باعث قرمز شدن پوانستیا می شود. آشنا شوید. ۳۵ میلیون تولید گیاهان آپارتمانی تا به اینجای سال گواه استقبال بی نظیر مردم برای نگهداری گیاهان آپارتمانی در منازل است.

بعضی از انواع و رنگ های این میوه دارای طعم بسیار ترش و گاها بسیار شیرین می باشد. گاها می توانند طعمی بسیار تند و گاهی هم میتوانند بدون مزه و به قولی شیرین باشند. دریاچه ویکتوریا از زیستبومهای آب شیرین متنوع جهان با بیش از ۵۰۰ نوع ماهی محسوب میشود. به عنوان یک گیاه گلدانی در مناطق شمالی به ندرت بیش از 1 متر رشد می کند. این کرم های با حمله به گیاه موجب ضعف و کاهش رشد گیاه می شوند که می توان با استفاده از کارت های زرد چسبناک آنهارا از بین برد. گفته شده است وجود این گیاه در داروهای گیاهی در درمان سرطان، یبوست، دیابت، مشکلات گوارشی، اسهال خونی، زخم های خارجی، تب، کلسترول خون، فشار خون بالا، التهاب، کرم های روده، مالاریا، درد، زخم ها و کاهش وزن مفید است. اما در کنار این مقاومت بالا، بسیار خاصیت ارتجاعی دارد و این امکان را می دهد که بتوان این چوب را به عموم اشکال مورد نیاز بدون شکستن، در آورد. بنت قنسول با برگهای سبز و براکتههای قرمز رنگ، بسیار مناسب هدیه ولنتاین خواهد بود.

گیاهان دعا با فیلتر کردن آلایندههای هوای داخل خانه به پاکسازی هوای خانه کمک میکنند. برگ های این گیاه تیره و بزرگ می باشد، که در محیط خانه بسیار عالی دوام می آورد. بهترین گیاهانی که در گلخانه رشد میکنند، گیاهانی هستند که بسیار حساس هستند و نمیتوانند در یک باغ سنتی و فضای باز قرار گیرند. اثر بسیار قوی برای از بین بردن اکثر بیماریهای قارچی گیاهان زینتی دارد که البته قدرت اثر آن در برابر سفیدک زیادی نیست. این گیاه به رطوبت بالای محیط علاقهمند است و باید محطیطی رطوبتی برای آن فراهم کنید. از خصوصیات این گیاه بوجود آوردن ریشه هوایی است که بصورت مستقیم از گیاه خارج شده و در محیط زیستگاه به طول یک متر میرسد . رشد آنها ممکن است دشوار باشد زیرا معمولاً در محیط های مرطوب پرورش داده می شوند. مارپیچها به ویژه طلسمهای قدرتمندی بودند، زیرا زمانیکه یک روح شیطانی به خانهای وارد میشد، به داخل مارپیچ کشیده و در آنجا به دام میافتاد.

خوابیدن در کنار آنتوریوم مشکلی ندارد چراکه این گیاه آپارتمانی دی اکسید کربن کمی گیاهان زینتی golheaven تولید می کند. گیاه آپارتمانی قنت بنسول را فقط زمانی آبیاری کنید که به آن نیاز دارد چراکه این گیاه دوست ندارد همیشه خیس بماند. در ایالات متحده و سایر کشورها، پونستیا نماد فصل کریسمس و معجزاتی است که در آن جشن می گیرند. انتخاب پوشش برای هر گلخانه با توجه به نوع آن انجام می شود برای مثال، برای گلخانه آموزشی، بیشتر از پوشش های شیشه ای و یا ورقه هایی از جنس پلی کربنات استفاده می شود اما در چنین فضاهایی توصیه می شود تا حد امکان از پوشش های پلی اتیلنی یا سایر پوشش های موقت استفاده نشود. آن را در دمای معمولی و گرم اتاق نگه دارید و از بادهای سرد جلوگیری کنید. اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید و پنجره ای رو به جنوب یا غرب در اتاق خود دارید، این گیاهی است که که مناسب آپارتمان شماست!

