۱۰ مدل از بهترین کولرهای گازی ایرانی و خارجی

یکی از مهمترین ویژگیهای این دستگاه وجود المنت بالا یا توان ۱۴۰۰ وات و المنت پایین با توان ۸۰۰ وات است. با قدرت بالای 1900 وات قادر است در زمان بسیار کم غذای شما را آماده کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست ساعتها را پای گاز سپری کنید تا غذای خود را آماده کنید. سرخکن چندکاره دلونگی مدل FH1394 از انواع سرخکنهای کمروغن است که با حداقل میزان روغن غذاهای خوشمزهای برایتان آماده میکند. همچنین نکات مهمی را که در خرید این دستگاه اهمیت دارد برایتان توضیح خواهیم داد. آن ها وجود داشته باشد که در اینجا دیگر نکات راهنمای خرید همزن برقی آشنا شوید . عملکرد سنسور اولتراسونیک برای دنده عقب به گونه ای است که فرکانس صوتی را در اطراف خود در اطراف خودرو منتشر می کند. البته شما بر اساس نیاز خود میتوان توان و دمای دستگاه را به دلخواه تنظیم کنید. ما در این مقاله بهنظر شما را با پرفروشترین سرخکنهای بازار آشنا خواهیم کرد.

بهترین کرم برای از بین بردن ترک های پوستی یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای خرید بهترین سماور گازی، بررسی گام اول خرید لایه داخلی است. با این حال اگر دنبال گزینههای ارزانتر هستید، بهتر است به خواندن این مقاله ادامه دهید. مناسب آن دسته افرادی است که دوستدار غذاهای سرخ کردنی هستند و به سلامت خود اهمیت می دهند چون قادر است با کمترین میزان روغن، مواد غذایی را سرخ کند به همین خاطر به دستگاه لقب سرخ کن بدون روغن داده اند. قسمت بالایی این سرخکن بهصورت شفاف طراحی شده است و شما میتوانید بهراحتی روند پخته شده غذا را مشاهده کنید. در آخر در قسمت جلویی سبد دستگیره های پلاستیکی با ابعاد مناسب طراحی شده اند که کاربرد آن بیرون کشیدن سبد است. در بخش جلوی آن یک دکمه چرخشی که کمی مخفی بنظر می رسد که کاربرد آن تنظیم حرارت می باشد قرار گرفته است.

سماور مدل جدید

برخی قطعات سرخ کن که قابل جدا شدن از دستگاه هستند می توان به راحتی آنها را درون ماشین ظرفشویی شستشو داد. و قطعات این سرخ کن بدون روغن به راحتی قابل جدا می باشد و می توان قطعات آن را به راحتی در داخل ماشین ظرفشویی قرار داد. برای طبخ غذا به کمک این سرخکن تنها به ۱۴ میلیلیتر روغن احتیاج دارید که میتواند سلامت غذاهای شما را تضمین کند. بر روی بدنه این سرخکن یک لامپ قرار دارد که به شما کمک میکند روند پخته شدن غذا را مشاهده کنید. ایران رادیاتور یک برند مشهور و قابل اعتماد ایرانی است که سابقه سه دهه فعالیت در زمینه لوازم سرمایشی و گرمایشی دارد، این شرکت از سال ۱۳۹۰ اقدام به فعالیت در زمینه دستگاههای تهویه مطبوع همچون کولر گازی کرد، کولر گازی ایران رادیاتور یکی از بهترین کولر گازی های ایرانی است که در تولید آن ها از کپرسور روتاری با BTU های ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ استفاده شده است.

تکنولوژی پخت سرخ کن بدون روغن گردش سه بعدی هوا است و به واسطه فشار بالا از تمام جهات مواد غذایی مغز پخت میشوند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست درب سرخکن را باز کنید و باعث از دست رفتن حرارت شوید. در نگاه اولی که به این سرخکن میاندازید ظاهر جذاب و ابعاد جمعوجورش توجه شما را جلب میکند. این دستگاه همچنین مجهز به سیستم قطع خودکار است که ایمنی آن را تا حد زیادی افزایش میدهد. پس از استفاده از سرخکن میتوانید ظرف داخلی آن را بهراحتی جدا کرده و بشویید. کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول، آن را به یکی از پرطرفدارترین لوازم پخت و پز در میان مشتریان مبدل ساخته است.

با توجه به تعداد زیاد مچ بندهای جدید هوشمند بازار 2021 شاید انتخاب از میان آنها کار آسانی نباشد. اگر میخواهید بهترین مارک سماور گازی را خریداری کنید، سری به دیجی کالا بزنید. با استفاده از دکمههای لمسی روی صفحه شیشهای دستگاه میتوان کتری را خاموش و زیر قوری را گرم کرد. تری این دستگاه از جنس شیشه است و از نوع کتری های بی سیم است که قابلیت چرخش 360 درجه ای بر روی کفی را دارد. نکته ای که حتما باید به یاد داشته باشید این است که چای ساز شما باید حتما فیلتر آب داخل کتری و فیلتر چای داشته باشد . به کمک این سرخکن میتوانید انواع غذاهای از سیبزمینی سرخکرده گرفته تا پاستا و پیتزا و حتی کیک را طبخ کنید. با مطالعه دفترچه راهنمای سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9220 می توان به طور کامل طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9220 را مشاهده کرد.

بهترین سماور برقی

توسط cdyhqw

احسان باربر