امروزه با توجه به تغییر روند زندگی و ظهور عصر ارتباطات و دنیای مدرن هر شخصی میتواند در منزل مشغول به کار شود. حتی اگر در زمینه باغداری و گیاه شناسی هیچ تخصصی ندارید و هیچ گیاهی در منزل شما دوام نمی آورد، با مشخصات و اطلاعاتی که درباره زیباترین گیاهان جهان داده شده است، تا حدود زیادی شما را راهنمایی خواهیم کرد. به دلیل اینکه گلهای این گیاه یکپارچه هستندد، میتوانید از آن برای دکوراسیون منزل خود نیز استفاده کنید. بگونیا رکس به دلیل شاخ و برگ های رنگارنگ و چشمگیرشان رشد می کنند. اگر به دنبال منبع مطمئن و حیرت انگیز از هورمون های رشد گیاهی و ترکیبات ضد استرس می گردید، از کود جلبک دریایی غافل نشوید!

شاید استفاده از گیاهان زینتی آپارتمانی به عنوان یک گیاه ضد پشه را اولین بار است که می شنوید. ضد کودهای غنی از فسفر، این کودها معمولاً دارای محتوای نیتروژن و پتاسیم بالایی هستند اما فسفر کمی دارند. نگهداری از کالاتیا با شاخ و برگ های عجیب و غریبش کمی دشوار است و نیازهای آبی، نور و کود بسیار خاصی دارد. آنتوریوم ها طول عمر بالایی دارد و نیاز به مراقبت کمی دارد. این گیاه آپارتمانی عجیب و غریب با شاخ و برگ های مستطیلی و نیازهای کم مراقبت خود، گیاه آپارتمانی دوست داشتنی برای هر خانه ای است که به نور روشن و آبیاری متوسط نیاز دارد. اگر این دلیل برای پروش پوتوس در خانه برای شما کافی نیست، بهتر است بدانید که پوتوس در لیست گیاهان تسویه کننده هوا ناسا قرار دارد و هوا را با حذف سمومی مثل فرمالدهید، زایلن و بنزن پاک میکند.

گل آذین شامل یک اسپادکس دم مانند زرد کرم و اسپات قرمز روشن است که پهن، مسطح و مومی شکل است. البته این نوع برای نقاط ناخوشایند مانند زمین فقیر یا سنگلاخ یا یک ساحل ناهموار خوب است. برای پرچین ها و کاشت های پایه بسیار مناسب است ، تحمل عالی نمک باعث می شود میخک هندی برای کاشت در کنار ساحل نیز مناسب باشد. این گیاه بسیار معطر بوده و از طریق جاده ابریشم به اروپا رفته و تکثیر شده است. برای مشاوره در کاشت و پرورش بابونه در گلخانه حتماً از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. این روش، بویژه در گلخانه های با خاک فقیر، بی کیفیت یا آلوده، یا در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند، متد بسیار خوب و کاربردی به شمار می رود. این گیاه دارای خواص بسیار زیادی می باشد که در قدیم از آن استفاده می کردند. علاوه بر مواد مغذی موجود در این محصول ، ماده مویان جهت شستشوی برگ ها از غبار محیط و براق شدن برگ ها و در نتیجه بهبود عملکرد گیاه به آن اضافه شده است . نیاز به رطوبت بالا دارد و دانه های این گیاه را از طریق روش تخمیر، به پودر تبدیل کرده و بنا به نیاز مصرفی آن، با مواد دیگر ترکیب می کنند.

این گیاه علاوه بر رایحه ی خوش، به دلیل زیبایی گل های خود، می تواند به عنوان گیاه زینتی در خانه استفاده شود. گیاهان آدنیوم گل های بزرگ و خودنمایی دارند که می توانند هر خانه یا پاسیو را درخشان کنند. آنتوریوم ها گیاهان آپارتمانی زیبایی هستند که در رنگ های جذاب سفید، صورتی-قرمز یا اسطوخودوس شکوفا می شوند. گیاهان آپارتمانی به ندرت شکوفا می شوند. این گونهها اغلب در سقفها زندگی میکنند زیرا نسبت به سایر گیاهان و چمنها به خاک کمتری برای رشد نیاز دارند. بسیاری از گونههای سرخس بهعنوان گیاهان آویزان قرار میگیرند، زیرا معمولاً برگهای آنها بلند و آویزان میشوند، برخی حتی میتوانند تا یک متر یا بیشتر طول داشته باشند. در بعضی از خانوادهها مانند، گلنازیان (Crassulaceae)، کاکتوسها (Cactaceae) و علففرشیان (Aizoaceae)، بیشتر گونهها ساکولنت هستند. یعنی باید یک برگ کامل همراه با دم برگش در بسترهای تکثیر کشت شود در حالیکه بعضی از برگها را بوسیله تکه کردن یا قطعه کردن، میتوان تکثیر کرد مانند برگهای بگونیای ریزومدار و سانسویریا.

توسط cdyhqw

احسان باربر